Къде трябва да е стелката на водомера:) /термометъра
-
- потребител
- Мнения: 65
- Регистриран: 28 ное 2006, 21:03
- Модел на автомобила: Нисан Примера
- Status: Извън линия
Къде трябва да е стелката на водомера:) /термометъра
Къде седи стрелката за температурата при изправен термостат?мойта е на около 2мм преди надписа,,NORMAL,, ,а перката се вкучва когато достигне ,,А-то,,. на колегите със същите коли/есцорт \ъ97/къде седи ?а загрявя бързо за около 3,5-4 км!!!
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
нема такъв форд,на който като си караш извън градско със 100 примерно при външна температура 20 градуса стрелката да стои по средата.Ако е така,то нее нормално.
И при мен е както го е описал колегата.
Ескортите имат добро охлаждане и рядко в градски условия ще загрее-освен ако не си в задръстване,вън нее 30 градуса,и изрязваш всякапредавка до 4хил.об
Аз дори сега през зимата си слагам едно малко картонче между радиатора и предната маска за да загрява по бързо.И всепак на извънградско каране повече от ...AL не се вдига стрелката.
Карай спокойно всичко е наред.
И при мен е както го е описал колегата.
Ескортите имат добро охлаждане и рядко в градски условия ще загрее-освен ако не си в задръстване,вън нее 30 градуса,и изрязваш всякапредавка до 4хил.об
Аз дори сега през зимата си слагам едно малко картонче между радиатора и предната маска за да загрява по бързо.И всепак на извънградско каране повече от ...AL не се вдига стрелката.
Карай спокойно всичко е наред.
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Добре де едноно не мога да разбера ама вие въобще ли не ползвате търсачката на форума за да видите дали случайно не е обсъждан преди това вашият проблем. При положение че повечето от нас караме автомобили от миналия век 1990-1999 г (изключвам единици който карат чисто нови фордове с маркови маратонки) то много вероятно е даден проблем да се е появявал.
Та по темата за прословутите показания на температурата давам ти един линк в който на 5 стр. е дискотирано къде и как трябва да е стрелката за температурата.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Ако той не ти е достатъчен потърси още в архива може и да има и други теми.
П.П. Ако пък държиш да обсъждаме показанията на термометъра на точно твоята кола промени заглавието " Къде трябва да е стелката на водомера:) /термометъра на автомобил № ........ ( тук пишеш твоя регистрационен номер)
Та по темата за прословутите показания на температурата давам ти един линк в който на 5 стр. е дискотирано къде и как трябва да е стрелката за температурата.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Ако той не ти е достатъчен потърси още в архива може и да има и други теми.
П.П. Ако пък държиш да обсъждаме показанията на термометъра на точно твоята кола промени заглавието " Къде трябва да е стелката на водомера:) /термометъра на автомобил № ........ ( тук пишеш твоя регистрационен номер)
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 14 яну 2007, 10:35
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Принципно трябва да е посредата, ако ще и с 200-та да се движиш при -20 Но и това не е критерии може да стои долу и пак да е загрял нормално двигателя просто трябва да се премери температурата с термометър и да знаеш каде колко градуса е Защото има разлики между самият датрчик и уреда за температурата според годината на производство и ако някога е сменян датчика и не е сложен точният (по цвят) от там идват разликите, както и от доста други нещаivo9180 написа:Най-добре е ако стрелката е по средата.Перката включва на около 100 градуса т.е буквата L. Нормалната работна температура на всеки двигател е 80-100 градуса или цялата зона NORMAL
-
- потребител
- Мнения: 65
- Регистриран: 28 ное 2006, 21:03
- Модел на автомобила: Нисан Примера
- Status: Извън линия
в другата тема става въпрос за фиеста,а аз питам за модела на есцорт'97 1,6 16v,и съм го написал а колегите с този модел са ми отговорили.имал съм и преди есkорт но беше 1,4 '90 ,и служебен 1,8d '98,но и на двата показанията бяха различни.дори в надписа /NORMAL/ на дизела ,,N,, е в началото на скалата на ,на '90 в края.
