Проблем с палене сутрин .
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 02 сеп 2017, 16:58
- Местоположение: Pleven
- Status: Извън линия
Проблем с палене сутрин .
Здравейте . От скоро имам проблем с форда който е 2005г 1,8 тдци . Та проблема е следния . Сутрин когато е по-студено или по-точно когато температурата падне по 7-8 градуса . Качвам се сутрин подгрявам въртя и колата пали , след което работи 1-2 секунди и гасне . След което след едно гоооолямо въртене за да запали , ако въобще запали . Изчаквам температурата да се покачи малко след което се опитвам отново и всичко е точно , макар да работи малко неравномерно около 15 сек . Та въпроса ми е следния . Мислех , че е релето на свещите , но днес при 5 градуса ми направи същия проблем и с пробна лампа видях че все пак достига ток до тях . Свещите са на една година . Има вариант да е датчика за температурата , но ако се е преебал не би ли трябвало релето да подава ток постоянно към свещите , а не само като падне под 7 градуса все едно го няма изобщо . 7 градуса или по малко има ток на свещите над 8 градуса няма , от тук си мисля че не е температурния датчик . Някой има ли си на идея какво да търся след като при 2-3+ градуса нагоре нямам проблем . Благодаря
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1152
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем с палене сутрин .
Търси диагностика, записани грешки, живи данни...
Със смяна на части на сляпо може да стане трудно и скъпо.
Със смяна на части на сляпо може да стане трудно и скъпо.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4777
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с палене сутрин .
Провери си свещите, за мен е там проблема!
Ето как да ги провериш : https://audibg.com/forum/index.php?/top ... %BE%D1%80/
Ето как да ги провериш : https://audibg.com/forum/index.php?/top ... %BE%D1%80/
времето е като парите-никога не стига
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10832
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с палене сутрин .
ТДЦИ трябва да пали и без свещи поне до -5 градуса. Има проблем. Аз залагам че смуче въздух от някъде горивната система, и това е най невинното. Трябва да се направи диагностика тогава когато не иска да запали, демег трябва да спи в сервиз, или на място да си доведеш диагностик.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 02 сеп 2017, 16:58
- Местоположение: Pleven
- Status: Извън линия
Re: Проблем с палене сутрин .
Четох , че почват да греят под +7 градуса и мисля че има нещо точно на тази граница
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10832
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с палене сутрин .
Остави кво си чел. Комън рейл пръска нафта под високо налягане, и работи с циклово впръскване. И без свещи трябва да запали, ако има нужното налягане, първоначално от 150 бара, после се увеличава.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 02 сеп 2017, 16:58
- Местоположение: Pleven
- Status: Извън линия
Re: Проблем с палене сутрин .
Това че смуче ще излезе ли на диагностиката , но пък странното ми е че го прави само под определени градусиЯЛТА написа: ↑12 окт 2019, 22:13ТДЦИ трябва да пали и без свещи поне до -5 градуса. Има проблем. Аз залагам че смуче въздух от някъде горивната система, и това е най невинното. Трябва да се направи диагностика тогава когато не иска да запали, демег трябва да спи в сервиз, или на място да си доведеш диагностик.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10832
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с палене сутрин .
Ще излезне като ниско налягане на горивото в рейла,- което е почти същото. За това ти писах че е най невинното, защото ако не е тази повреда приготви за всеки случай хилядарка...........Ivohristov39 написа: ↑12 окт 2019, 23:24Това че смуче ще излезе ли на диагностиката , но пък странното ми е че го прави само под определени градуси
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 02 сеп 2017, 16:58
- Местоположение: Pleven
- Status: Извън линия
Re: Проблем с палене сутрин .
Тази сутрин към 10 отидох завъртях запали няма да гасне няма да претриса няма нищо . Градусите бяха 15 .
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем с палене сутрин .
Не искам да те плаша, но при същия двигател и подобни симптоми с гаснене след старт се оказа, че за подмяна са клапаните на инжекторите. Цената преди 8-9 години беше около 900лв, като в това влиза и плащане за сервиза. Разликата е, че на мен ми го правеше при температури от порядъка на -10,-15 градуса /доста студена зима беше/...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта