Авариен режим мк1

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
belishki
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 16 юли 2017, 11:33
Модел на автомобила: Ford focus mk1 1.8tdci
Местоположение: Панагюрище
Status: Извън линия

Авариен режим мк1

Мнение от belishki » 12 сеп 2018, 00:08

Здравейте колеги! Карам фокус 1.8tdci 100 к.с. 04г. И ми се случи следното, при малко по-рязко подаване на газ на 5-та с около 100-120км/ч, колата губи мощност и лампичката за подгрева на свещите започва да мига, повече от 2500 оборота не вдига и след като спра и изгася колата я паля пак веднага и проблема се оправя, на диагностиката не показва грешка, не пали трудно след като се яви проблема и не пуши много. Някакви идеи от какво може да е? Благодаря!

staber
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 04 яну 2016, 17:01
Модел на автомобила: Ford orion 1.8D,Ford escort 1.8D Ford escort 1.8TD Ford Focus 1.8tdci
Местоположение: сливен
Status: Извън линия

Re: Авариен режим мк1

Мнение от staber » 12 сеп 2018, 00:33

Дюзи или ниско налягане в рейла трябва да я закачиш на една диагностика

staber
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 04 яну 2016, 17:01
Модел на автомобила: Ford orion 1.8D,Ford escort 1.8D Ford escort 1.8TD Ford Focus 1.8tdci
Местоположение: сливен
Status: Извън линия

Re: Авариен режим мк1

Мнение от staber » 12 сеп 2018, 00:35

Горивен филтър сменял ли си скоро пробваи с др бензиностанция

Roninn
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: RE: Re: Авариен режим мк1

Мнение от Roninn » 12 сеп 2018, 00:44

staber написа:Дюзи или ниско налягане в рейла трябва да я закачиш на една диагностика
Най вероятно,тоя проблем се решава или елементарно със смяна на датчик за налягането или с много пари за съжаление.Само да отбележа че по салоните от 5 Форда които пробвах ,два бяха с точно същите симптоми,ниско налягане на рейл

Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk


belishki
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 16 юли 2017, 11:33
Модел на автомобила: Ford focus mk1 1.8tdci
Местоположение: Панагюрище
Status: Извън линия

Re: Авариен режим мк1

Мнение от belishki » 12 сеп 2018, 03:04

Да смених горивния филтър, но нямаше промяна и като цяло не сипвам само от една определена бензиностанция а ги сменям

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Авариен режим мк1

Мнение от MapTo_D » 12 сеп 2018, 09:43

В такъв случай можеш сам да си направиш теста за обратната нафта, предполагам там ще видиш проблема. Има доста писано, сменят се едни клапанчета на инжекторите и си като нов. Кофти е, че са скъпи, преди 8 години ми струваше около 900лв., сега не знам как са цените.
А като дадеш само контакт, лампата за подгрева започва ли отново да мига? Защото и този филм съм го гледал, но там просто се бяха изтрили кодовете, защото е форд, по думи на майстор. :D
Общо взето това е слабото място на фокуса от тия години. Но пък като ги смениш веднъж, с истински /delphi/, а не китайски и после забравяш за тях.

belishki
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 16 юли 2017, 11:33
Модел на автомобила: Ford focus mk1 1.8tdci
Местоположение: Панагюрище
Status: Извън линия

Re: Авариен режим мк1

Мнение от belishki » 12 сеп 2018, 10:28

Не мига лампичката за свещите само светва за секунда като дам на контакт, ще видя да направя проверка с обратната нафта

Потребителски аватар
Penyo63
потребител
потребител
Мнения: 172
Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
Модел на автомобила: jaguar x type
Местоположение: с. Синапово
Status: Извън линия

Re: Авариен режим мк1

Мнение от Penyo63 » 12 сеп 2018, 16:31

Като дадеш 900 лв. За клапанчета не спираш да мислиш за дюзи, всъщност повече мислиш. Например почваш да купуваш горивни филтри от 60 лв. нагоре.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.

FGRC
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 05 окт 2018, 21:31
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Авариен режим мк1

Мнение от FGRC » 05 окт 2018, 21:54

Управление на турбото виж.

gri66ata
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 03 окт 2018, 10:17
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Re: Авариен режим мк1

Мнение от gri66ata » 20 ное 2019, 14:30

И какъв се оказа, че аз имам съвсем същия

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Авариен режим мк1

Мнение от specialista » 07 дек 2019, 22:06

Залагам на проблем с помпата.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
mitakadm
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 13 дек 2008, 19:19
Модел на автомобила: FORD FOCUS TDCI 2002
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Авариен режим мк1

Мнение от mitakadm » 25 юни 2020, 19:31

И при мен същият проблем. 1.8 ТДСИ 115 кс. 2002. Свикнах да я карам така, нямам пари за нова кола. Като качвам някой баир с повече газ, влиза в авариен режим като започва да мига лампата за подгрева. После гасне, при нова палене няма грешка и така до следващият път. Започнах да карам така - 5 сек газ, после малка пауза, после пак 5 сек газ и така почти не влиза в авариен режим. Проблемът обаче се задълбочи, защото вече като изгасне, лампата за подгрева продължава да мига и докато не се охлади колата няма палене. Горивен филтър нов и читав, теста за обратното връщане на нафта е ОК. Смениха в сервиза датчик за налягането защото само там дава грешки на компютъра и не оправиха проблема. Затова пиша тук да ме насочите какъв би могъл да е проблема. Казвате че може и помпа да е, но ако е така защо работи нормално колата при подаване на газ за 5 сек? Направи ми впечатление че има висока температура на двигателя, може ли от това да влиза в авариен режим, ако нещо не се охлажда добре? Ще сменя и датчика на разпределителния вал за всеки случай.
Не може, не мога или не искам - има разлика, но смисъла е един и същ

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта