ПРОБЛЕМ ПРИ ПАЛЕНЕ
- AleksandarChikendov
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 23 авг 2018, 21:21
- Status: Извън линия
ПРОБЛЕМ ПРИ ПАЛЕНЕ
Здравейте колеги,
Карам Форд Фокус 2000г.,двигателя е 1.6 бензин 100 коня. Има газ Тамона. При първо палене сутрин, двигателя запалва, вдига 1000-1200 оборота и рязко пада на 500-600 и гасне или се мъчи да не угасне. Ставаше рядко само на първо палене, после стана и през деня след като са минали 2 часа от последната работа на двигателя. Сега и след второто запалване сутрин двигателя се мъчи докато си взлезе в нормален режим и все едно нищо не е било. Чистих стъпков мотор, смених дебитомер, на газаджия ходих, не мога да намеря решение, т.нар. майстори явно нямат желание да открият проблема. Иначе на компютъра показва грешка цитирам: "някъде при ламда сонда, дебитомер, вакуум" :Д
Предварително благодаря за насоките. ако темата се повтаря дайте линк към нея.
Карам Форд Фокус 2000г.,двигателя е 1.6 бензин 100 коня. Има газ Тамона. При първо палене сутрин, двигателя запалва, вдига 1000-1200 оборота и рязко пада на 500-600 и гасне или се мъчи да не угасне. Ставаше рядко само на първо палене, после стана и през деня след като са минали 2 часа от последната работа на двигателя. Сега и след второто запалване сутрин двигателя се мъчи докато си взлезе в нормален режим и все едно нищо не е било. Чистих стъпков мотор, смених дебитомер, на газаджия ходих, не мога да намеря решение, т.нар. майстори явно нямат желание да открият проблема. Иначе на компютъра показва грешка цитирам: "някъде при ламда сонда, дебитомер, вакуум" :Д
Предварително благодаря за насоките. ако темата се повтаря дайте линк към нея.
-
- потребител
- Мнения: 536
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ ПРИ ПАЛЕНЕ
Егати компютъра колега, кажи къде го намери , че ми стана любопитно.То не че при тази кола може да покаже нещо повече, ама все пак.
- AleksandarChikendov
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 23 авг 2018, 21:21
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ ПРИ ПАЛЕНЕ
Ами когато проблема се задълбочи бях в Силистра. Отидох в един голям сервизен комплекс, имат ГТП, Газ, Сервиз. Свързаха колата към едно таблетче и това ми казаха, обикновено като чуя такова нещо спирам да питам и не се занимавам повече. Твърде неясно и отнесено е. Иначе на предната диагностика грешка показваше при дебитомер и тогава го смених, това вече е в София. Проблема си остава.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ ПРИ ПАЛЕНЕ
Ами вариантите са два, или заради карането на газ адаптациите на Бензин са избягали тотално и при палене не осигурява нужното обогатяване за да работи студения мотор. Ресет на бензиновия компютър и последващо обучение решава проблема. Другото за което се сещам е бензиновата помпа да не може първоначално да създаде нужното налягане. Това може да се дължи на износена помпа или неправилно работещ регулатор. При положение че се кара на Газ, ремонта не е рентабилен докато не спре окончателно да пали.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1612
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ ПРИ ПАЛЕНЕ
То си е за любопитство! Проблема е в нескопосани преводи на грешки от енглиш и диагностици, които ако няма грешки, нямат какво да кажат.
https://clubford.org/forum/viewtopic.ph ... 54#p568227
Поздрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта