Грешка р1201 Форд кънект 2009г.
Публикувано: 27 юли 2018, 21:04
Здравейте,вчера работния ми автомобил без никакви предишни признаци взе да ме ядосва.
Сутринта отивам до офиса,никакви проблеми.
Стоял съм около 2 часа,паля по обяд,карам си 1-2 км. И нещо изчезна мощността,светна едно зъбно колело над чека.
Пуснах я по инерция и влезнах е една забранена улица да се махна от главен булевард.
Оказа се че гадината не се изфорсирва.Реално работи на три цилиндъра.Включих диагностиката ,видях р1201 ,липсва връзка до първи инжектор.Извадих куплунга ,мотора продължи да тресе,тоест първи цилиндър не работи действително
Оказа се че мога да се движа на обороти,на моменти вдига на 5-та 40 км.Минах през целия град така до вкъщи.
Там палих,гасих и на десетото палене,се изфорсира ,след 10-20 сек пак светна зъбното колело и тресе...Още десетина опита и заработи все едно нищо не е било.
Направих една обиколка на квартала,никакъв проблем с изключение на леко прихълцване при ускорение.
Реших че продължавам да работя и тръгнах да карам,след 4-5 км.пак светна колелото на таблото и затресе....Гася паля и всичко е Ок.
Няколко пъти през 4-5 км.ми направи така ,и всеки път се оправя като загася и запаля.
Вечерта я изкарах на магистралата,газ 160-170 км.това е максимума, Пловдив-Пазарджик и обратно,стрелката за температурата стигаше до червената секция....минах около 120-150 км.не се получи проблем.
Днес цял ден ,никакви проблеми,освен рядко прихълцване при ускорение.
Вечерта паля да си ходя,и още полустудена светна колелото и почна да тресе.Загасих,запалих и няма проблем.Прибрах се...сега мисля и чета по форумите.
1.имам платен форскан и мога да ръчкам където трябва.
2.Мисля да разменя 1 и 3 дюза и да видя дали пак ще записва грешка на 1-ва дюза.
Съответно ако запише първа дюза след размяната,проблема е кабели и/или ЕКУ
Ако запише 3 дюза,значи проблема е в дюзата.
Мотора е дураторк 1.8 Форд кънект 2008 г.
Това е дюзата, Сименс VDO
Моля за насоки,до колкото разбрах,ЕКУ-то се намира пред предна дясна гума някъде,ще разчепкам и кабелите в снопа,руснаците пишат за гниене по тях.Моя е доста запазен,ама никога не се знае.
Може ли инжектора да се базика ,в смисъл единия ден да работи и спира през 5 км.А днес да съм минал към 200 км.без проблем.
Пропуснах да кажа, колата е на 170-180 хиляди км.реални,Купена е от Мото Пфое
Сутринта отивам до офиса,никакви проблеми.
Стоял съм около 2 часа,паля по обяд,карам си 1-2 км. И нещо изчезна мощността,светна едно зъбно колело над чека.
Пуснах я по инерция и влезнах е една забранена улица да се махна от главен булевард.
Оказа се че гадината не се изфорсирва.Реално работи на три цилиндъра.Включих диагностиката ,видях р1201 ,липсва връзка до първи инжектор.Извадих куплунга ,мотора продължи да тресе,тоест първи цилиндър не работи действително
Оказа се че мога да се движа на обороти,на моменти вдига на 5-та 40 км.Минах през целия град така до вкъщи.
Там палих,гасих и на десетото палене,се изфорсира ,след 10-20 сек пак светна зъбното колело и тресе...Още десетина опита и заработи все едно нищо не е било.
Направих една обиколка на квартала,никакъв проблем с изключение на леко прихълцване при ускорение.
Реших че продължавам да работя и тръгнах да карам,след 4-5 км.пак светна колелото на таблото и затресе....Гася паля и всичко е Ок.
Няколко пъти през 4-5 км.ми направи така ,и всеки път се оправя като загася и запаля.
Вечерта я изкарах на магистралата,газ 160-170 км.това е максимума, Пловдив-Пазарджик и обратно,стрелката за температурата стигаше до червената секция....минах около 120-150 км.не се получи проблем.
Днес цял ден ,никакви проблеми,освен рядко прихълцване при ускорение.
Вечерта паля да си ходя,и още полустудена светна колелото и почна да тресе.Загасих,запалих и няма проблем.Прибрах се...сега мисля и чета по форумите.
1.имам платен форскан и мога да ръчкам където трябва.
2.Мисля да разменя 1 и 3 дюза и да видя дали пак ще записва грешка на 1-ва дюза.
Съответно ако запише първа дюза след размяната,проблема е кабели и/или ЕКУ
Ако запише 3 дюза,значи проблема е в дюзата.
Мотора е дураторк 1.8 Форд кънект 2008 г.
Това е дюзата, Сименс VDO

Моля за насоки,до колкото разбрах,ЕКУ-то се намира пред предна дясна гума някъде,ще разчепкам и кабелите в снопа,руснаците пишат за гниене по тях.Моя е доста запазен,ама никога не се знае.
Може ли инжектора да се базика ,в смисъл единия ден да работи и спира през 5 км.А днес да съм минал към 200 км.без проблем.
Пропуснах да кажа, колата е на 170-180 хиляди км.реални,Купена е от Мото Пфое