EGR тест при контакт
Публикувано: 23 окт 2019, 09:28
Колеги,
Говорих с майстор за включването на подгревните свещи. Казах му, че моите се включват винаги, включвал съм волтметър в запалката - като дам контакт, напрежението пада на 11 V, след няколко секунди чувам цъкане на реле и напрежението пак става 12 V. Според него това трябва да е EGR клапана, който си тества крайните положения.
Възможно ли е да е това? Макар и електромотор, доста ток похарчва, щом пада толкова напрежението. Моите свещи за заврени под стъклото и трудно ще сложа някакви амперклещи, за да видя кога се включват.
Говорих с майстор за включването на подгревните свещи. Казах му, че моите се включват винаги, включвал съм волтметър в запалката - като дам контакт, напрежението пада на 11 V, след няколко секунди чувам цъкане на реле и напрежението пак става 12 V. Според него това трябва да е EGR клапана, който си тества крайните положения.
Възможно ли е да е това? Макар и електромотор, доста ток похарчва, щом пада толкова напрежението. Моите свещи за заврени под стъклото и трудно ще сложа някакви амперклещи, за да видя кога се включват.