Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
- Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?
Първо виж с каква горивна система е,ако е сименс ,бягай
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 22 юли 2015, 17:38
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?
Ок, горивната система ще видя, но най-вече ме интересуваше дали има ДПФ, защото ще се кара само градско и ориентировъчен разход, при градско каране?
- S_C
- потребител
- Мнения: 4597
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?
И да го има, дпф-а се маха. Не е лошо на да се замислиш за чип по принцип.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 22 юли 2015, 17:38
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?
Ок, знам че може да се махне.
Питам, ако е ЕВРО 3 има ли ДПФ, или от ЕВРО 4 нагоре имат(защото аз предполагам, че ЕВРО 4 имат)?
Да, може да се махне, може да е махнат! Аз питам дали "по принцип" имат!
Питам, ако е ЕВРО 3 има ли ДПФ, или от ЕВРО 4 нагоре имат(защото аз предполагам, че ЕВРО 4 имат)?
Да, може да се махне, може да е махнат! Аз питам дали "по принцип" имат!
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1152
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?
EURO 4 е задължителен след 01.01.2005 г.
Дали автомобил от 2004 г. ще е EURO 3 или EURO 4 май си зависи от производителя.
Ако имаш VIN номера, зареждаш го във ford.7zap.com и гледаш на първия ред, в дясно е екостандарта.
EURO 3 = 2000 EEC (EEC 7)
Моята е EURO 3 и няма DPF, FAP или който производител както си го е кръстил въпросното устройство.
Дали автомобил от 2004 г. ще е EURO 3 или EURO 4 май си зависи от производителя.
Ако имаш VIN номера, зареждаш го във ford.7zap.com и гледаш на първия ред, в дясно е екостандарта.
EURO 3 = 2000 EEC (EEC 7)
Моята е EURO 3 и няма DPF, FAP или който производител както си го е кръстил въпросното устройство.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2042
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?
В градски условия си непрекъснато в режим газ-спирачка и смяна на предавки. Всяко ускорение генерира повече сажди, тъй като се впръсква повече гориво от каране с равни обороти, което води до по-бързо задръстване на филтъра за твърди частици. Закачвал съм коли, карани предимно извънградско и интервалът на активна регенерация е около 800 и повече километра, на карани в града са около 200-250, а съм виждал и с интервал 80 километра.
Активна регенерация на DPF се прави от компютъра, когато са изпълнени определени условия като степен на задръстване, обороти и температура на двигателя. Започва впръскване на малки порции гориво в такт изхвърляне на изгорелите газове, което води до повишаване на температурата на филтъра (понякога до над 600° C), запалване на саждите в него и превръщането им в СО и СО2. При продължително каране с високи скорости (примерно 300 км по магистрала) може да се получи и пасивна регенерация - изгорелите газове да успеят да загреят филтъра до нужната за самозапалване на саждите температура.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1745
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?
Спокойно колега, няма DPF. Нашата Фиеста 1,4 TDCI 68 HP, нова от Мото Пфое, купена през Ноември 2006 беше Евро 3 и нямаше DPF т.е. ако е 2004г. няма как да има. За дизел с Евро 4 преди 2007 няма смисъл да говрим, защото едва ли има такова животно. Фиестата гореше на градско около 7/100 ама в нашия град. При теб може и повече да е, а може и по-малко в зависимост от много фактори. Всеки град е различен, както и всеки шофьор
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 22 юли 2015, 17:38
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?
Попаднах на такава Фиеста, 1,4тдци, 2004г., 68к.с. Пробвах я - върви нормално, няма тропане, тресене, теглене насам-натам. Забелязах някои неща:
1. Стрелката на оборотомера се движи "лениво" и общо взето стои около 0та. При подаване газ - се вдига до 1500-2000 об/мин., но не показва действителните обороти.
2. Поомазано е в горната част на двигателя - може би от гарнитура на капака на клапани.
3. Понеже е с 2 врати, предните седалки трябва да се вдигат, но НЕ - скъсани са жилата(предполагам).
4. В рег. талон, в графата "екологичност" - не пише нищо!
Най-вече ме интересува работата на оборотомера - каква може да е причината и как може да се отстрани, колко ще струва(горе-долу)!
Моля, за мнение!
Благодаря!
8
1. Стрелката на оборотомера се движи "лениво" и общо взето стои около 0та. При подаване газ - се вдига до 1500-2000 об/мин., но не показва действителните обороти.
2. Поомазано е в горната част на двигателя - може би от гарнитура на капака на клапани.
3. Понеже е с 2 врати, предните седалки трябва да се вдигат, но НЕ - скъсани са жилата(предполагам).
4. В рег. талон, в графата "екологичност" - не пише нищо!
Най-вече ме интересува работата на оборотомера - каква може да е причината и как може да се отстрани, колко ще струва(горе-долу)!
Моля, за мнение!
Благодаря!
8
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?
Помисли си по точка 3 , защо са прецакани жилата .....
- S_C
- потребител
- Мнения: 4597
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?
И колко пари му искат на тоя труп?
Защото така както го описваш, е на последна фаза преди да замирише.
Защото така както го описваш, е на последна фаза преди да замирише.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 823
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?
Колко струва по принцип да се сменят жилата на такива седалки?ivo_63 написа:Помисли си по точка 3 , защо са прецакани жилата .....
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
- S_C
- потребител
- Мнения: 4597
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1,4 тдци, 2004 г-екостандарт?
А те изобщо с жила ли са?
Някога съм сменял подобно жило, скъсано вътре в облегалката, на седалка тип "спортна"...некво умряло рекаро.
Филма по смяната се казва "Що е то гърч и има ли той почва у нас".
Някога съм сменял подобно жило, скъсано вътре в облегалката, на седалка тип "спортна"...некво умряло рекаро.
Филма по смяната се казва "Що е то гърч и има ли той почва у нас".
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 48 госта