Стрелките на таблото полудяват???
-
- потребител
- Мнения: 1413
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Стрелките на таблото полудяват???
Ставаше въпрос за моят акумулатор на волтаж си беше Ок и имах същият проблем стрелките отиваха в крайно положение а акумулатора беше само на 3 години необслужваем даже и след зареждане на зарядно след седмица пак беше на същото дередже и пак стрелките полудяваха въпреки че беше пролет а температурите бяха положителни.dmastard написа: ↑07 мар 2018, 23:33Колегата не пише да има временно оправяне.
Още повече, той не пише да има проблем с въртенето на стартера.
Доколкото се разбира стартерът върти, колата не пали веднага.
Това не са симптоми на заминал акумулатор.
Лично аз съм имал подобни проблеми с паленето на предишната кола, оказа се датчик колянов вал, но там стрелките нямаха неговия проблем.
И пак ще кажа: Ако по време на въртене акумулаторът задържи 10,5 волта, а колата не запали, не е акумулаторът виновника и няма смисъл човек да си губи времето с него, трябва да търси нататък.
-
- потребител
- Мнения: 536
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Стрелките на таблото полудяват???
Днес направих замерване при три последователни запалвания на двигателя и показа следните резултати:
1.Първо палене-11.42v
2.Второ-11.30v
3.Трето-11.04v
Засега акумулатора няма да го мисля.
Проблема, който описвам се появи тази зима около 5-6 пъти и то само при ниски температури- да кажем -7 градуса и надолу.През останалото време пали нормално.Първите 3-4пъти миналата година палеше от втори път със споменатите симптоми, но стрелките не отиваха в крайно положение в момент на въртене на стартера.
Сега при последните студени дни се появи и проблема със стрелките.
Както казх сега е топло и проблеми с паленето няма-дето се казва пали от четвърт оборот.
Ще наблюдавам колата пък каквото покаже.Ако има проблем няма как да не се задълбочи.
Благодаря
1.Първо палене-11.42v
2.Второ-11.30v
3.Трето-11.04v
Засега акумулатора няма да го мисля.
Проблема, който описвам се появи тази зима около 5-6 пъти и то само при ниски температури- да кажем -7 градуса и надолу.През останалото време пали нормално.Първите 3-4пъти миналата година палеше от втори път със споменатите симптоми, но стрелките не отиваха в крайно положение в момент на въртене на стартера.
Сега при последните студени дни се появи и проблема със стрелките.
Както казх сега е топло и проблеми с паленето няма-дето се казва пали от четвърт оборот.
Ще наблюдавам колата пък каквото покаже.Ако има проблем няма как да не се задълбочи.
Благодаря
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Стрелките на таблото полудяват???
Значи сега трябва да провериш връзките на масата с купето, от акумулатора към купето и двигателя. И накрая като опция евентуално ревизия на стартера, възможно е заради износени четки и лагери да се затруднява да превърти мотора на студено и да гълта повече ток.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
-
- потребител
- Мнения: 536
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Стрелките на таблото полудяват???
Ще проверя тези връзки касаещи масата, ама нещо не ми се струва логично.
Ако там е проблема, защо да се проявява само при много ниски темп.?
Нямаме ли достатъчно дупки по пътищата, че това да се случва и когато е топло?
Благодаря.
Ако там е проблема, защо да се проявява само при много ниски темп.?
Нямаме ли достатъчно дупки по пътищата, че това да се случва и когато е топло?
Благодаря.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10848
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Стрелките на таблото полудяват???
Ми физични закони,- разширяване и свиване на материала.............
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Стрелките на таблото полудяват???
Провери си динамото/алтернатора
-
- потребител
- Мнения: 536
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Стрелките на таблото полудяват???
Точно физиката имам в предвит когато при високи темп. имаме разширение на материала и предпоставка за лоша контактна повърхност, съпроводено с дупки по пътищата както казах.
Какво да му е на алтернатора при положение, че зареждането което направих беше по-скоро за лично успокоение?
Какво да му е на алтернатора при положение, че зареждането което направих беше по-скоро за лично успокоение?
-
- потребител
- Мнения: 1413
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Стрелките на таблото полудяват???
