Страница 1 от 1

Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.

Публикувано: 09 юни 2020, 16:15
от jackbg
Здравейте колеги _friends_ приятно ми е да съм запознаем казвам се Александър.Имам един проблем по колата на вярно сте писали за него даже търсих из архива но не открих никаде подобна тема.
Колата е Форд фокус 2009 1.6 бенз-газ.от няколко дена забелязвам че по обяд като стане много топло ако тръгна на някъде с нея неможе да запали от първият път на бензин.чак от втория и то с подаване на газ.С нови свещи и акумулатор е не е от тях.Помогайте.Благодаря много.

Re: RE: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.

Публикувано: 09 юни 2020, 16:49
от asen_bg
jackbg написа:Здравейте колеги _friends_ приятно ми е да съм запознаем казвам се Александър.Имам един проблем по колата на вярно сте писали за него даже търсих из архива но не открих никаде подобна тема.
Колата е Форд фокус 2009 1.6 бенз-газ.от няколко дена забелязвам че по обяд като стане много топло ако тръгна на някъде с нея неможе да запали от първият път на бензин.чак от втория и то с подаване на газ.С нови свещи и акумулатор е не е от тях.Помогайте.Благодаря много.
Тоест след продължителен престой гасне ? Пали но се затормозява и угасва ли?

Изпратено от моят SM-A705FN с помощта на Tapatalk


Re: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.

Публикувано: 09 юни 2020, 17:16
от jackbg
стояла е в покой 6-7 на слънце без да се кара.А сутрин няма проблеми като е по хладно .това го прави само като е била на открито слънце.

Re: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.

Публикувано: 09 юни 2020, 18:43
от synthez 3D
Може някой от газовите инжектори да не затваря плътно и газта, която е в рейла постепенно изтича в колектора. При последващ опит за стартиране на двигателя, двете горива се смесват и съответно двигателят се дави и не може да запали. Можеш да провериш дали е така, ако покараш само на бензин и видиш дали също ще пали трудно след престой.

Re: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.

Публикувано: 10 юни 2020, 16:06
от aspasia
По вероятно е изпарителя ако е оригиналният с който е дошъл колата мембраните сигурно са станали пластмасови и изпускат газ

Re: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.

Публикувано: 11 юни 2020, 08:25
от antipower
aspasia написа:
10 юни 2020, 16:06
По вероятно е изпарителя ако е оригиналният с който е дошъл колата мембраните сигурно са станали пластмасови и изпускат газ
Редуктора е преди инжекторите, така че и той да не е наред, би трябвало да не дави колата.

Re: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.

Публикувано: 11 юни 2020, 10:50
от aspasia
antipower написа:
11 юни 2020, 08:25
aspasia написа:
10 юни 2020, 16:06
По вероятно е изпарителя ако е оригиналният с който е дошъл колата мембраните сигурно са станали пластмасови и изпускат газ
Редуктора е преди инжекторите, така че и той да не е наред, би трябвало да не дави колата.
Така е обаче целта на редуктора е да намаля налягането ако мембраните са удървени налягането се увеличава и изпускат а за 10-12 съмнявам се че са още читави

Re: RE: Re: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.

Публикувано: 11 юни 2020, 13:23
от Ради-1
synthez 3D написа:Може някой от газовите инжектори да не затваря плътно и газта, която е в рейла постепенно изтича в колектора. При последващ опит за стартиране на двигателя, двете горива се смесват и съответно двигателят се дави и не може да запали. Можеш да провериш дали е така, ако покараш само на бензин и видиш дали също ще пали трудно след престой.
Полезно мнение, колега. А ако и на бензин е същото какъв може да е проблемът?
Пс - такъв проблем с инжектор нали излиза на газовата диагностика?

Re: RE: Re: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.

Публикувано: 11 юни 2020, 14:51
от aspasia
Ради-1 написа:
11 юни 2020, 13:23
synthez 3D написа:Може някой от газовите инжектори да не затваря плътно и газта, която е в рейла постепенно изтича в колектора. При последващ опит за стартиране на двигателя, двете горива се смесват и съответно двигателят се дави и не може да запали. Можеш да провериш дали е така, ако покараш само на бензин и видиш дали също ще пали трудно след престой.
Полезно мнение, колега. А ако и на бензин е същото какъв може да е проблемът?
Пс - такъв проблем с инжектор нали излиза на газовата диагностика?
Имаше една статия която я четох в Руските сайтове за паленето на бензин от вторият път там беше посочен проблема сега точно не мога да сетя дали беше клапана за налягане на горивната рейка или от клапана дето не позволява горивото да се връща като имам време ще намеря статията беше за Фокус-1

Re: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.

Публикувано: 11 юни 2020, 17:25
от deathstorm
antipower написа:
11 юни 2020, 08:25
aspasia написа:
10 юни 2020, 16:06
По вероятно е изпарителя ако е оригиналният с който е дошъл колата мембраните сигурно са станали пластмасови и изпускат газ
Редуктора е преди инжекторите, така че и той да не е наред, би трябвало да не дави колата.
Дави си я много стабилно даже - през маркуча за вакума пълни колекотра с газ. Лесно се проверява, като топнеш маркуча за вакума на изпарителя в чаша вода излизат балончета.

Re: RE: Re: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.

Публикувано: 11 юни 2020, 22:26
от aspasia
aspasia написа:
11 юни 2020, 14:51
Ради-1 написа:
11 юни 2020, 13:23
synthez 3D написа:Може някой от газовите инжектори да не затваря плътно и газта, която е в рейла постепенно изтича в колектора. При последващ опит за стартиране на двигателя, двете горива се смесват и съответно двигателят се дави и не може да запали. Можеш да провериш дали е така, ако покараш само на бензин и видиш дали също ще пали трудно след престой.
Полезно мнение, колега. А ако и на бензин е същото какъв може да е проблемът?
Пс - такъв проблем с инжектор нали излиза на газовата диагностика?
Имаше една статия която я четох в Руските сайтове за паленето на бензин от вторият път там беше посочен проблема сега точно не мога да сетя дали беше клапана за налягане на горивната рейка или от клапана дето не позволява горивото да се връща като имам време ще намеря статията беше за Фокус-1
Значи сега открих статията проблема е в клапана за налягането на Фокус-1 е на рейката и се сменя лесно същият проблем има и Фокус-2 но при тях клапана е интегриран в бензиновата помпа и не се сменя а цялата помпа.

Re: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.

Публикувано: 11 юни 2020, 23:41
от HACKO
Ще ви помоля, ограничавайте се от излишни огромни цитати!
*00142*