Страница 1 от 1

FOCUS 1.8 TDCI 100hp-върти на стартер-не пали.

Публикувано: 21 яну 2019, 13:37
от flame79
Малко за пред историята на проблема. В последно време сутрин пали по трудно, върти на стартер повече и като запали и не подам веднага газ гасне. При второ или макс трето въртене като помогна с газта и поработи на място, после цял ден няма проблем с паленето. Докато оня ден не запали сутринта.
Закарахме я в близкия сервиз с теглене. Там ми казаха че връщала цялото гориво през маркуча за излишната нафта.
Гледха компютъра за грешки-нямало.
Поставиха два еднопътни вентила на маркучите на горивния филтър(на маркуча на резервоара и на обратната нафта).
Смениха също и горивния филтър. От стария филтър изтече бистра нафта. Сложиха една ръчна помпичка за подкачане и я запалиха.
Работи така 10-15 мин и угасна. Тествахме я още няколко пъти работи произволно време (минути) и гасне. Оставих им я да я гледат.

Четох че датчика на разпределителния вал е с подобни симптоми. Да го сменям ли на сляпо (не при всички проблеми датчика давал грешка в компютъра)?
Подгревните свещи виждат ли се на диагностиката?

Моля препоръчайте сервиз в СОФИЯ за дизели. За съвети и идей - 0898907387 Пламен.

Re: FOCUS 1.8 TDCI 100hp-върти на стартер-не пали.

Публикувано: 21 яну 2019, 18:07
от OgiDogi
flame79 написа:
21 яну 2019, 13:37
... Там ми казаха че връщала цялото гориво през маркуча за излишната нафта...
Това може да го прави от клапан за регулиране на налягането в рейката или от дюзи.

Re: FOCUS 1.8 TDCI 100hp-върти на стартер-не пали.

Публикувано: 21 яну 2019, 22:07
от Penyo63
Смуче въздух от маркучите за обратната нафта на дюзите или някъде там. Щом е угаснала работейки трябва да се открие лесно.И както се казва най- често сложи си прозрачни маркучи, после си измери обратната нафта- все дейности с огромна диагностична стойност и то за без пари.