Страница 1 от 1

Намаляне на обороти при свободен ход

Публикувано: 02 юни 2019, 12:54
от banica78a
20190523_200419.jpg
От къде точно се намалят празните обороти, какво по това ГНП ( лукас на 1.8 ендура Д) трябва да въртя? Вртях най-големия винт (посочен е със стрелка) При залапване държи нормални обороти, малко над 800. Обаче след като подам газ, потегля и след това я оставя на празен ход (например на червен светофар) пак държи 1000 и малко над. Въпросът ми е кой/кои от всички винтове трябва да се въртят и нагласят, за да държи винаги малко над 800 при празен ход ?

Re: Намаляне на обороти при свободен ход

Публикувано: 02 юни 2019, 14:30
от ЯЛТА
Това вероятно се дължи на клеясало жило на газта. Опитай със спринцовка с игла да инжектираш спирачна течност в бронята на жилото. Моята си работи на 950 оборота, и съм доволен защото са стабилни обороти при които се осигурява по рязък старт без опасност от загасване.

Re: Намаляне на обороти при свободен ход

Публикувано: 02 юни 2019, 17:06
от banica78a
Правих пълен ремонт и подновяване на ГНП. След като ми направиха ремонта просто ми казаха, че трябва да се нагласяв оборотите на празен ход, иначе самото ГНП си е идеално. До преди да се свали и рециклира, това явление не се наблюдаваше

Re: Намаляне на обороти при свободен ход

Публикувано: 02 юни 2019, 17:49
от ЯЛТА
Но ти пишеш че при запалване държи 800 оборота, а след подаване на газ с последващо отнемане на газта и намаляване на оборотите, не ги сваля до 800, а си ги държи на 1000. При това положение и топъл мотор бутни рейката която е в дясно от дясната червена стрелка , и ако мръдне и свали оборотите, значи наистина задържа в жилото, или пък самата рейка не се връща от пружината до края. Бронята на жилото в дясно която е с резба също служи за регулиране на оборотите, според колко е опънато жилото на газта. ГНП-то щом е ремонтирано, то е регулирано на стенд, и би следвало там всичко да е наред.

Re: Намаляне на обороти при свободен ход

Публикувано: 02 юни 2019, 18:36
от ivo_63
При палене на студен мотор трябва да е над 850 об и и при загрял мотор да ги свали / електронен смукач да речем/, това означа , че не ти е регулирано въпросното жило правилно. Най-добре е за прежалиш 5 лв и да идеш със загрял мотор да ти го регулират механично. Ако не вдига обороти на студен мотор при правилно регулирано жило - датчик за температура. Ако не вдига обороти при включване на климатика - вакуум регулатора на жилото. Изобщо първо дава фира клапана на вакуума при жилото , оттам нататък , каквото и да натягаш или охлабваш е некоректно.