Проблем с охлаждане на Ford Mondeo 1.8TD 88HP 1995Г.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
M.Apostolov11
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 24 юни 2020, 03:34
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Проблем с охлаждане на Ford Mondeo 1.8TD 88HP 1995Г.

Мнение от M.Apostolov11 » 24 юни 2020, 03:42

Здравейте колеги!Имам следния проблем.Карам от известно време Форд Мондео 1.8ТД 88коня,1995година.От седмица наблюдавам колата си,в горещите дни,стрелката на температурата ми стига до А(NORMAL).Перката не се ключва,нямам никакво парно.Термостата е чисто нов,челния радиатор също,Пускам парното на топло,духа 30сек. И след това малко по малко става студено.Колата никъде не губи вода,не бърка масло с вода.Маркучите не са твърди като камък,отваря и двата полюса обаче ме е страх че стиго до А,защото от когато я карам,дори и в най-големите жеги,повече от R не подминава стрелката а зимата даже най-високо е стигала то О.Някаква идея да имате от какво може да е???Всички бушони са проверени и нищо им няма.Колата се кара на вода в момента,възможно ли е от това че е само на вода да вдига такива високи градуси???Моля за съвети :mrgreen:

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Проблем с охлаждане на Ford Mondeo 1.8TD 88HP 1995Г.

Мнение от OgiDogi » 24 юни 2020, 06:34

M.Apostolov11 написа:
24 юни 2020, 03:42
...Пускам парното на топло,духа 30сек. И след това малко по малко става студено...
Или водната помпа не върти водата заради превъртяла в оста турбина, някъде е запушен маркуч за обезвъздушаване (онези трите тънките, които влизат в разширителния съд) и въздушна възглавница пречи на нормалната циркулация или в най-лошия случай има издухана гарнитура и влизат изгорели газове, които създават възглавница.
Най-лесно се проверяват маркучите - на студен двигател развиваш капачката, разкачваш един по един и надуваш на обратно към двигателя/радиатора. Ако някой не връща - има задръстване (май имаше в маркучите някакви бленди с малък отвор и там се трупа ръжда и варовик).
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта