Блок за управление на вихрови клапи!
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Блок за управление на вихрови клапи!
След като изгледах този клип, се оказа че освен че се прецакват вихровите клапи, се прецаква и тяхното управление! Та някой сменял ли го е и какви са симтомите!? Ето и клипа https://youtu.be/oPt8zJNq_Nc
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1745
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Блок за управление на вихрови клапи!
Симптомите са грешка P2008 а колкото до смяна, не мисля че е необходима, защото слабото място на електомагнитите, които управляват вакуума към клапите са само изводите им. Самата бобинка не изгаря и не прекъсва. На руския форум има доста информация по въпороса, а аз лично съм ремонтирал бобинката на единия електромагнит на предишния ми C-max и все още работи без проблем. Просто трябва да се достигнат изводите на самата бобинка и да се изведат към куплунга и това е всичко. Явно има някакъв проблем с оригиналното запояване към оригиналните изводи и затова с времето спират да дават нормален контакт и електромагнита спира да работи. За жалост не се продават отделно, а само по два и цената им е доста солена. Има някакви китайски заместители, но май не са много качествени.
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Блок за управление на вихрови клапи!
Може ли да обясниш подробно как си извършил ремонта?
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 559
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Блок за управление на вихрови клапи!
За 100-120 лв. се намират читави комплекти управляващи клапани. Ако ти се е прецакал само единия винаги можеш да си оставиш втория от комплекта за резерва. За мен цените не са толкова високи, че да се занимава човек с ремонт на оригиналните, а и не всеки има нужните умения. Лесно се проверяват - на съпротивление трябва да дават около 33 ома.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1745
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Блок за управление на вихрови клапи!
За съжаление нямам снимков материал, но с две думи се зачиства около крачетата на куплунга докато се достигне до проводниците на бобинката и се запоява по едно кабелче в двата края, което се извежда до самия куплунг. На ffclub.ru има доста снимки и варианти на ремонт.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта