Загуба на мощност на магистралата
Публикувано: 25 мар 2019, 20:21
Здравейте,
Нов съм във форума, но споделям премеждията си с идеята някой да предложи приемливо решение. Имам Фокус 1.8 TDCI (115 к.с.) 2007 на около 150 000 реални километра, който преди три седмици (времето беше топло) на магистралата при 140 км/ч и над 3000 оборота рязко влезе в авариен режим, включи се и Check Engine Light. След рестарт в аварийната лента, успях да стигна крайната си дестинация, но на колата усезаемо й липсваше мощност, но пък турбото си се включваше (не че съм го завъртал много). Интересното е, че на връщане изгасна и лампата за проверка на двигателя. Веднага през седмицата я заведох в Мото-Пфое, където досега беше единствено обслужвана, но там едиствената грешка, която излезе при диагностиката беше с EGR-а. Съответно тъй като те не можаха да ми предложат адекватно за възрастта на автомобила решение, я заведох в сервиз, където изключиха софтуерно EGR-а и го затапиха физически. След това като че ли си бях втълпил че проблема е решен, но днес на магистралата при същия режим, колата отново влезе в авариен режим, от който само рестарт я изкара, а резултата пак бе загуба на мощност. Да добавя, че колата се кара цяла зима само с Maxxxmotion от OMV и при студен старт си пуши и мирише леко неприятно, но тя така си беше от доста време, след загряване няма пушеци.
Ще ви бъда благодарен, ако дадете идеи къде може да е проблема, защото диагностиката не вади други грешки.
Нов съм във форума, но споделям премеждията си с идеята някой да предложи приемливо решение. Имам Фокус 1.8 TDCI (115 к.с.) 2007 на около 150 000 реални километра, който преди три седмици (времето беше топло) на магистралата при 140 км/ч и над 3000 оборота рязко влезе в авариен режим, включи се и Check Engine Light. След рестарт в аварийната лента, успях да стигна крайната си дестинация, но на колата усезаемо й липсваше мощност, но пък турбото си се включваше (не че съм го завъртал много). Интересното е, че на връщане изгасна и лампата за проверка на двигателя. Веднага през седмицата я заведох в Мото-Пфое, където досега беше единствено обслужвана, но там едиствената грешка, която излезе при диагностиката беше с EGR-а. Съответно тъй като те не можаха да ми предложат адекватно за възрастта на автомобила решение, я заведох в сервиз, където изключиха софтуерно EGR-а и го затапиха физически. След това като че ли си бях втълпил че проблема е решен, но днес на магистралата при същия режим, колата отново влезе в авариен режим, от който само рестарт я изкара, а резултата пак бе загуба на мощност. Да добавя, че колата се кара цяла зима само с Maxxxmotion от OMV и при студен старт си пуши и мирише леко неприятно, но тя така си беше от доста време, след загряване няма пушеци.
Ще ви бъда благодарен, ако дадете идеи къде може да е проблема, защото диагностиката не вади други грешки.