Проблеми с ЕГР ,диагностика и решения
Публикувано: 12 яну 2020, 19:44
Понеже имам една страст за извън пътя,съм активен член на Оффроуд Форума.
Надявам се да нямате нищо против,да дам линк към темата която се разви ,няма как да я копирам тук,ако някой може,нямам против да го направи тук.
Всичко писано за ЕГР касае модела който е като малка печка и е част от всмукателния колектор,след всички мои тестове и експерименти с ЕГР,установих че като цяло ЕГР за ,кънект,фокус,ц макс и т.н са еднакви.В зависимост от конете,датчика за тротъл позишън има различно съпротивление,но той рядко дефектира.
Основно умира другия който е в черната капачка и следи за положението на моторчето.
https://offroad-bulgaria.com/forum/%D0% ... nnect-2008
Надявам се да нямате нищо против,да дам линк към темата която се разви ,няма как да я копирам тук,ако някой може,нямам против да го направи тук.
Всичко писано за ЕГР касае модела който е като малка печка и е част от всмукателния колектор,след всички мои тестове и експерименти с ЕГР,установих че като цяло ЕГР за ,кънект,фокус,ц макс и т.н са еднакви.В зависимост от конете,датчика за тротъл позишън има различно съпротивление,но той рядко дефектира.
Основно умира другия който е в черната капачка и следи за положението на моторчето.
https://offroad-bulgaria.com/forum/%D0% ... nnect-2008