Грешка р1201 Форд кънект 2009г.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Roninn
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Грешка р1201 Форд кънект 2009г.

Мнение от Roninn » 27 юли 2018, 21:04

Здравейте,вчера работния ми автомобил без никакви предишни признаци взе да ме ядосва.
Сутринта отивам до офиса,никакви проблеми.
Стоял съм около 2 часа,паля по обяд,карам си 1-2 км. И нещо изчезна мощността,светна едно зъбно колело над чека.

Пуснах я по инерция и влезнах е една забранена улица да се махна от главен булевард.

Оказа се че гадината не се изфорсирва.Реално работи на три цилиндъра.Включих диагностиката ,видях р1201 ,липсва връзка до първи инжектор.Извадих куплунга ,мотора продължи да тресе,тоест първи цилиндър не работи действително

Оказа се че мога да се движа на обороти,на моменти вдига на 5-та 40 км.Минах през целия град така до вкъщи.

Там палих,гасих и на десетото палене,се изфорсира ,след 10-20 сек пак светна зъбното колело и тресе...Още десетина опита и заработи все едно нищо не е било.

Направих една обиколка на квартала,никакъв проблем с изключение на леко прихълцване при ускорение.


Реших че продължавам да работя и тръгнах да карам,след 4-5 км.пак светна колелото на таблото и затресе....Гася паля и всичко е Ок.

Няколко пъти през 4-5 км.ми направи така ,и всеки път се оправя като загася и запаля.

Вечерта я изкарах на магистралата,газ 160-170 км.това е максимума, Пловдив-Пазарджик и обратно,стрелката за температурата стигаше до червената секция....минах около 120-150 км.не се получи проблем.


Днес цял ден ,никакви проблеми,освен рядко прихълцване при ускорение.

Вечерта паля да си ходя,и още полустудена светна колелото и почна да тресе.Загасих,запалих и няма проблем.Прибрах се...сега мисля и чета по форумите.


1.имам платен форскан и мога да ръчкам където трябва.

2.Мисля да разменя 1 и 3 дюза и да видя дали пак ще записва грешка на 1-ва дюза.

Съответно ако запише първа дюза след размяната,проблема е кабели и/или ЕКУ

Ако запише 3 дюза,значи проблема е в дюзата.

Мотора е дураторк 1.8 Форд кънект 2008 г.

Това е дюзата, Сименс VDOИзображение

Моля за насоки,до колкото разбрах,ЕКУ-то се намира пред предна дясна гума някъде,ще разчепкам и кабелите в снопа,руснаците пишат за гниене по тях.Моя е доста запазен,ама никога не се знае.

Може ли инжектора да се базика ,в смисъл единия ден да работи и спира през 5 км.А днес да съм минал към 200 км.без проблем.





Пропуснах да кажа, колата е на 170-180 хиляди км.реални,Купена е от Мото Пфое
Последна промяна от Roninn на 27 юли 2018, 21:04, променено общо 3 пъти.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Грешка р1201 Форд кънект 2009г.

Мнение от HACKO » 27 юли 2018, 23:06

Да беше написал между другото какъв е мотора?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Roninn
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: RE: Re: Грешка р1201 Форд кънект 2009г.

Мнение от Roninn » 27 юли 2018, 23:11

HACKO написа:Да беше написал между другото какъв е мотора?
1.8 Duratorq TCD ,дизел ако не е станало ясно.


Тук пише същото


Roninn написа:Мотора е дураторк 1.8 Форд кънект 2008 г.

Това е дюзата, Сименс VDO

Колата е бяла,гумите 195/75/15 бусови са...марка не се сещам в момента.

Наско,за пореден път можеш да ми изтриеш поста,благодаря ти лично за помощта.


Roninn
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Грешка р1201 Форд кънект 2009г.

Мнение от Roninn » 28 юли 2018, 17:02

Продължавам да споделям,намерих компютъра под предна дясна гума,зад малкия мигач на калника.За да се достъпи,се сваля гумата,подкалника и при мен веждата.Компютъра беше в цветущо състояние,буксите отзад към кабелите не са изолирани и са оставени на произвола на времето,но въпреки това,бяха чисти при мен.Напръсках с контактен спрей навсякъде,размених първа със трета дюза и ще видим как ще се развие въпроса.

ИзображениеИзображение

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Грешка р1201 Форд кънект 2009г.

Мнение от S_C » 31 юли 2018, 02:00

Сефте чувам при тоя модел компютъра да създава проблеми. Някога ги имахме 14 службни, купувани чисто нови и никой не е споделял за проблеми с компютър при тях. Вярно, на шашаво място е. Но това, че тече чат-пат вода и кал по него...хич не го бърка. Ако наистина при теб се окаже компютър, по-скоро ще е заради случайно изтегляне на късата клечка, отколкото заради някакъв масов, от там и лесно разпознаваем дефект. Нещо за инсталация или вакуми си мисля по-скоро...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Roninn
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Грешка р1201 Форд кънект 2009г.

Мнение от Roninn » 31 юли 2018, 23:03

Вече около700- 800 км.никакви проблеми.Все едно нищо не е било
Не се сещам кой и какъв вакуум би създал предпоставка компа да не вижда първа дюза?

Roninn
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Грешка р1201 Форд кънект 2009г.

Мнение от Roninn » 04 авг 2018, 22:53

Около 1300-1400 км.никакви проблеми,много рядко ,може би 2 или 3 пъти при ускорение се получава единично прихълцване....

Roninn
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Грешка р1201 Форд кънект 2009г.

Мнение от Roninn » 31 авг 2018, 08:23

Отговорих в другата тема,но да дам отчет и тук,оказа се че пиезо елемента умира.Смяна с друг и дюзата на стенд,и всичко е точно

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 50 госта