изчезва антифриз Ford Focus 2002 1.8 TDCi
Публикувано: 30 май 2020, 09:27
Здравейте,
Почвам описанието на проблема отдалеч, но мисля, че така трябва...
Имам въпросното комби, Focus 1.8 TDCi 118 (мисля) коня.
Още като го купих преди две години ми гореше доста, под 6/100 дизел без да изключвам от предавка не ми падаше (даже под 6,5/100), а и пушеше солидно. Открихме, че AGRа е изключен и го включихме, падна разхода с половин литър, но при заводско 4,5 си е много, при положение, че карам нормално, че над година бях само с камион.
Също така ми гори доста антифриз, около литър на 1000 километра, може и повече. Открих само пукнатини по разширителните казанче, което подмених и вече няма течове, но пак си гори антифриз, а не се вижда от другаде да капе.
Сложихме читаво масло, като за мотора, а да речем 500-1000 километра след смяна на маслото то става черно като катран.
Какъв би бил проблема? Колата си е на реални 170000 километра, личи си и по тапицерия, и по волан, и по всичко.
Апропо смених ремъка преди две години, малко след като я взех, но ми казаха, че имала и друг ремък (или верига) вътре в самия двигател... Има ли опасност да удари клапани (все пак си има подгряващи свещи), ако зададе багажа ремъка на ГРМ?
Почвам описанието на проблема отдалеч, но мисля, че така трябва...
Имам въпросното комби, Focus 1.8 TDCi 118 (мисля) коня.
Още като го купих преди две години ми гореше доста, под 6/100 дизел без да изключвам от предавка не ми падаше (даже под 6,5/100), а и пушеше солидно. Открихме, че AGRа е изключен и го включихме, падна разхода с половин литър, но при заводско 4,5 си е много, при положение, че карам нормално, че над година бях само с камион.
Също така ми гори доста антифриз, около литър на 1000 километра, може и повече. Открих само пукнатини по разширителните казанче, което подмених и вече няма течове, но пак си гори антифриз, а не се вижда от другаде да капе.
Сложихме читаво масло, като за мотора, а да речем 500-1000 километра след смяна на маслото то става черно като катран.
Какъв би бил проблема? Колата си е на реални 170000 километра, личи си и по тапицерия, и по волан, и по всичко.
Апропо смених ремъка преди две години, малко след като я взех, но ми казаха, че имала и друг ремък (или верига) вътре в самия двигател... Има ли опасност да удари клапани (все пак си има подгряващи свещи), ако зададе багажа ремъка на ГРМ?