Фокус МК1 1.8 TDDI перки охлаждане не се изключват
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 10 мар 2022, 09:09
- Местоположение: Ловеч
- Status: Извън линия
Фокус МК1 1.8 TDDI перки охлаждане не се изключват
Здравейте,
Фокус МК1 - 1.8 ТДДИ, след стартиране на мотора от студено състояние, включва перките за охлаждане на втора скорост.
Сменен температурен датчик, без успех, перките си работят.
Релетата са ОК.
Първата проява на проблема с включването на перките се проявяви в мокро време, като след няколко дена без да се кара колата и слънчево време перките се спряха, но при каране в дъжд и сняг миналият ден проблема е отново на лице.
Някакви идеи от какво може да се включват, нещо друго ли ги командва освен датчика?
Благодаря предварително.
Фокус МК1 - 1.8 ТДДИ, след стартиране на мотора от студено състояние, включва перките за охлаждане на втора скорост.
Сменен температурен датчик, без успех, перките си работят.
Релетата са ОК.
Първата проява на проблема с включването на перките се проявяви в мокро време, като след няколко дена без да се кара колата и слънчево време перките се спряха, но при каране в дъжд и сняг миналият ден проблема е отново на лице.
Някакви идеи от какво може да се включват, нещо друго ли ги командва освен датчика?
Благодаря предварително.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Фокус МК1 1.8 TDDI перки охлаждане не се изключват
Тука ключовата дума е ВЛАГА, някъде има нарушена изолация и като се намокри окъсява.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фокус МК1 1.8 TDDI перки охлаждане не се изключват
Ако е с климатик, може и веригата от него за включването на вентилаторите да прави проблем. Релето май е в кутия в коша покрай сервото на спирачките. Ако влиза вода там, като нищо може да ги задейства. Виж и резисторите за степените в какво състояние са. Само че не се сещам къде са ги заврели. Май бяха под радиатора.
Знам всички вицове за Форд
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Adsense [Bot] и 56 госта