Страница 1 от 1

Тресене на двигателя при натиснат съединител(само при студен двг) - Forrd focus 1.8tdci 115кс

Публикувано: 25 ное 2018, 10:08
от blagoi.stoyanov
Здравейте, имам следният проблем:

При по-ниски температури, след запалване на колата и при натискане на съединителя - двигателя почва да тресе. При отпускане на съединителя притрисането спира. Когато загрее колата това притрисане го няма. Съединителят ми е сменян преди 30к километри.

Онзи ден бях за смяна на горна помпа на съединителя и монтьора ми каза, че е виждал подобен проблем на други коли и ми каза, че имам изместване на коляновия вал с някакви милиметри. Каза че има и друг вариант за проблема след сваляне на картера може да са някакви лагерчета или нещо подобно(не го слушах много защото след като ми каза за коляновия вал бях малко в шок :D ).

Кажете мнение какъв би могъл да е проблема, дали е прав монтьора или може би е нещо друго.

Поздрави

Re: Тресене на двигателя при натиснат съединител(само при студен двг) - Forrd focus 1.8tdci 115кс

Публикувано: 25 ное 2018, 10:16
от MapTo_D
Тампон/и на двигател? Не знам обаче дали имат връзка с натискането на съединителя.
Като го сменя тоя съединител - само феродов и притискател ли смени и лагер евентуално или и маховик? Може в маховика да е проблема, ако не е сменен, да показва, че е тръгнал...

Re: Тресене на двигателя при натиснат съединител(само при студен двг) - Forrd focus 1.8tdci 115кс

Публикувано: 25 ное 2018, 18:30
от Penyo63
Изместването на кол. вал се вижда лесно. Гледа се от другата страна на двигателя тоест ремъчната шайба. За да ти го каже сигурно го е видял. За да стане това сигурно си карал с някое модерно масло.

Re: Тресене на двигателя при натиснат съединител(само при студен двг) - Forrd focus 1.8tdci 115кс

Публикувано: 25 ное 2018, 22:29
от blagoi.stoyanov
Тампоните на двигателя най-вероятно са заминали, да че има вибрации в купето. Маховика също беше сменен.


@Penyo63 - Смяна на ремъчната шайба би ли оправила проблема, или отивам към "основен ремонт" на двигателя?

Re: Тресене на двигателя при натиснат съединител(само при студен двг) - Forrd focus 1.8tdci 115кс

Публикувано: 26 ное 2018, 00:47
от Penyo63
От едната страна на кол. вал се намира маховика. от другата страна е ремъчната шайба. Мисълта ми беше, че като натискаш и пускаш съединителя,друг някой да гледа дали се мести аксиално шайбата. Това е идеята, а изпълнението търпи импровизации. Какво разбираш под основен ремонт?