Помощ за теч!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
sanata
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 31 яну 2017, 09:14
Местоположение: София
Status: Извън линия

Помощ за теч!

Мнение от sanata » 13 окт 2018, 14:33

Здравейте,
На снимката се вижда капка отдолу, отпред по средата на Форд Фокус. Майстора смени гарнитура на картер и семеринг на колянов вал, от които се съмняваше, но продължава да капе. Когато колата не е загряла достатъчно, не капе.
Някой има ли идея от какво друго може да бъде теча?
Благодаря предварително!
Прикачени файлове
IMG_20181013_132121.jpg

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 12240
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FIESTA 97г/1.25/ X 3493 KA
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Помощ за теч!

Мнение от HACKO » 13 окт 2018, 14:50

А майстора ти не можа ли да прецени капката от какво е? На това място ако капката не е от Антифриз, който се стича отгоре, има 3 възможности: Семеринга на коляновия вал, тече моторно масло; Семеринга на скоростна кутия, тече трансмисионно масло; Лагер помпа, тече спирачна течност.
Съмнявам се да е свалил скоростната кутия, за да смени семеринга на коляновия вал и да не е огледал останалите две възможности. Или е сменил неправилната семеринга (предната) или нищо не е сменил.
Проблема не е от бобината, а от магарето в кабината
(народна мъдрост)

sanata
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 31 яну 2017, 09:14
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Помощ за теч!

Мнение от sanata » 13 окт 2018, 15:59

Маслото е двигстелно и всъщност майстора каза, че е карал 2 дена, за да я тества и не е текла. Съмнява се, дали семеринга не е дефектен.

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 1496
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Помощ за теч!

Мнение от OgiDogi » 13 окт 2018, 22:00

sanata написа:
13 окт 2018, 15:59
Маслото е двигстелно и всъщност майстора каза, че е карал 2 дена, за да я тества и не е текла. Съмнява се, дали семеринга не е дефектен.
По-скоро старият семеринг е бил много спечен и е издълбал канал на шийката, а сега новият не уплътнява достатъчно по канала или вече е изпилен (след 2 дни каране).
ИзображениеИзображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D

sanata
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 31 яну 2017, 09:14
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Помощ за теч!

Мнение от sanata » 13 окт 2018, 22:34

Ако е така, какво се прави, шлайфа се шийката ли? Ще трябва ли отново нов семеринг?

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4442
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Помощ за теч!

Мнение от S_C » 13 окт 2018, 23:51

Нещо ме съмнява това с "изпилването". Това не е ЮМЗ.
Не, че е невъзможно, ама от кола масло може от хиляда места да тече.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 976
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Помощ за теч!

Мнение от aspasia » 14 окт 2018, 09:59

Или гарнитурата не ти е сложил както трябва или от семеринга на скоростната кутия ако е от скоростната кутия като сменяш съединителя го смени ако теча не е много голям. И аз имам леко омазняване между картера и скоростната кутия в сервиза ми казаха че е от семеринга на скоростната кутия и не е наложително да се сменя на този етап като дойде за смяна на съединителя ще го сменят. Но при тебе може да е от картера напръскай с обезмаслител за да се ориентираш от къде идва.

sanata
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 31 яну 2017, 09:14
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Помощ за теч!

Мнение от sanata » 14 окт 2018, 12:23

Колеги, не четете последователно форума. Гарнитурата на картера е сменена. Дори и да се обезмасли, отдолу не може да се види откъде идва, защото капката се появява отдолу, не се вижда откъде се стича и както писах маслото е двигателно.

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 976
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Помощ за теч!

Мнение от aspasia » 14 окт 2018, 13:39

sanata написа:
14 окт 2018, 12:23
Колеги, не четете последователно форума. Гарнитурата на картера е сменена. Дори и да се обезмасли, отдолу не може да се види откъде идва, защото капката се появява отдолу, не се вижда откъде се стича и както писах маслото е двигателно.
Значи си за семеринг на скоростната кутия този дето е зад съединителя!

sanata
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 31 яну 2017, 09:14
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Помощ за теч!

Мнение от sanata » 14 окт 2018, 13:47

Съединителят е сменен преди 1 мес. с нов.

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4442
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Помощ за теч!

Мнение от S_C » 14 окт 2018, 18:35

Съединителя няма общо. Зад него има семеринг. Може да е сменян съединителя 5 пъти с нов, а семеринга да е тоя, с който колата е излязла от завода. Тоя семеринг като ритне камбаната, започва да тече масло между мотора и скоростите.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 976
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Помощ за теч!

Мнение от aspasia » 14 окт 2018, 18:39

sanata написа:
14 окт 2018, 13:47
Съединителят е сменен преди 1 мес. с нов.
Като ти сменяха съединителя защо не ти смениха семеринга?

sanata
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 31 яну 2017, 09:14
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Помощ за теч!

Мнение от sanata » 14 окт 2018, 22:15

Защото теча не е от там.Маслото е двигателно, а не от скор. кутия.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 9707
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ-1582, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Помощ за теч!

Мнение от ЯЛТА » 14 окт 2018, 22:22

sanata написа:
14 окт 2018, 22:15
Защото теча не е от там.Маслото е двигателно, а не от скор. кутия.
Има предвид семеринга на коляновия вал зад маховика на съединителя..............
==============================================================
Изображение
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

sanata
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 31 яну 2017, 09:14
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Помощ за теч!

Мнение от sanata » 15 окт 2018, 06:08

Нещо не схващам, нали отначало говорим точно за този семеринг, че е сменен и пак тече, или има няколко семеринга?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 12240
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FIESTA 97г/1.25/ X 3493 KA
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Помощ за теч!

Мнение от HACKO » 15 окт 2018, 15:03

Като ти сменяха семеринга сваляха ли скоростната кутия?
Проблема не е от бобината, а от магарето в кабината
(народна мъдрост)

sanata
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 31 яну 2017, 09:14
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Помощ за теч!

Мнение от sanata » 15 окт 2018, 17:11

Еми то няма как да се смени, без да се сваля скоростната кутия.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 12240
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FIESTA 97г/1.25/ X 3493 KA
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Помощ за теч!

Мнение от HACKO » 15 окт 2018, 19:21

Значи е сменен правилния семеринг. Защо отново тече, е въпрос на който може да се получи отговор след като отново се разглоби. Дали ще го направиш е лично твое решение, теча видимо е нищожен. Аз лично не бих се занимавал.
Проблема не е от бобината, а от магарето в кабината
(народна мъдрост)

Потребителски аватар
Penyo63
потребител
потребител
Мнения: 139
Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
Модел на автомобила: jaguar x type
Местоположение: с. Синапово
Status: Извън линия

Re: Помощ за теч!

Мнение от Penyo63 » 15 окт 2018, 19:32

А може ли майстора да е сменил семеринга с нов, но модерен и да е объркал технологията на слагане?
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.

sanata
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 31 яну 2017, 09:14
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Помощ за теч!

Мнение от sanata » 15 окт 2018, 19:39

Майстора каза, че ще го смени отново, оригиналния е 8-ца, но този път ще сложи 10-ка като ширина, за да може, ако има някъде надраскано от стария, по широкия семеринг да обхване по-голяма площ и така да уплътни по-добре. Какво мислите, има логика?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта