Форд фиеста 1.4 тдци шум в двигателя

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Kirewvv
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 07 юли 2018, 22:59
Местоположение: Казанлък
Status: Извън линия

Форд фиеста 1.4 тдци шум в двигателя

Мнение от Kirewvv » 07 юли 2018, 23:12

Здравейте преди 4-5 месеца се беше появил шум от двигателя като на клипчето.. беше за един ден после изчезна.. сега отново се появи същия шум но се задържа за около 2 дни. Чуваше се както при студен така и при загрят двигател. Днес обаче отново изчезна. В коментарите на клипа са писали че са инжекционните уплътнения, най вероятно и при мен е това, но в купето не мирише на дизел. Замириса на два пъти докато я карах сега втория път като се появи шума но имашше и кола пред мен, може да е било от нея..колата си върви без проблем за момента а шума се чува от зоната където се намира турбото, не е от турбината обаче а от двигателя. Въпроса ми е дали са тези уплътнения и при такъв "изчезващ" проблем трябва ли да ги оправя? Възможно ли е да са се разместили и сега някак да са си влезнали на мястото? Немога да проверя сам тъй като не разбирам толкова че да отварям двигателя затова питам дали е опасно при положение че сега шума не се чува и дали да я оставя в сервиз сега или ако се появи шума отново?
Ето клипчето: https://youtu.be/f9iR_-vW_uc

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1745
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Форд фиеста 1.4 тдци шум в двигателя

Мнение от synthez 3D » 08 юли 2018, 07:30

Да, това е повредено уплътнение на дюза. От време на време изчезва, защото около самата дюза вече е пълно с отлагания от изпускането, които са една черна гъста маса, която според температурата си променя консистенцията и няма постоянна твърдост. Чисти се много трудно и затова е по-добре да смениш изпусналия меден дифтунг, докато не се омаже всичко наоколо. Преди 7-8 години имах такъв проблем на Фиеста с този двигател и се наложи смяна на въпросното уплътнение, така че знам за какво говоря. Цената му в МП беше около 3 лв. Лошото е, че за да се смени се разглобява доста, а тъжното беше, че Фиестата беше само на 20000км :( , когато се наложи тази интервенция.
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта