Фиеста 1,4 тдци, 68 к.с. - пада горивото след сваляне на стартера?
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 22 юли 2015, 17:38
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Фиеста 1,4 тдци, 68 к.с. - пада горивото след сваляне на стартера?
Здравейте!
Колата е Форд Фиеста 1,4 тдци, 68 к.с., 2004г.
Макар и рядко, но от време на време стартера ми правеше "проблеми". Сега бях по-свободен и реших да го сваля и ремонтирам, преди да е станало студено! Успях да се справя сам със свалянето, занесох го на майстори-направиха го, монтирах го. Завъртях, запали веднага и след 3-4 секунди угасна, завъртях пак - не пали. Разбрах, че е липса на нафта - започнах с помпичката да помпя и след 10-15 напомпвания опитах пак - запали веднага. Карах я - върви нормално, няма теч от долу, нищо особено! На другата сутрин пак запали веднага и след няколко секунди угасна, напомпих с помпичката и запали. Следващата сутрин пак така. Явно при по-продължителен престой - пада горивото. Никога преди това не съм имал такъв проблем. Свалих пак кутията на въздушният филтър, пипах, гледах не видях хлабав маркуч, или нещо друго притеснително, което да съм направил без да искам.
Знае ли някой къде може да съм натиснал, прищипал, разместил, или каквото и да е и да съм причинил това?
Как да го оправя?
Благодаря!
Колата е Форд Фиеста 1,4 тдци, 68 к.с., 2004г.
Макар и рядко, но от време на време стартера ми правеше "проблеми". Сега бях по-свободен и реших да го сваля и ремонтирам, преди да е станало студено! Успях да се справя сам със свалянето, занесох го на майстори-направиха го, монтирах го. Завъртях, запали веднага и след 3-4 секунди угасна, завъртях пак - не пали. Разбрах, че е липса на нафта - започнах с помпичката да помпя и след 10-15 напомпвания опитах пак - запали веднага. Карах я - върви нормално, няма теч от долу, нищо особено! На другата сутрин пак запали веднага и след няколко секунди угасна, напомпих с помпичката и запали. Следващата сутрин пак така. Явно при по-продължителен престой - пада горивото. Никога преди това не съм имал такъв проблем. Свалих пак кутията на въздушният филтър, пипах, гледах не видях хлабав маркуч, или нещо друго притеснително, което да съм направил без да искам.
Знае ли някой къде може да съм натиснал, прищипал, разместил, или каквото и да е и да съм причинил това?
Как да го оправя?
Благодаря!
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
- Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Фиеста 1,4 тдци, 68 к.с. - пада горивото след сваляне на стартера?
Огледай пак тръбичките,понякога кутията на въздушния филтър ги протрива
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 22 юли 2015, 17:38
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Фиеста 1,4 тдци, 68 к.с. - пада горивото след сваляне на стартера?
Интересно развитие!
Преди около месец(когато зададох въпроса)се борих с този проблем. Единият ден свалих кутията на въздушният филтър, гледах, пипах, проследявах тръбичките - нищо. Сглобих го. На другата сутрин - пак угасна, напомпих, запали и всичко е наред. На следващият ден, пак свалях, разглеждах, опипвах, мърдах, ....... пак нищо! На другата сутрин - всичко наред, запали и не угасна. Викам си - нещо съм го оправил. Така до петък. Сутринта паля отивам на работа-ок, вечерта паля да се прибирам-ок, спирам за около час на едно място-после паля и гасне пак така, напомпвам и ок. В събота сутринта паля-ок. В неделя след обяд паля-и гасне. Защо така от време на време прави този проблем? Къде(по принцип) е клапана, в помпичката, или във горивният филтър, или пък на друго място? Възможно ли е някога да работи правилно, някога-не?
Благодаря!
Преди около месец(когато зададох въпроса)се борих с този проблем. Единият ден свалих кутията на въздушният филтър, гледах, пипах, проследявах тръбичките - нищо. Сглобих го. На другата сутрин - пак угасна, напомпих, запали и всичко е наред. На следващият ден, пак свалях, разглеждах, опипвах, мърдах, ....... пак нищо! На другата сутрин - всичко наред, запали и не угасна. Викам си - нещо съм го оправил. Така до петък. Сутринта паля отивам на работа-ок, вечерта паля да се прибирам-ок, спирам за около час на едно място-после паля и гасне пак така, напомпвам и ок. В събота сутринта паля-ок. В неделя след обяд паля-и гасне. Защо така от време на време прави този проблем? Къде(по принцип) е клапана, в помпичката, или във горивният филтър, или пък на друго място? Възможно ли е някога да работи правилно, някога-не?
Благодаря!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10848
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фиеста 1,4 тдци, 68 к.с. - пада горивото след сваляне на стартера?
На този въпрос най добре може да ти отговори Специалиста-Жоро, пиши му .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 61 госта