Адаптация на дроселова клапа на дуратек 2.0 145HP
Адаптация на дроселова клапа на дуратек 2.0 145HP
Здравейте, колеги! Някой сблъсквал ли се с проблем след откачане на акумулатор да изгуби адаптацията на дроселовата клапа и как се възстановява? Направих тази глупост, уж с идеята за "самообучение" на компютъра и направата на нови адаптации, но след поредното посещение на поредният майстор, разбрах че това не се прави. Когато се налагало откачането на захранването, задължително се подавало резервно за да не се изгубят точно тези настройки. Колата гасне на студено, след няколко стартирания успява да задържи обороти, но тресе леко, като подадеш газ първо забива нос и след това се форсира, чуват се детонации, няма мощност и това е докато загрее. След това се минимизира проблема, но липсата на мощност остава. На 5-та със зор стига до 160 и това е, което би трябвало да не е така за този двигател. Последната диагноза беше за лоша горивна смес, затова нямала мощност и всичко от дроселовата клапа, която е и дебитомер на този двигател. Та, прави ли се такава софтуерна адаптация на дроселова клапа? Благодаря Ви!
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1611
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Адаптация на дроселова клапа на дуратек 2.0 145HP
В едната диагностика имам режим адаптация на клапа за тези мотори и никога, ама никога не се е наложило да се ползва точно при 1.8 и 2.0 верижните мотори.
А пък адаптациите по смес се съхраняват в енерго независима памет.
От опит ще ти кажа, че при твоя автомобил най-вероятно са свършили клапаните, щото не са регулирани отдавна ( по спомен имаш газова, нали ).
Намери си свестни диагностици в района , за да не слушаш тъпи приказки за " лоша смес " ( резултат от нескопосан превод на кодочетците ) и това, че клапата била дебитомер !!!!
Поздрави.
А пък адаптациите по смес се съхраняват в енерго независима памет.
От опит ще ти кажа, че при твоя автомобил най-вероятно са свършили клапаните, щото не са регулирани отдавна ( по спомен имаш газова, нали ).
Намери си свестни диагностици в района , за да не слушаш тъпи приказки за " лоша смес " ( резултат от нескопосан превод на кодочетците ) и това, че клапата била дебитомер !!!!
Поздрави.
Re: Адаптация на дроселова клапа на дуратек 2.0 145HP
Прав си, fordmaniac! С газово съм, SYDA двигател, напълно възможно е да е от клапаните(което ще е доста болезнено според информацията, която ми дадоха за тези механични клапани с някакви чашки ако трябва да се сменят), които не съм пипал и проверявал откакто съм я купил вече 6 месеца, но проблемите ми с автомобила започнаха след изключването на акумулатора за 30мин по съвет на един "майстор". И колата наистина се държи като все едно е на 3 цилиндъра докато е студена и понамирисва силно на бензин, докато загрее. Ще взема да дойда най-накрая при теб в София, че тук във Варна обиколих сигурно близо 30 човека и колата си е все така зле и според диагностиките няма никакви грешки.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 29 госта