Кво ще проверява може да премери само волтажа а колко от амрерите на акумулатора му са избягали от старост трябва друго устройство. Дали акумулатор които има заряд 12,5V и 40AH със стартов ток 300А ще запали 1,8 дизелов двигател при минус -20 вероятността е нулева. Има разлика между V и А. https://www.youtube.com/watch?v=GAgLhqPPVw8
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Стрелките на таблото полудяват???
Колега стига с този ампераж, да добре му е. Товарната вилка представлява реотан с голяма мощност и волтмер, целта е да се премери какво напрежение държи акумулатора под товар, оттам може да се съди (да се изчисли) какъв е тока. Показаното устройство на клипа е същото само, че в електронен вариант. Ако искаш да премериш тока трябва да свържеш ампермер последователно във веригата, а в клипа виждаме че го свързват успоредно. Също така обърни внимание на кабелите на устройсвото, през тях няма да протече безопасно повече от 10А ток. Меренето на напрежението на стартер е равносилно на включването на товарна вилка, даже още по-добре защото стартера е по-голям консуматор от вилката.
На студено материалите се свиват, обаче клемата е Медна а болта, който я държи Стоманен. Медта има по-голямо термично разширение от Стоманата и съответно при изстудяване се свива повече от Стоманата и се получава луфт.
На студено материалите се свиват, обаче клемата е Медна а болта, който я държи Стоманен. Медта има по-голямо термично разширение от Стоманата и съответно при изстудяване се свива повече от Стоманата и се получава луфт.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
-
- потребител
- Мнения: 536
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Стрелките на таблото полудяват???
Медта има по-голямо термично разширение от Стоманата и съответно при изстудяване се свива повече от Стоманата и съответно ако има луфт той би се обрал.
Лятото и при високи темп. обратното.Медта има по-голямо термично разширение от Стоманата и съответно при нагряване се разширява повече и при слаба връзка може да отвори луфт.
Така си мисля аз, но може и да бъркам.
Като млад шофьор два пъти съм ходил да ми мерят акумулатор на товарна вилка и двата пъти предварително ми беше ясно какво ще ми кажат.То се усеща по това как върти стартера.
Лятото и при високи темп. обратното.Медта има по-голямо термично разширение от Стоманата и съответно при нагряване се разширява повече и при слаба връзка може да отвори луфт.
Така си мисля аз, но може и да бъркам.
Като млад шофьор два пъти съм ходил да ми мерят акумулатор на товарна вилка и двата пъти предварително ми беше ясно какво ще ми кажат.То се усеща по това как върти стартера.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Стрелките на таблото полудяват???
Виж какво си написал и обмисли нещата отново.
Като цяло нещата са повече теоретични, но все пак не трябва да се подценяват. Ако приемем че сглобката е хлабава при стайна температура, след като се охлади и медта се свие повече отколкото болта, който я държи, сглобката ще стане по-хлабава. При стопляне обратно, хлабавата връзка се затяга.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
-
- потребител
- Мнения: 1413
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Стрелките на таблото полудяват???
Много добре знам какво е устройството на товарната вилка но при тока има и други величини като W-ват и A-ампер освен волтажа. Само да те питам като си купуваш нов акумулатор дали ще гледаш ампеража или волтажа?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Стрелките на таблото полудяват???
Добре, така да е!
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
-
- потребител
- Мнения: 536
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Стрелките на таблото полудяват???
Така е. Трудно може да се каже категорично какво се случва при тези термични разширения и свивания.HACKO написа: ↑11 мар 2018, 10:12Виж какво си написал и обмисли нещата отново.
Като цяло нещата са повече теоретични, но все пак не трябва да се подценяват. Ако приемем че сглобката е хлабава при стайна температура, след като се охлади и медта се свие повече отколкото болта, който я държи, сглобката ще стане по-хлабава. При стопляне обратно, хлабавата връзка се затяга.
Миналата год. сменях ел. двигател на перката за охлаждане на радиатора.Така хубаво беше клеясала,че успях да я сваля единствено с охлаждане оста на моторчето.
Сменях и лагери на ел.двигател на машина и там излязоха само чрез нагряване.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта