Детонация в първи цилиндър Мондео 2.0 TDCI 115c дизел 2004
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 23 апр 2019, 22:21
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Детонация в първи цилиндър Мондео 2.0 TDCI 115c дизел 2004
Здравейте,благодаря за приема.
Карам Форд Мондео 2.0 TDCI 115c дизел 2004г.
Днес минах на диагностика и ми казаха,че има детонация на първи цилиндър,но не могат да кажат от какво е предизвикана.
Молбата ми е:ако някой е имал същия проблем да даде съвет какво може да се направи.
Предварително благодаря за всички отговори!
Карам Форд Мондео 2.0 TDCI 115c дизел 2004г.
Днес минах на диагностика и ми казаха,че има детонация на първи цилиндър,но не могат да кажат от какво е предизвикана.
Молбата ми е:ако някой е имал същия проблем да даде съвет какво може да се направи.
Предварително благодаря за всички отговори!
- S_C
- потребител
- Мнения: 4597
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Детонация в първи цилиндър Мондео 2.0 TDCI 115c дизел 2004
Комънрейл с детонация е сигурен белег за предстоящо голямо изваждане. На пари! Доста апаратура трябва да се накачули по мотора, за да се каже от къде точно идва белята. Лекува се. С пари. Звучи лесно, обаче минималните суми старитрат от 1-2 средни заплати по стандарта на голям нашенски град. Много е неприятно.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Детонация в първи цилиндър Мондео 2.0 TDCI 115c дизел 2004
Като оставим настрани, че дизелът пали само детонационно, вероятно са имали предвид "детонация, по-силна от останалите цилиндри".proletka_1395@abv.bg написа: ↑23 апр 2019, 22:31... има детонация на първи цилиндър,но не могат да кажат от какво е предизвикана...
Това може да се дължи на неправилно впръскване на струите от разпръсквача на инжектора ("пикаещ инжектор") или невъзможност на компютъра да дозира правилно горивната порция, заради износване на елементи вътре в инжектора.
И в двата случая, ако не се вземат мерки за проверка и ремонт/смяна на инжектора, крайният резултат е стопено бутало и ремонтът вече става сериозна цифра.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта