Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
jackbg
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 09 юни 2020, 15:52
Местоположение: Veliko tyrnovo
Status: Извън линия

Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.

Мнение от jackbg » 09 юни 2020, 16:15

Здравейте колеги _friends_ приятно ми е да съм запознаем казвам се Александър.Имам един проблем по колата на вярно сте писали за него даже търсих из архива но не открих никаде подобна тема.
Колата е Форд фокус 2009 1.6 бенз-газ.от няколко дена забелязвам че по обяд като стане много топло ако тръгна на някъде с нея неможе да запали от първият път на бензин.чак от втория и то с подаване на газ.С нови свещи и акумулатор е не е от тях.Помогайте.Благодаря много.

Потребителски аватар
asen_bg
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 09 фев 2019, 08:35
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: RE: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.

Мнение от asen_bg » 09 юни 2020, 16:49

jackbg написа:Здравейте колеги _friends_ приятно ми е да съм запознаем казвам се Александър.Имам един проблем по колата на вярно сте писали за него даже търсих из архива но не открих никаде подобна тема.
Колата е Форд фокус 2009 1.6 бенз-газ.от няколко дена забелязвам че по обяд като стане много топло ако тръгна на някъде с нея неможе да запали от първият път на бензин.чак от втория и то с подаване на газ.С нови свещи и акумулатор е не е от тях.Помогайте.Благодаря много.
Тоест след продължителен престой гасне ? Пали но се затормозява и угасва ли?

Изпратено от моят SM-A705FN с помощта на Tapatalk


jackbg
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 09 юни 2020, 15:52
Местоположение: Veliko tyrnovo
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.

Мнение от jackbg » 09 юни 2020, 17:16

стояла е в покой 6-7 на слънце без да се кара.А сутрин няма проблеми като е по хладно .това го прави само като е била на открито слънце.

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1745
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.

Мнение от synthez 3D » 09 юни 2020, 18:43

Може някой от газовите инжектори да не затваря плътно и газта, която е в рейла постепенно изтича в колектора. При последващ опит за стартиране на двигателя, двете горива се смесват и съответно двигателят се дави и не може да запали. Можеш да провериш дали е така, ако покараш само на бензин и видиш дали също ще пали трудно след престой.
Изображение

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1412
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.

Мнение от aspasia » 10 юни 2020, 16:06

По вероятно е изпарителя ако е оригиналният с който е дошъл колата мембраните сигурно са станали пластмасови и изпускат газ

Потребителски аватар
antipower
потребител
потребител
Мнения: 431
Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
Местоположение: Карлово
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.

Мнение от antipower » 11 юни 2020, 08:25

aspasia написа:
10 юни 2020, 16:06
По вероятно е изпарителя ако е оригиналният с който е дошъл колата мембраните сигурно са станали пластмасови и изпускат газ
Редуктора е преди инжекторите, така че и той да не е наред, би трябвало да не дави колата.

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1412
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.

Мнение от aspasia » 11 юни 2020, 10:50

antipower написа:
11 юни 2020, 08:25
aspasia написа:
10 юни 2020, 16:06
По вероятно е изпарителя ако е оригиналният с който е дошъл колата мембраните сигурно са станали пластмасови и изпускат газ
Редуктора е преди инжекторите, така че и той да не е наред, би трябвало да не дави колата.
Така е обаче целта на редуктора е да намаля налягането ако мембраните са удървени налягането се увеличава и изпускат а за 10-12 съмнявам се че са още читави

Ради-1
потребител
потребител
Мнения: 823
Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: RE: Re: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.

Мнение от Ради-1 » 11 юни 2020, 13:23

synthez 3D написа:Може някой от газовите инжектори да не затваря плътно и газта, която е в рейла постепенно изтича в колектора. При последващ опит за стартиране на двигателя, двете горива се смесват и съответно двигателят се дави и не може да запали. Можеш да провериш дали е така, ако покараш само на бензин и видиш дали също ще пали трудно след престой.
Полезно мнение, колега. А ако и на бензин е същото какъв може да е проблемът?
Пс - такъв проблем с инжектор нали излиза на газовата диагностика?

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1412
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: RE: Re: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.

Мнение от aspasia » 11 юни 2020, 14:51

Ради-1 написа:
11 юни 2020, 13:23
synthez 3D написа:Може някой от газовите инжектори да не затваря плътно и газта, която е в рейла постепенно изтича в колектора. При последващ опит за стартиране на двигателя, двете горива се смесват и съответно двигателят се дави и не може да запали. Можеш да провериш дали е така, ако покараш само на бензин и видиш дали също ще пали трудно след престой.
Полезно мнение, колега. А ако и на бензин е същото какъв може да е проблемът?
Пс - такъв проблем с инжектор нали излиза на газовата диагностика?
Имаше една статия която я четох в Руските сайтове за паленето на бензин от вторият път там беше посочен проблема сега точно не мога да сетя дали беше клапана за налягане на горивната рейка или от клапана дето не позволява горивото да се връща като имам време ще намеря статията беше за Фокус-1

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 559
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.

Мнение от deathstorm » 11 юни 2020, 17:25

antipower написа:
11 юни 2020, 08:25
aspasia написа:
10 юни 2020, 16:06
По вероятно е изпарителя ако е оригиналният с който е дошъл колата мембраните сигурно са станали пластмасови и изпускат газ
Редуктора е преди инжекторите, така че и той да не е наред, би трябвало да не дави колата.
Дави си я много стабилно даже - през маркуча за вакума пълни колекотра с газ. Лесно се проверява, като топнеш маркуча за вакума на изпарителя в чаша вода излизат балончета.

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1412
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: RE: Re: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.

Мнение от aspasia » 11 юни 2020, 22:26

aspasia написа:
11 юни 2020, 14:51
Ради-1 написа:
11 юни 2020, 13:23
synthez 3D написа:Може някой от газовите инжектори да не затваря плътно и газта, която е в рейла постепенно изтича в колектора. При последващ опит за стартиране на двигателя, двете горива се смесват и съответно двигателят се дави и не може да запали. Можеш да провериш дали е така, ако покараш само на бензин и видиш дали също ще пали трудно след престой.
Полезно мнение, колега. А ако и на бензин е същото какъв може да е проблемът?
Пс - такъв проблем с инжектор нали излиза на газовата диагностика?
Имаше една статия която я четох в Руските сайтове за паленето на бензин от вторият път там беше посочен проблема сега точно не мога да сетя дали беше клапана за налягане на горивната рейка или от клапана дето не позволява горивото да се връща като имам време ще намеря статията беше за Фокус-1
Значи сега открих статията проблема е в клапана за налягането на Фокус-1 е на рейката и се сменя лесно същият проблем има и Фокус-2 но при тях клапана е интегриран в бензиновата помпа и не се сменя а цялата помпа.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.

Мнение от HACKO » 11 юни 2020, 23:41

Ще ви помоля, ограничавайте се от излишни огромни цитати!
*00142*
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] и 43 госта