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Не знам как го направи това заключениеmrdds написа:нема такъв форд,на който като си караш извън градско със 100 примерно при външна температура 20 градуса стрелката да стои по средата.Ако е така,то нее нормално.
И при мен е както го е описал колегата.
Ескортите имат добро охлаждане и рядко в градски условия ще загрее-освен ако не си в задръстване,вън нее 30 градуса,и изрязваш всякапредавка до 4хил.об
Аз дори сега през зимата си слагам едно малко картонче между радиатора и предната маска за да загрява по бързо.И всепак на извънградско каране повече от ...AL не се вдига стрелката.
Карай спокойно всичко е наред.
Смени термостата ще е оправи ( дали караш с 50 или 150 трябва да е по средата....евентуално градско плд да се включва вентилатора)!
Поне при мен стана, да не говорим за разхода, колко падна....мъчиш си колата!!!
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
ми смених преди години термостата защото така както колегата си мислех,че не работи.Като отидох в магазина даси купувам,продавача ми каза,че и даго сменя пак ще е същото защото е имал случаи когато са му връщали новия поради непромененото състояние.Той каза,че фордовете са такива.Вуйчо ми има Ескорт дизел.Като го купи и той отчете,че много малко му севдига стрелката особенно в извънградско каране.Такъв е и моя.Дискутирали сме преди темата дадена с линк.Не казвам,че стрелката ми не се вдига изобщо,а само при описаните ситуаций.
Парно си имам след първите 5 мин от запалването.Маркучите за втория кръг са студени,термостата е сменения с нов и сега си имам и читав стар.
Бих се притеснил ако при каране със 150 на -20 градуса се вдига над половината.
Парно си имам след първите 5 мин от запалването.Маркучите за втория кръг са студени,термостата е сменения с нов и сега си имам и читав стар.
Бих се притеснил ако при каране със 150 на -20 градуса се вдига над половината.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
При мен бе точно по средата, но тогава имах малък теч. След като сложих от тези препарати за запушване, падна малко под средата. Според мен сега налягането е по-високо от преди (дупката е запушена) и темрературата се вдига по-трудно. Дори и по София в задръстванията никога не ми е загрявала, независимо дали е лято или зима (естествено не като сегашната топла зима - вчера бе пролет 21 градуса).
-
- Status: Извън линия
И при мен перката се включва на "А", обаче като карам извънградско пада много, дори ако пускам малко по инерция стрелката стига до белия сектор. Сега, зимата, сутрин малко бавничко загрява, ако няма много задръствания за 15 минути едва се отлепя от белия сектор. Дали ми се отваря много рано термостатът или май си стои поотворен
-
- Status: Извън линия
-
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 675
- Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
- Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Смени си и датчика за температурата. Мисля, че е е самостоятелен този за таблото а компютъра си има друг. Ако нацелиш такав с вярно показание ще ти писне да си гледаш стрелката хоризонтално.mrdds написа:ми смених преди години термостата защото така както колегата си мислех,че не работи.Като отидох в магазина даси купувам,продавача ми каза,че и даго сменя пак ще е същото защото е имал случаи когато са му връщали новия поради непромененото състояние.Той каза,че фордовете са такива.Вуйчо ми има Ескорт дизел.Като го купи и той отчете,че много малко му севдига стрелката особенно в извънградско каране.Такъв е и моя.Дискутирали сме преди темата дадена с линк.Не казвам,че стрелката ми не се вдига изобщо,а само при описаните ситуаций.
Парно си имам след първите 5 мин от запалването.Маркучите за втория кръг са студени,термостата е сменения с нов и сега си имам и читав стар.
Бих се притеснил ако при каране със 150 на -20 градуса се вдига над половината.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 93 госта