фокус мк1 1.8ди не пали

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
alex_beast
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 24 дек 2021, 10:48
Местоположение: Montana
Status: Извън линия

фокус мк1 1.8ди не пали

Мнение от alex_beast » 27 яну 2022, 15:33

Здравейте колеги помислих си ,че ще ми се размине ама те :twistednew:
Оня ден фокуса пак ми направи фокус
-сутринта у студа запали отидох до работа и в 5 часа неиска да запали
ръчках вчера понеже нямах филтър под ръка направо го шунтирах отворих дюзите да изкарам въздуха ама се едно че няма налягане от помпата едвам сълзи
давайте съвети моля ,който е патил да казва иначе имаше проблеми и преди това ама уж ги отсранихме вижте другата ми тема

F Focus
потребител
потребител
Мнения: 1189
Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: фокус мк1 1.8ди не пали

Мнение от F Focus » 27 яну 2022, 19:00

Помпата при стартиране ли едвам сълзи?
Каква точно е колата-не ни връщай в другата ти тема, ок-като искаш помощ улесни хората. Ако е 1.8 класически дизел, а не комън-рейл при Форд има една гумена мембрана в/у горивният филтър, която, ако се скапе си дотам.
Какво е положението в резервоара-там имаш ли финна цедка? При две мои предишни "печки" съм брал сериозни ядове с цедката в резервоара-там след 15-20 години в нафтата се развъждат нЕкви микроорганизми във вид на финни светло-зелено-жълти водорасли, които запушват тотално цедката. Чувал съм го, но не съм го вярвал много-много преди да го видя-факт е!
Много автомати-слаби резултати!

alex_beast
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 24 дек 2021, 10:48
Местоположение: Montana
Status: Извън линия

Re: фокус мк1 1.8ди не пали

Мнение от alex_beast » 28 яну 2022, 08:47

писах колата е фокус мк1 1.8ди се води двигателя иначе е тди горивния филтър го махнах проверено е до него горивото идва и си тече нормално аз си помислих ,че е филтъра и затова го махнах отворих дюзите да изкарам въздуха и ми направи впечатление ,че едвам сълзи от тях като въртя на стартер
иначе филтъра е на месец аз си го смених и пак отварях дюзите тогава нафтата си течеше яко
смених преди месец и датчика коляновия вал и по съвет на колега от форума зачистих масите към купето проблемите ми изчезнаха
един месец си работеше като часовник

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта