ПРОБЛЕМ С ФИЕСТА 1.1

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
kalema
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 22 яну 2007, 18:55
Модел на автомобила: FORD FIESTA
Status: Извън линия

ПРОБЛЕМ С ФИЕСТА 1.1

Мнение от kalema » 22 яну 2007, 19:19

ОТ НЯКОЕ ВРЕМЕ НАСАМ ИМАМ СЛЕДНИЯТ ПРОБЛЕМ-ПРИ ИЗКАЧВАНЕ ПО БАИРИ ФИЕТАТА МИ ЧУКА,ВСЕ ЕДНО ЧУКА АВАНСА НА ЛАДА?!?ПО РАВЕН ПЪТ ВСИЧКО СИ Е НАРЕД,МЕЖДУ ДРУГОТО НЕ ГУБИ НИКАКВА МОЩНОСТ ПРИ ЧУКАНЕТО,И НЕ СЕ ОПРАВЯ КАТО СЕ СМЕНИ ПРЕДАВКАТА НА ПО НИСКА.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 23 яну 2007, 09:04

А на празни обороти как е? Да не ти е много бедна сместа?
Това дали може да се получи от изнасен съединител?

П.П. Пиши с малки букви, моля те. С тия все едно се караш на някой :)

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 23 яну 2007, 11:47

Нещо предверение на запалването ме сумнява .1,1 кава е с делко или с 2 бубини

kalema
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 22 яну 2007, 18:55
Модел на автомобила: FORD FIESTA
Status: Извън линия

Мнение от kalema » 23 яну 2007, 15:52

Значи на празни обороти си работи напълно нормално,няма делко с бубини е.Интересното е,че този проблем се получава само по баири,инак си върви на 6.

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 23 яну 2007, 16:34

Щом иначе върви би трябвало да е заминал съединителя....

(Напиши си годината на колата, че иначе покрай теб ще кажат, че и моята не върви)
:wink:

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 23 яну 2007, 17:36

Само момент! Ако ти е износен съединителя /ама не съвсем де или не добре регулиран ако е регулируем/ на равно си върви добре, но при натоварване /например на баир/ съединителя започва да буксува, оборотите започват да се вдигат, а колата не ускорява и ако е много износен започва да мирише на изгоряло! Също така и при рязко тръгване също има момент на буксуване на съединителя / пробвано е/ :cry:

kalema
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 22 яну 2007, 18:55
Модел на автомобила: FORD FIESTA
Status: Извън линия

Мнение от kalema » 23 яну 2007, 17:41

забелязах нещо друго-малко по трудно пали от преди?!?дали има някаква връзка?

Bakara
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 18 фев 2005, 14:19
Модел на автомобила: Ford fiesta
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от Bakara » 23 яну 2007, 17:54

От двигателя ли идва това чукане, защото възможно е и да е полуоска, ако се е скъсал маншон и са влезли боклуци при натоварване чука, възможно е също тампони на двигател, ск. кутия и други. Аз съм със същата фиеста, запалването е електронно без делко, с две бубини, няма абсолютно никакви настройки, мисля че мери само вакуум в карбуратора за да определя предварението.

kalema
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 22 яну 2007, 18:55
Модел на автомобила: FORD FIESTA
Status: Извън линия

Мнение от kalema » 23 яну 2007, 17:58

имаше скъсан маншон на полуоската,та го смених наскоро-дали от това е проблема?а и как да го реша?и да вметна от двигателя идва чукането

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 23 яну 2007, 18:16

Мирише ми, че не може си оправи предварението.
Bakara нека опише къде е този вакум, маркуч ли е кво ли е и как да си го проверш да не смуче въздух, т.е. да не може да направи вакуум да си свърши работата.

muko
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
Местоположение: София, Люлин
Status: Извън линия

Мнение от muko » 23 яну 2007, 21:09

И моята чука така - слаб е мотора /1,1 - 50 к.с./ и при изкачване не и достига мощност, прави го и при много интензивно ускорение, ако я изстикваш; Ускорението е за 20 секунди! Така че - свиквай! :P
Колкото повече, толкова повече!
Мечо Пух

Потребителски аватар
kotzetoo
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 11 ное 2006, 13:58
Модел на автомобила: сиера 1.6
Местоположение: смолян
Status: Извън линия

Мнение от kotzetoo » 24 яну 2007, 22:00

дали неможе това чукане на аванса да е от прегряване?пробваи да пуснеш парното на наи силната степенл.
успех.

porscho
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 26 яну 2007, 23:28
Модел на автомобила: puma 1,7
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от porscho » 28 яну 2007, 23:04

на мен така ми чукаше аванса от кофти бензин като го смених с по високооктанов спря дано да е нещо толкова просто и при тебе :D

muko
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
Местоположение: София, Люлин
Status: Извън линия

Мнение от muko » 29 яну 2007, 21:25

Не е от лош бензин и не е от прегрявне - това проверих най-напред. :)
Колкото повече, толкова повече!
Мечо Пух

kalema
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 22 яну 2007, 18:55
Модел на автомобила: FORD FIESTA
Status: Извън линия

Мнение от kalema » 03 фев 2007, 20:33

колеги реших проблема-оказа се че е от лошия бензин

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Adsense [Bot] и 64 госта