1.8тд ескорт

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Юлиян.Колев
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 27 дек 2018, 01:28
Модел на автомобила: Ескорт 1.8тд
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

1.8тд ескорт

Мнение от Юлиян.Колев » 27 дек 2018, 13:54

Здравейте колеги имам проблем с ГНП сутрин като запаля сама си държи високи обороти после се оправя някой път върви друг път не явно гнп-то е за ремонт някой дето ги ремонтират тия Лукас и колко излиза ремонта горе-доло?

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 9776
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ-1582, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: 1.8тд ескорт

Мнение от ЯЛТА » 27 дек 2018, 15:39

На първо време трябва да си абсолютно сигурен че не дърпа въздух отнякъде по горивопровода. Сподели си проблема с Гошо- Дизел Център Ямбол, в краен случай може и да му я изпратиш по Еконт за да ти я ремонтира, ако се окаже проблема в самата ГНП. Спомени че си от "Клуб Форд".
==============================================================
Изображение
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Юлиян.Колев
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 27 дек 2018, 01:28
Модел на автомобила: Ескорт 1.8тд
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: 1.8тд ескорт

Мнение от Юлиян.Колев » 29 дек 2018, 16:50

ЯЛТА написа:
27 дек 2018, 15:39
На първо време трябва да си абсолютно сигурен че не дърпа въздух отнякъде по горивопровода. Сподели си проблема с Гошо- Дизел Център Ямбол, в краен случай може и да му я изпратиш по Еконт за да ти я ремонтира, ако се окаже проблема в самата ГНП. Спомени че си от "Клуб Форд".
Да гнп-то ми тече днес ходих на един канал погледнах отдоло какво става и капки нафта.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 9776
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ-1582, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: 1.8тд ескорт

Мнение от ЯЛТА » 29 дек 2018, 19:33

Това е поправимо.
==============================================================
Изображение
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Юлиян.Колев
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 27 дек 2018, 01:28
Модел на автомобила: Ескорт 1.8тд
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: 1.8тд ескорт

Мнение от Юлиян.Колев » 01 яну 2019, 19:55

ЯЛТА написа:
29 дек 2018, 19:33
Това е поправимо.
Колега я кажи мога ли да сложа от 1.8д (чист дизел) понеже колегата специалиста ми каза 300лв за ремонт но на мен не ми се дават такива пари.

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 1527
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: 1.8тд ескорт

Мнение от OgiDogi » 01 яну 2019, 21:58

Юлиян.Колев написа:
01 яну 2019, 19:55
Колега я кажи мога ли да сложа от 1.8д (чист дизел) понеже колегата специалиста ми каза 300лв за ремонт но на мен не ми се дават такива пари.
Може, друг е въпросът как ще върви, до колкото няма да има турбокоректор, да пуска допълнително гориво при повишаване на налягането в колектора. Ще върви... като чист дизел, защото колкото и въздух да натъпчеш в цилиндрите с помощта на турбина, енергията идва от вкараното и изгорено в тях гориво.
ИзображениеИзображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D

gojyto1
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 09 дек 2016, 20:16
Местоположение: burgas
Status: Извън линия

Re: 1.8тд ескорт

Мнение от gojyto1 » 18 яну 2019, 17:23

В Бургас я правиха мойта за 150 лв.Вече 4-5 години нямам ядове.

Потребителски аватар
Юлиян.Колев
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 27 дек 2018, 01:28
Модел на автомобила: Ескорт 1.8тд
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: 1.8тд ескорт

Мнение от Юлиян.Колев » 28 яну 2019, 21:55

OgiDogi написа:
01 яну 2019, 21:58
Юлиян.Колев написа:
01 яну 2019, 19:55
Колега я кажи мога ли да сложа от 1.8д (чист дизел) понеже колегата специалиста ми каза 300лв за ремонт но на мен не ми се дават такива пари.
Може, друг е въпросът как ще върви, до колкото няма да има турбокоректор, да пуска допълнително гориво при повишаване на налягането в колектора. Ще върви... като чист дизел, защото колкото и въздух да натъпчеш в цилиндрите с помощта на турбина, енергията идва от вкараното и изгорено в тях гориво.
Намерих една от 1.8тд Ендура де дали ще стане?
Понеже моя е 1.8 дизел.

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4459
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: 1.8тд ескорт

Мнение от S_C » 29 яну 2019, 00:45

Скъп им е ремонта. 200-250 лева е вече като минимум. И моята на буса протече и засега не съм се занимавал, защото не тече непрекъснато а само като вдигне по-високи обороти мотора. Някога може да са се правили за 150 лева помпи, ама тогава и дизеловите кочини по пътищата са били по-малко. Сега от три на пътя, две са дизел и...все някога ще протече. Тая цена е с някакви уплътнения, неясно какви и никой не дава гаранция дори един месец за ремонта. Т.е. с гарантирано оригинални части и някаква гаранция по самия ремонт със сигурност ще е още по-скъпо. Щом си търсил къде да ти я ремонтират, вероятно си забелязал, че майстори също не са в излишък.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

gojyto1
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 09 дек 2016, 20:16
Местоположение: burgas
Status: Извън линия

Re: 1.8тд ескорт

Мнение от gojyto1 » 29 яну 2019, 21:01

На един авер преди седмица във Варна за 160 лв.В Бургас -Долно Езерово ремонта е 150 лв.

