CVH ескорт загряване.
-
- потребител
- Мнения: 90
- Регистриран: 02 яну 2015, 14:36
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
CVH ескорт загряване.
Колеги здравейте,темата може да бъде и за секция "купувам",та проблема е с CVH ескорт 1.6 89г.,карб.,класическия проблем със загряването,пробвах метода със съчмата и беше ок,но после затапих дупчиците на корпуса на термостата и не пуска от там,но установих че пуска от термостата,пробвах с 3 wahler и някакъв друг модел,но отново пуска,леглото не е в идеално състояние,но сложих силикон и върху него ново гумено уплътнение отгоре термостата и нова хубава зегерка и отново пропуска,попринцип загрява горе долу прилично сега,но не съм сигурен че е оптималното,казаха ми че е нормално малко да пропуска,но нещо не съм убеден че е така,по време на загряването се затоплят леко горния и долния маркуч...та ако някой все пак има идея,ако не си търся корпус които НЕ пропуска преди да отвори термостата(който е запознат да каже все пак дали трябва да пропуска),или ако се сещате друг възможен проблем.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: CVH ескорт загряване.
Термостата на колко градуса е? Ако искаш топло в CVH трябва да е на 92оС!
Шалтера (датчика) за включване на вентилатора трябва да е на 102-103оС!
Шалтера (датчика) за включване на вентилатора трябва да е на 102-103оС!
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
-
- потребител
- Мнения: 90
- Регистриран: 02 яну 2015, 14:36
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Re: CVH ескорт загряване.
Шалтера е така,ще потърся тогава термостат тъй като този е масовия който се предлага за модела - 88,даже ако някой има идея от къде да намеря на 92 съм отворен за оферти.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1611
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: CVH ескорт загряване.
От '99 година съм вманиачен в CVH и от тогава не съм оставал без такъв. По едно време бяха 3 Ескорта. Отделно някои от тях са с доста форсирани двигатели до екстремизъм.
Относно термостата: оригиналният е 88, някои фирми го правят на 87.
Вариант с 91 или 92 ми е попадал с някъкъв Опелски термостат. Абсолютно безсмислена версия, която не бих правил. Перката лятото се побърква да върти и мотора все е на границата на прегряване. Разликата в парното за зимата е пренебрежимо малка.
Между впрочим моите два CVH са с термостати на 85 .
Поздрави.
Относно термостата: оригиналният е 88, някои фирми го правят на 87.
Вариант с 91 или 92 ми е попадал с някъкъв Опелски термостат. Абсолютно безсмислена версия, която не бих правил. Перката лятото се побърква да върти и мотора все е на границата на прегряване. Разликата в парното за зимата е пренебрежимо малка.
Това не е добре, защото тези отвори и канали със сачмата осигуряват обезвъздушаването при загасен мотор, а при запален затваря.
Между впрочим моите два CVH са с термостати на 85 .
Поздрави.
-
- потребител
- Мнения: 90
- Регистриран: 02 яну 2015, 14:36
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Re: CVH ескорт загряване.
Парното в момента ми е ок та ще го видя и зимата,ако нещо не ме устройва ще потърся друг термостат,иначе с обезвъздушаването няма проблем,термостата има малка дупчица(може би с тази цел)и всичко е ок,със съчмата която бях сложил се охлаждаше по-добре,но в студа доста падаше.Благодаря за мнението.fordmaniac написа: ↑08 окт 2018, 22:08От '99 година съм вманиачен в CVH и от тогава не съм оставал без такъв. По едно време бяха 3 Ескорта. Отделно някои от тях са с доста форсирани двигатели до екстремизъм.
Относно термостата: оригиналният е 88, някои фирми го правят на 87.
Вариант с 91 или 92 ми е попадал с някъкъв Опелски термостат. Абсолютно безсмислена версия, която не бих правил. Перката лятото се побърква да върти и мотора все е на границата на прегряване. Разликата в парното за зимата е пренебрежимо малка.Това не е добре, защото тези отвори и канали със сачмата осигуряват обезвъздушаването при загасен мотор, а при запален затваря.
Между впрочим моите два CVH са с термостати на 85 .
Поздрави.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта