Ford Tourneo Connect проблем с обороти
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 28 апр 2021, 07:53
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Ford Tourneo Connect проблем с обороти
Здравейте колеги.
Мъката с форда продължава вече 3ти месец и след 6 сервиза нищо включително и дранкон сервиза в Пловдив.
Проблема е следния когато колата е студена между 0-60 градуса оборотите падат на ПРАЗЕН ХОД (СВОБОДНА) и поради падането на оборотите в при потегляне колата гасне.
Гледано е дюзи в перфектно състояние, гледано е помпа прави налягане, НО не е измерено дибита на помпата, сменен е клапана на помпата, който избира налягането с оригинален делфи пак никаква разлика. Сменени са горивни маркучи нищо. Слагам и добавка пак нищо.
На диагностика нищо не излиза на живи данни излиза, че когато е студена прави 320 бара помпата, но към рейла ту отиват 400-500 бара ту 150-200 бара. Но налягането го контролира самия клапан, а не е от него. Имате ли някакви идей от какво може да е. На който и сервиз да ида всеки вика, ще я оправим и после дигат ръце и искат пари, а нищо не е направено. Единствено сервиз дракон бяха най-коренти.
Това което ми хрумва е да почистя резервоара и цетката на подкачващата помпа, но ме съмнява да се оправи.
Ако имате някакви идеи ще се радвам да чуя.
Не е въздух в системата или бързи връзки.
Двигател 1.8 TDCI 2004г.
Мъката с форда продължава вече 3ти месец и след 6 сервиза нищо включително и дранкон сервиза в Пловдив.
Проблема е следния когато колата е студена между 0-60 градуса оборотите падат на ПРАЗЕН ХОД (СВОБОДНА) и поради падането на оборотите в при потегляне колата гасне.
Гледано е дюзи в перфектно състояние, гледано е помпа прави налягане, НО не е измерено дибита на помпата, сменен е клапана на помпата, който избира налягането с оригинален делфи пак никаква разлика. Сменени са горивни маркучи нищо. Слагам и добавка пак нищо.
На диагностика нищо не излиза на живи данни излиза, че когато е студена прави 320 бара помпата, но към рейла ту отиват 400-500 бара ту 150-200 бара. Но налягането го контролира самия клапан, а не е от него. Имате ли някакви идей от какво може да е. На който и сервиз да ида всеки вика, ще я оправим и после дигат ръце и искат пари, а нищо не е направено. Единствено сервиз дракон бяха най-коренти.
Това което ми хрумва е да почистя резервоара и цетката на подкачващата помпа, но ме съмнява да се оправи.
Ако имате някакви идеи ще се радвам да чуя.
Не е въздух в системата или бързи връзки.
Двигател 1.8 TDCI 2004г.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Tourneo Connect проблем с обороти
Никак няма да е излишно да почистиш цедката в резевоара, дори и да не е от нея проблема! Лично съм го гледал този "филм"-не е за гледане! Изобщо тръгни от по-простото към по-сложното(и скъпото).
Предполагам си сменил горивният филтър?
Пиши и постни снимка на гледката после, ок?
Предполагам си сменил горивният филтър?
Пиши и постни снимка на гледката после, ок?
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 28 апр 2021, 07:53
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Ford Tourneo Connect проблем с обороти
Здравей колега.
Другата седмица ще чистя резервoара да видим.
Да горивния го смених никаква разлика.
Направо вече не знам. Попр масовото при задръстен филтър на подкачващата помпа е непалене, но и прекъсване е възмоно.
Другата седмица ще чистя резервoара да видим.
Да горивния го смених никаква разлика.
Направо вече не знам. Попр масовото при задръстен филтър на подкачващата помпа е непалене, но и прекъсване е възмоно.
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Ford Tourneo Connect проблем с обороти
Все някак ще стигнеш до Ямбол , а там има един човек ......
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Ford Tourneo Connect проблем с обороти
Щом е с Делфи,слагаш прозрачните маркучи.
Не трябва нито да влиза в помпата въздух нито да излиза от нея такъв.Има много подробности за последно!!!!
Не трябва нито да влиза в помпата въздух нито да излиза от нея такъв.Има много подробности за последно!!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 28 апр 2021, 07:53
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Ford Tourneo Connect проблем с обороти
Здравейте колеги.
Гледах с прозрачни маркучи няма балони.
Махнах резервуара и той чист, гледах подкачващата помпа тествах я и си работи нормално.
Продухах горивните маркучи никакви калища не излезнаха.
Проблема си остана и ме навежда на мисълта, че е електрически, на диагностиката не записва нищо, гледах волтажите на датчиците и те са в норма.
Съмняваме кабел, но те са толкова много и трудно да се разбере къде е проблема. Ако знаете добър електротехник за гр. Пловдив, ще съм ви благодарен.
Гледах с прозрачни маркучи няма балони.
Махнах резервуара и той чист, гледах подкачващата помпа тествах я и си работи нормално.
Продухах горивните маркучи никакви калища не излезнаха.
Проблема си остана и ме навежда на мисълта, че е електрически, на диагностиката не записва нищо, гледах волтажите на датчиците и те са в норма.
Съмняваме кабел, но те са толкова много и трудно да се разбере къде е проблема. Ако знаете добър електротехник за гр. Пловдив, ще съм ви благодарен.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 65 госта