Детонация в първи цилиндър Мондео 2.0 TDCI 115c дизел 2004

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
proletka_1395@abv.bg
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 23 апр 2019, 22:21
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Детонация в първи цилиндър Мондео 2.0 TDCI 115c дизел 2004

Мнение от proletka_1395@abv.bg » 23 апр 2019, 22:31

Здравейте,благодаря за приема.
Карам Форд Мондео 2.0 TDCI 115c дизел 2004г.
Днес минах на диагностика и ми казаха,че има детонация на първи цилиндър,но не могат да кажат от какво е предизвикана.
Молбата ми е:ако някой е имал същия проблем да даде съвет какво може да се направи.
Предварително благодаря за всички отговори!

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Детонация в първи цилиндър Мондео 2.0 TDCI 115c дизел 2004

Мнение от S_C » 24 апр 2019, 02:34

Комънрейл с детонация е сигурен белег за предстоящо голямо изваждане. На пари! Доста апаратура трябва да се накачули по мотора, за да се каже от къде точно идва белята. Лекува се. С пари. Звучи лесно, обаче минималните суми старитрат от 1-2 средни заплати по стандарта на голям нашенски град. Много е неприятно.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Детонация в първи цилиндър Мондео 2.0 TDCI 115c дизел 2004

Мнение от OgiDogi » 25 апр 2019, 17:48

proletka_1395@abv.bg написа:
23 апр 2019, 22:31
... има детонация на първи цилиндър,но не могат да кажат от какво е предизвикана...
Като оставим настрани, че дизелът пали само детонационно, вероятно са имали предвид "детонация, по-силна от останалите цилиндри".
Това може да се дължи на неправилно впръскване на струите от разпръсквача на инжектора ("пикаещ инжектор") или невъзможност на компютъра да дозира правилно горивната порция, заради износване на елементи вътре в инжектора.
И в двата случая, ако не се вземат мерки за проверка и ремонт/смяна на инжектора, крайният резултат е стопено бутало и ремонтът вече става сериозна цифра.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта