Страница 1 от 1

Проблем с палене сутрин .

Публикувано: 12 окт 2019, 19:25
от Ivohristov39
Здравейте . От скоро имам проблем с форда който е 2005г 1,8 тдци . Та проблема е следния . Сутрин когато е по-студено или по-точно когато температурата падне по 7-8 градуса . Качвам се сутрин подгрявам въртя и колата пали , след което работи 1-2 секунди и гасне . След което след едно гоооолямо въртене за да запали , ако въобще запали . Изчаквам температурата да се покачи малко след което се опитвам отново и всичко е точно , макар да работи малко неравномерно около 15 сек . Та въпроса ми е следния . Мислех , че е релето на свещите , но днес при 5 градуса ми направи същия проблем и с пробна лампа видях че все пак достига ток до тях . Свещите са на една година . Има вариант да е датчика за температурата , но ако се е преебал не би ли трябвало релето да подава ток постоянно към свещите , а не само като падне под 7 градуса все едно го няма изобщо . 7 градуса или по малко има ток на свещите над 8 градуса няма , от тук си мисля че не е температурния датчик . Някой има ли си на идея какво да търся след като при 2-3+ градуса нагоре нямам проблем . Благодаря :)

Re: Проблем с палене сутрин .

Публикувано: 12 окт 2019, 20:40
от Ozzie
Търси диагностика, записани грешки, живи данни...
Със смяна на части на сляпо може да стане трудно и скъпо.

Re: Проблем с палене сутрин .

Публикувано: 12 окт 2019, 21:25
от pepy1
Провери си свещите, за мен е там проблема!
Ето как да ги провериш : https://audibg.com/forum/index.php?/top ... %BE%D1%80/

Re: Проблем с палене сутрин .

Публикувано: 12 окт 2019, 22:13
от ЯЛТА
ТДЦИ трябва да пали и без свещи поне до -5 градуса. Има проблем. Аз залагам че смуче въздух от някъде горивната система, и това е най невинното. Трябва да се направи диагностика тогава когато не иска да запали, демег трябва да спи в сервиз, или на място да си доведеш диагностик.

Re: Проблем с палене сутрин .

Публикувано: 12 окт 2019, 22:40
от Ivohristov39
Четох , че почват да греят под +7 градуса и мисля че има нещо точно на тази граница

Re: Проблем с палене сутрин .

Публикувано: 12 окт 2019, 22:58
от ЯЛТА
Остави кво си чел. Комън рейл пръска нафта под високо налягане, и работи с циклово впръскване. И без свещи трябва да запали, ако има нужното налягане, първоначално от 150 бара, после се увеличава.

Re: Проблем с палене сутрин .

Публикувано: 12 окт 2019, 23:24
от Ivohristov39
ЯЛТА написа:
12 окт 2019, 22:13
ТДЦИ трябва да пали и без свещи поне до -5 градуса. Има проблем. Аз залагам че смуче въздух от някъде горивната система, и това е най невинното. Трябва да се направи диагностика тогава когато не иска да запали, демег трябва да спи в сервиз, или на място да си доведеш диагностик.
Това че смуче ще излезе ли на диагностиката , но пък странното ми е че го прави само под определени градуси

Re: Проблем с палене сутрин .

Публикувано: 13 окт 2019, 00:16
от ЯЛТА
Ivohristov39 написа:
12 окт 2019, 23:24
Това че смуче ще излезе ли на диагностиката , но пък странното ми е че го прави само под определени градуси
Ще излезне като ниско налягане на горивото в рейла,- което е почти същото. За това ти писах че е най невинното, защото ако не е тази повреда приготви за всеки случай хилядарка...........

Re: Проблем с палене сутрин .

Публикувано: 13 окт 2019, 13:48
от Ivohristov39
Тази сутрин към 10 отидох завъртях запали няма да гасне няма да претриса няма нищо . Градусите бяха 15 .

Re: Проблем с палене сутрин .

Публикувано: 13 окт 2019, 14:56
от MapTo_D
Не искам да те плаша, но при същия двигател и подобни симптоми с гаснене след старт се оказа, че за подмяна са клапаните на инжекторите. Цената преди 8-9 години беше около 900лв, като в това влиза и плащане за сервиза. Разликата е, че на мен ми го правеше при температури от порядъка на -10,-15 градуса /доста студена зима беше/...