C-MAX 1.6 TDCI '06 - СТРАННО ПОВЕДЕНИЕ НА ТУРБО
Публикувано: 15 сеп 2019, 17:26
Здравейте, колеги!
Имам нужда от помощ при диагностицирането на проблем, който ми се проявява при сегашната ми кола.
Колата - C-MAX 1.6 TDCI /90 PS/ 2006 г.
Проблема - По време на движение чувам звук (вероятно от турбото) наподобяващ затваряне на клапан или изтегляне на вакуум след което
звука издаван от турбото става много тежък и плътен на някаква въртяща се част. Колата продължава да има тяга /не знам дали е в пълния си капацитет/ и се чува нещо като щракане в оборотите когато турбото работи. Гася двигателя, след което стартирам отново и всичко е нормално до следващите 10-20 км.
Бях в сервиз, където са огледали вакуум маркучите и са закачени. При комп. диагностика не показва грешки, като не ми свети и check engine лампата. Майсторите казват, че турбото работи.
Имам едно омасляване около турбото като сега съм измил двигателя и ще чакам да видя от къде ще потече. Имам следи от масло в маркуча на клапана монтиран на турбото и е омаслен целия клапан.
Бих искал да ви помоля за помощ при диагностиката, за да разберем източника на проблема.
П.П. - Нямам загуба на двигателно масло, повишен разход на гориво и пушеци от ауспуха.
Имам нужда от помощ при диагностицирането на проблем, който ми се проявява при сегашната ми кола.
Колата - C-MAX 1.6 TDCI /90 PS/ 2006 г.
Проблема - По време на движение чувам звук (вероятно от турбото) наподобяващ затваряне на клапан или изтегляне на вакуум след което
звука издаван от турбото става много тежък и плътен на някаква въртяща се част. Колата продължава да има тяга /не знам дали е в пълния си капацитет/ и се чува нещо като щракане в оборотите когато турбото работи. Гася двигателя, след което стартирам отново и всичко е нормално до следващите 10-20 км.
Бях в сервиз, където са огледали вакуум маркучите и са закачени. При комп. диагностика не показва грешки, като не ми свети и check engine лампата. Майсторите казват, че турбото работи.
Имам едно омасляване около турбото като сега съм измил двигателя и ще чакам да видя от къде ще потече. Имам следи от масло в маркуча на клапана монтиран на турбото и е омаслен целия клапан.
Бих искал да ви помоля за помощ при диагностиката, за да разберем източника на проблема.
П.П. - Нямам загуба на двигателно масло, повишен разход на гориво и пушеци от ауспуха.