Фокус 1.6 109к. ускорение
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.6 109к. ускорение
Колега, много се палиш ! Да не говорим само за обороти , а и на коя скорост са. 1800 об на 1.6 TDCI на 4-та скорост в града няма как да стане, освен ако не се кара само по Цариградско шосе. Но не всички живеем в столицата. А както казах - който кара само на 2 и 3- та скорост - да го напише тук ! И снимка да качи. Иначе можем да си чешем пръстите още. Просто тоя мотор и тая кутия си носят на ниски обороти. 1.6 не е бегачка.
- dmastard
- потребител
- Мнения: 239
- Регистриран: 10 апр 2014, 01:11
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci '06
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.6 109к. ускорение
Колега, не говорим дали е бегачка, а дали е вредно да се кара на 1200 оборота.
Смело твърдя - вредно е.
Форд си обясняват за моя двигател, че турбото надува от 1400-1500 оборота. За какво да го карам в по-ниски, където се мъчи?
Ниските обороти не са обвързани и с нисък разход, мотора се мъчи и сипва повече гориво. На едно от видеата, постнати от колегите го обясняват това нещо.
Приятел има волво xc90 дизел 5 цилиндъра към 170 коня, автоматик.
Последният сменя скоростите на минимум 2200 оборота, следващата идва към 1700 оборота.
Ако щете вярвайте, но ви казвам - пали колата, тръгва, докато не вдигне 2200 оборота автоматът не сменя скорост.
С 2 думи съвременните дизели не се плашат от обороти (не говорим за 5000 разбира се).
Смело твърдя - вредно е.
Форд си обясняват за моя двигател, че турбото надува от 1400-1500 оборота. За какво да го карам в по-ниски, където се мъчи?
Ниските обороти не са обвързани и с нисък разход, мотора се мъчи и сипва повече гориво. На едно от видеата, постнати от колегите го обясняват това нещо.
Приятел има волво xc90 дизел 5 цилиндъра към 170 коня, автоматик.
Последният сменя скоростите на минимум 2200 оборота, следващата идва към 1700 оборота.
Ако щете вярвайте, но ви казвам - пали колата, тръгва, докато не вдигне 2200 оборота автоматът не сменя скорост.
С 2 думи съвременните дизели не се плашат от обороти (не говорим за 5000 разбира се).
- GeorgiToRuleThemAll
- потребител
- Мнения: 174
- Регистриран: 18 авг 2016, 17:43
- Модел на автомобила: 2015 1.0 EcoBoost 74kW
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.6 109к. ускорение
Миналото лято карах Skoda Superb 2018 4x4 дизел, автоматик. Компютърът все гледаше как най-бързо да мине към по-високата предавка и оборотите ги държеше все на около 1200-1300, при което дори за най-лекото натискане на газта в купето веднага се появяваха вибрации заради ниските обороти. Лично на мен това не ми е комфортно и ме дразни.
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.6 109к. ускорение
автоматика си карал с подаване и обиране на педала на газта. А там натискаш и държиш , докато стигнеш исканата скорост. колата знае кога да превключи. Повечето шофьори по навик подават и връщат газта и шашкат компа. Идеята на доброто водене на автомобила е максимално бързо да стигнеш възможно най-високата предавка и там само да подпреш газта. Максимална предавка с минимална газ. Това не работи на градско обаче.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1609
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.6 109к. ускорение
Примерната таблица от Форд за Фокус 1 поколение:
Да речем за 3 предавка минимална 34 , максимална 137 км/ч . Максимални обороти 6450 . Проста математика 34 / 137 x 6450 = 1600 об/мин .
Поздрави.
В следващата таблица дават макс обороти на примерно 1.6, че е подчертан
.Да речем за 3 предавка минимална 34 , максимална 137 км/ч . Максимални обороти 6450 . Проста математика 34 / 137 x 6450 = 1600 об/мин .
Поздрави.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 57 госта