Страница 1 от 1

Проблем с паленето на студено

Публикувано: 14 яну 2007, 16:00
от chaveto
Двигателят е 1.3 Мi Сутрин на студен двигател няма палене
установих, че няма искра към свещите :cry: Проверил съм всяка една връзка, всичко си е ОК. Веднъж обаче загрее ли двигателя после няма никакви проблеми докато не изстине. Начин на запалване със старт шпреи или на скорост и въртене на стартет, това са двата варианта на палене има и трети но тои не винаги е успешен (въртене на стартер докато не падне акумулатора) и точно преди да спре да върти по някои път запалва. На бутане/дърпане никакви признаци.
Аз с нищо не мога да си обясня на какво се дължи това, иначе както се казва само като види ключа и сама си пали но сутрин на студено не :cry:Като това се получава само зимно време

Публикувано: 15 яну 2007, 10:20
от nikolovvd
Имам едно предположение, но може и да греша. Понякога като е студено от дъгата в делкото се образува конденз по стените и са получава ефекта на мития двигател. Опитай следващия път като неще да запали да избършеш капачката на делкото с суха салфетка или довечера на тъмно вдигни капака и виж дали няма някъде цветомузика. Ако всичко е наред свали капачката на делкото и като се прибереш я измий с роли или някакъв препарат и я остави на радиатора да изсъхне добри. На сутринта я монтирай и пиши има ли промяна.

Публикувано: 16 яну 2007, 06:11
от chaveto
Автомобила не е с делко, ами с две бобини и кабелите от бобините ходят направо в свещите, както има холд датчик и искрата се оправлява от компота

Публикувано: 16 яну 2007, 09:17
от nikolovvd
Тогава огледай бобините за пукнатини по корпуса.

Публикувано: 20 яну 2007, 11:08
от chaveto
Нищо им няма на бобините на външен вид са ок :D някаде другаде е проблема :cry:

Публикувано: 20 яну 2007, 11:23
от HACKO
Долу до стартера е датчика на Хол, който подава импулсите към процесора. Провери куплунга да не е омаслен или окислен и оттам да е проблема. Въпреки че не би следвало да се влияе от температурата все пак го провери.