MK 3 незнайно защо
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 24 юни 2017, 10:41
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
MK 3 незнайно защо
Здравейте,
Мондео мк3 92 kW 125 к.с бензин 2001 г.
Трудно палене както на студено така и на топло.
Чувствам,че колата се дави при палене.Вървене и разход без проблем.
Реших да гася при 2000 оборота със задържане на педала докато изгасне.
Чудо - след това пали на четвърт оборот както на студено така и на топло.
Къде е проблема?
Благодаря на отзовалите се.
Мондео мк3 92 kW 125 к.с бензин 2001 г.
Трудно палене както на студено така и на топло.
Чувствам,че колата се дави при палене.Вървене и разход без проблем.
Реших да гася при 2000 оборота със задържане на педала докато изгасне.
Чудо - след това пали на четвърт оборот както на студено така и на топло.
Къде е проблема?
Благодаря на отзовалите се.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10848
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: MK 3 незнайно защо
Ми ако е с електронен педал на газта.................
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: MK 3 незнайно защо
Залагам на проблем с EGR клапана остава отворен при гасене, с натисната газ се затваря.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 24 юни 2017, 10:41
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: MK 3 незнайно защо
Не е с електронен педал на газта.
С механичен е.
И аз започнах да си мисля за EGR клапана.
Сигурно трябва да го почистя.
Дали при тези 2000 оборота е наистина затворен и остава така при следващото палене.
Може би при паленето не влизат изгорелите газове и затова пали лесно.
С механичен е.
И аз започнах да си мисля за EGR клапана.
Сигурно трябва да го почистя.
Дали при тези 2000 оборота е наистина затворен и остава така при следващото палене.
Може би при паленето не влизат изгорелите газове и затова пали лесно.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10848
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 24 юни 2017, 10:41
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: MK 3 незнайно защо
OK.
Благодаря.
Ще сваля и почистя EGR клапана.
Благодаря.
Ще сваля и почистя EGR клапана.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 104 госта