Потребителски аватар
Юлиян.Колев
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 27 дек 2018, 01:28
Модел на автомобила: Ескорт 1.8тд
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: 1.8тд ескорт

Мнение от Юлиян.Колев » 05 фев 2019, 21:03

Смених гнп-то значи като запаля докато е студена държи 1500 и нали повече обороти като загрее се оправя на нормални обороти от какво може да е?

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 1527
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: 1.8тд ескорт

Мнение от OgiDogi » 05 фев 2019, 22:28

То това за повишените обороти не беше ли първоначалното ти оплакване от старата помпа?

Като си почнал веднъж, давай нататък с друга помпа и пак и пак, дано уцелиш. Евентуално, след няколко неуспешни опита ще си блъскаш главата, защо не си дал 300 лева на знаещ човек и да се случат нещата от първия път.
За сега си примерно с първите 100 лева назад за помпа и първоначалната ситуация.

С питане по форумите "от какво може да е" не се става знаещ. Иска си целенасочено обучение и много практика.
ИзображениеИзображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D

gojyto1
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 09 дек 2016, 20:16
Местоположение: burgas
Status: Извън линия

Re: 1.8тд ескорт

Мнение от gojyto1 » 06 фев 2019, 12:05

300 лв за оправянето на този проблем ми се вижда доста дебело :) Помпата лукас ли е ?

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 9776
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ-1582, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: 1.8тд ескорт

Мнение от ЯЛТА » 06 фев 2019, 13:01

gojyto1 написа:
06 фев 2019, 12:05
300 лв за оправянето на този проблем ми се вижда доста дебело :) Помпата лукас ли е ?
Всеки себеуважаващ се майстор:
1- Няма да ти ремонтира само посочения от клиента проблем, защото е много наясно че един проблем дърпа след себе си и други проблеми, които са скрити и невидими за обикновен човек-клиент.
2- Добрее е ГНП да бъде демонтирана, за да се тества напълно, след което ще има и гаранция за извършен ремонт на цялата ГНП.
3- Демонтаж, монтаж на ГНП и центровка на ангренажа струва немалко пари, и след като човек има проблем с ГНП-хубаво е да направи пълна профилактика на помпата.
Да струва пари, но има ефект. Не един път съм присъствал при Specialista при ремонт на помпи и дюзи, знам за какво иде реч, за това се и опитвам да обясня нещата, пък който вярва-вярва, а който не вярва, проблема си е негов. Това че нямаме излишни пари е национален въпрос. Хубавото е че имаме избор дали, и може ли да ремонтираме, или избираме да хвърлим колата.
==============================================================
Изображение
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4124
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
сега пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: 1.8тд ескорт

Мнение от pepy1 » 06 фев 2019, 13:05

Ами може дори да е малко! Досега не видях да е правена диагностика от някой който се занимава с това. Така да гадаеме няма да стане. На втората година от покупката на пежото, ми се появи проблем с помпата, която е лукас. Отидох в сервиз, който не рециклира помпи, но работят с такъв човек. Свалиха я, ремонтираха я, и я монтираха обратно. Разбира се, и гаранция ми дадоха. Тотала по спомен беше 400лв. Синовете още джиткат с него! Колегата по-горе е прав, отиваш да ти я направят занимаващи се с това хора и забравяш. Иначе рискуваш да дадеш повече пари, да изгубиш време и нерви.
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 1527
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: 1.8тд ескорт

Мнение от OgiDogi » 06 фев 2019, 18:59

gojyto1 написа:
06 фев 2019, 12:05
300 лв за оправянето на този проблем ми се вижда доста дебело :) Помпата лукас ли е ?
Хипотетично: в помпата се е случило нещо, дали износване/счупване/запушване и се налага да се разглоби тотално, за да се отстрани проблема. При разглобяването естествено някои елементи задължително се сменят (особено спечените и напукани уплътнения), а препоръчителното е направо цял ремонтен комплект с лагерите и джунжурийките (специалистът да каже колко струва, но мисля няма да е под 200 лева) и всичко наред, тъй и тъй е разглобена помпата. После събиране и качване на стенд за центровка, която не става за 5-10 минути...
ИзображениеИзображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D

Потребителски аватар
Юлиян.Колев
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 27 дек 2018, 01:28
Модел на автомобила: Ескорт 1.8тд
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: 1.8тд ескорт

Мнение от Юлиян.Колев » 06 фев 2019, 21:37

OgiDogi написа:
06 фев 2019, 18:59
gojyto1 написа:
06 фев 2019, 12:05
300 лв за оправянето на този проблем ми се вижда доста дебело :) Помпата лукас ли е ?
Хипотетично: в помпата се е случило нещо, дали износване/счупване/запушване и се налага да се разглоби тотално, за да се отстрани проблема. При разглобяването естествено някои елементи задължително се сменят (особено спечените и напукани уплътнения), а препоръчителното е направо цял ремонтен комплект с лагерите и джунжурийките (специалистът да каже колко струва, но мисля няма да е под 200 лева) и всичко наред, тъй и тъй е разглобена помпата. После събиране и качване на стенд за центровка, която не става за 5-10 минути...
открих къде е проблема дърпаше въздух от бързите връзки сложих маркучи и готово няма ядове. Даже с втората употреба помпа пали и върви грежка няма и то само за 50лв мерси за помощта колеги мн помогнахте🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 5 госта