Адаптация на дроселова клапа на дуратек 2.0 145HP

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
dch
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 27 ное 2017, 21:34
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Адаптация на дроселова клапа на дуратек 2.0 145HP

Мнение от dch » 27 май 2018, 07:26

Здравейте, колеги! Някой сблъсквал ли се с проблем след откачане на акумулатор да изгуби адаптацията на дроселовата клапа и как се възстановява? Направих тази глупост, уж с идеята за "самообучение" на компютъра и направата на нови адаптации, но след поредното посещение на поредният майстор, разбрах че това не се прави. Когато се налагало откачането на захранването, задължително се подавало резервно за да не се изгубят точно тези настройки. Колата гасне на студено, след няколко стартирания успява да задържи обороти, но тресе леко, като подадеш газ първо забива нос и след това се форсира, чуват се детонации, няма мощност и това е докато загрее. След това се минимизира проблема, но липсата на мощност остава. На 5-та със зор стига до 160 и това е, което би трябвало да не е така за този двигател. Последната диагноза беше за лоша горивна смес, затова нямала мощност и всичко от дроселовата клапа, която е и дебитомер на този двигател. Та, прави ли се такава софтуерна адаптация на дроселова клапа? Благодаря Ви!

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1611
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Адаптация на дроселова клапа на дуратек 2.0 145HP

Мнение от fordmaniac » 27 май 2018, 17:53

В едната диагностика имам режим адаптация на клапа за тези мотори и никога, ама никога не се е наложило да се ползва точно при 1.8 и 2.0 верижните мотори.
А пък адаптациите по смес се съхраняват в енерго независима памет.
От опит ще ти кажа, че при твоя автомобил най-вероятно са свършили клапаните, щото не са регулирани отдавна ( по спомен имаш газова, нали ).
Намери си свестни диагностици в района , за да не слушаш тъпи приказки за " лоша смес " ( резултат от нескопосан превод на кодочетците ) и това, че клапата била дебитомер !!!!
Поздрави.

dch
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 27 ное 2017, 21:34
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Адаптация на дроселова клапа на дуратек 2.0 145HP

Мнение от dch » 27 май 2018, 19:55

Прав си, fordmaniac! С газово съм, SYDA двигател, напълно възможно е да е от клапаните(което ще е доста болезнено според информацията, която ми дадоха за тези механични клапани с някакви чашки ако трябва да се сменят), които не съм пипал и проверявал откакто съм я купил вече 6 месеца, но проблемите ми с автомобила започнаха след изключването на акумулатора за 30мин по съвет на един "майстор". И колата наистина се държи като все едно е на 3 цилиндъра докато е студена и понамирисва силно на бензин, докато загрее. Ще взема да дойда най-накрая при теб в София, че тук във Варна обиколих сигурно близо 30 човека и колата си е все така зле и според диагностиките няма никакви грешки.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 29 госта