Загадка??? Помагайте, фокус мк2 1.8 tdci
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 19 дек 2012, 15:47
- Модел на автомобила: focus 1.6 16v
- Status: Извън линия
Загадка??? Помагайте, фокус мк2 1.8 tdci
Колеги, помагайте старо желязо не иска да запали. Гореспоменатият Форд няма налягане на рейла. На две диагностики показва ниско налягане на датчика на рейла. Разказвам на кратко ситуацията... Просто една сутрин преди 2 седмици колата отказа да запали. Диагностиката показа ниско налягане е рейла, веднага взех клапана за регулиране на високото налягане ... Но пак не пали. Направихме теста с колбите на дюзите да не разтоварва през тях, но обратна нафта може да се каже че нямаше. Последва сваляне на помпата която е Сименс вдо носене в София Дизел Център но от там казаха че помпата е ок. Взех и датчика за налягането в рейла, макар че той отчита около 400 килопаскала и на живи данни при въртене на стартер стойността варира между 400 и 500 което е около 4-5 бара. Не запали и с новия датчик. Не споменах че преди да взема датчика разбрах , че клапана за високото налягане седи отворен и от там разтоварва през връщащата нафта в резервоара. Но питането ми е какво би могло да го кара да седи отворен при положение че същият работи . Моля помагайте!!!
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Загадка??? Помагайте, фокус мк2 1.8 tdci
Протрит проводник, даващ към маса управлението на клапана, например.b_tzenev написа: ↑29 ное 2018, 17:56Колеги, помагайте старо желязо не иска да запали. Гореспоменатият Форд няма налягане на рейла. На две диагностики показва ниско налягане на датчика на рейла. Разказвам на кратко ситуацията... Просто една сутрин преди 2 седмици колата отказа да запали. Диагностиката показа ниско налягане е рейла, веднага взех клапана за регулиране на високото налягане ... Но пак не пали. Направихме теста с колбите на дюзите да не разтоварва през тях, но обратна нафта може да се каже че нямаше. Последва сваляне на помпата която е Сименс вдо носене в София Дизел Център но от там казаха че помпата е ок. Взех и датчика за налягането в рейла, макар че той отчита около 400 килопаскала и на живи данни при въртене на стартер стойността варира между 400 и 500 което е около 4-5 бара. Не запали и с новия датчик. Не споменах че преди да взема датчика разбрах , че клапана за високото налягане седи отворен и от там разтоварва през връщащата нафта в резервоара. Но питането ми е какво би могло да го кара да седи отворен при положение че същият работи . Моля помагайте!!!
Според AutoData, към клапана отиват зелен-син за "+" и черен-син за управлението, при откачена букса на компютъра провери с уред за късо съединение към маса на черно-синия. Ако няма - остава управлението в компютъра да е окъсило, проверяваш съпротивлението при включена букса и изключен акумулатор. При включен акумулатор и на контакт, на буксата трябва да няма напрежение - готовност за вдигане на налягане при завъртане.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 19 дек 2012, 15:47
- Модел на автомобила: focus 1.6 16v
- Status: Извън линия
Re: Загадка??? Помагайте, фокус мк2 1.8 tdci
Утре ще го пробвам и ще пиша какво е станало
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Загадка??? Помагайте, фокус мк2 1.8 tdci
Всъщност, има вариант и за обратен клапан - да се разтоварва налягането в рейката при изгасен двигател, което ще рече напрежение на буксата при даване на контакт и въртене на стартер, за да затвори клапанът и от там евентуално причината да е прекъснат проводник или управляващ изход на компютъра към клапана.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта