Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
янко
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?

Мнение от янко » 01 мар 2019, 23:35

Първо виж с каква горивна система е,ако е сименс ,бягай

CARDI
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 22 юли 2015, 17:38
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?

Мнение от CARDI » 02 мар 2019, 09:55

Ок, горивната система ще видя, но най-вече ме интересуваше дали има ДПФ, защото ще се кара само градско и ориентировъчен разход, при градско каране?

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?

Мнение от S_C » 02 мар 2019, 10:01

И да го има, дпф-а се маха. Не е лошо на да се замислиш за чип по принцип.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

CARDI
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 22 юли 2015, 17:38
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?

Мнение от CARDI » 02 мар 2019, 12:39

Ок, знам че може да се махне.
Питам, ако е ЕВРО 3 има ли ДПФ, или от ЕВРО 4 нагоре имат(защото аз предполагам, че ЕВРО 4 имат)?
Да, може да се махне, може да е махнат! Аз питам дали "по принцип" имат!

Потребителски аватар
Ozzie
потребител
потребител
Мнения: 1152
Регистриран: 06 май 2016, 21:28
Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?

Мнение от Ozzie » 02 мар 2019, 14:19

EURO 4 е задължителен след 01.01.2005 г.
Дали автомобил от 2004 г. ще е EURO 3 или EURO 4 май си зависи от производителя.
Ако имаш VIN номера, зареждаш го във ford.7zap.com и гледаш на първия ред, в дясно е екостандарта.
EURO 3 = 2000 EEC (EEC 7)
Моята е EURO 3 и няма DPF, FAP или който производител както си го е кръстил въпросното устройство.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

freeway
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?

Мнение от freeway » 02 мар 2019, 20:47

CARDI написа:
02 мар 2019, 09:55
Ок, горивната система ще видя, но най-вече ме интересуваше дали има ДПФ, защото ще се кара само градско и ориентировъчен разход, при градско каране?
Ако може да поясниш връзката ДПФ-градско каране, поне на мен ще ми бъде полезно(надявам се и на други).
Благодаря

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?

Мнение от OgiDogi » 03 мар 2019, 09:32

freeway написа:
02 мар 2019, 20:47
CARDI написа:
02 мар 2019, 09:55
Ок, горивната система ще видя, но най-вече ме интересуваше дали има ДПФ, защото ще се кара само градско и ориентировъчен разход, при градско каране?
Ако може да поясниш връзката ДПФ-градско каране, поне на мен ще ми бъде полезно(надявам се и на други).
Благодаря
В градски условия си непрекъснато в режим газ-спирачка и смяна на предавки. Всяко ускорение генерира повече сажди, тъй като се впръсква повече гориво от каране с равни обороти, което води до по-бързо задръстване на филтъра за твърди частици. Закачвал съм коли, карани предимно извънградско и интервалът на активна регенерация е около 800 и повече километра, на карани в града са около 200-250, а съм виждал и с интервал 80 километра.
Активна регенерация на DPF се прави от компютъра, когато са изпълнени определени условия като степен на задръстване, обороти и температура на двигателя. Започва впръскване на малки порции гориво в такт изхвърляне на изгорелите газове, което води до повишаване на температурата на филтъра (понякога до над 600° C), запалване на саждите в него и превръщането им в СО и СО2. При продължително каране с високи скорости (примерно 300 км по магистрала) може да се получи и пасивна регенерация - изгорелите газове да успеят да загреят филтъра до нужната за самозапалване на саждите температура.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1745
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?

Мнение от synthez 3D » 03 мар 2019, 17:17

Спокойно колега, няма DPF. Нашата Фиеста 1,4 TDCI 68 HP, нова от Мото Пфое, купена през Ноември 2006 беше Евро 3 и нямаше DPF т.е. ако е 2004г. няма как да има. За дизел с Евро 4 преди 2007 няма смисъл да говрим, защото едва ли има такова животно. Фиестата гореше на градско около 7/100 ама в нашия град. При теб може и повече да е, а може и по-малко в зависимост от много фактори. Всеки град е различен, както и всеки шофьор :)
Изображение

CARDI
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 22 юли 2015, 17:38
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?

Мнение от CARDI » 11 май 2019, 14:44

Попаднах на такава Фиеста, 1,4тдци, 2004г., 68к.с. Пробвах я - върви нормално, няма тропане, тресене, теглене насам-натам. Забелязах някои неща:
1. Стрелката на оборотомера се движи "лениво" и общо взето стои около 0та. При подаване газ - се вдига до 1500-2000 об/мин., но не показва действителните обороти.
2. Поомазано е в горната част на двигателя - може би от гарнитура на капака на клапани.
3. Понеже е с 2 врати, предните седалки трябва да се вдигат, но НЕ - скъсани са жилата(предполагам).
4. В рег. талон, в графата "екологичност" - не пише нищо!
Най-вече ме интересува работата на оборотомера - каква може да е причината и как може да се отстрани, колко ще струва(горе-долу)!
Моля, за мнение!
Благодаря!











8

ivo_63
Потребител
Потребител
Мнения: 1260
Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?

Мнение от ivo_63 » 11 май 2019, 18:47

Помисли си по точка 3 , защо са прецакани жилата .....

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?

Мнение от S_C » 12 май 2019, 00:19

И колко пари му искат на тоя труп?
Защото така както го описваш, е на последна фаза преди да замирише.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Ради-1
потребител
потребител
Мнения: 823
Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: RE: Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?

Мнение от Ради-1 » 12 май 2019, 18:32

ivo_63 написа:Помисли си по точка 3 , защо са прецакани жилата .....
Колко струва по принцип да се сменят жилата на такива седалки?

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk


Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?

Мнение от S_C » 13 май 2019, 02:10

А те изобщо с жила ли са?
Някога съм сменял подобно жило, скъсано вътре в облегалката, на седалка тип "спортна"...некво умряло рекаро.
Филма по смяната се казва "Що е то гърч и има ли той почва у нас".
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 48 госта