След сваляне на дроселова клапа смяна и на гарнитурата и, предполагам?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
F Focus
потребител
потребител
Мнения: 1189
Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

След сваляне на дроселова клапа смяна и на гарнитурата и, предполагам?

Мнение от F Focus » 02 апр 2022, 18:34

Здравейте,
Преди 8-9 месеца свалях дороселовата клапа за почистване, ама операцията ме свари неподготвен щото нямах нова гарнитура-предполагам, че е препоръчително да се смени и тя-предстои ми след месец-два същата процедура( много искам да видя какво е положението там,а ще сменя и възд. ф-р, което правя на 5000км. пробег, ама мото-часовете са повече), та втори демонтаж(или повече преди мен) ще и дойде множко на гарнитурата, май, нали?
Близо до мен на ул."Козлодуй" има "Фордашки" магазин, който продава и оригинални части от МП с поръчка и малко завишени цени, ама колко да е скъпа тази гарнитура, че да бия път до МП? :wink: За Протокола-във въпросният магазин твърдят, че комплект предпазители за "Форд" вече струвал 20лв. в МП и повече не го поддържали в наличност, та се подлъгах и купих "китайчета" за 5лв. от зор-заман, че нямах никакви, ама ще се коригирам!
Питането ми е прав ли съм? Мисля, че да, ама да попитам все пак, а и голямо мъртвило във Форумът, бе хора-явно колите на марката рядко създават проблеми-пожелавам Ви да е така!:wink:
Поздрави!
Последна промяна от F Focus на 02 апр 2022, 18:58, променено общо 1 път.
Много автомати-слаби резултати!

nogopechen
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 08 сеп 2018, 09:53
Модел на автомобила: MAVERIK 2; 2006 год. ; 2,3L; 110kw; MT; AWD-2 броя
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: След сваляне на дроселова клапа смяна и на гарнитурата и, предполагам?

Мнение от nogopechen » 02 апр 2022, 18:42

Аз обичам да монтирам нови неща.Включително и дросели.

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1745
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: След сваляне на дроселова клапа смяна и на гарнитурата и, предполагам?

Мнение от synthez 3D » 02 апр 2022, 19:01

Тази гарнитура е гумена и не е подложена на някакви тежки въздействия от околната среда, така че според мен не се налага да се сменя, колкото и пъти да сваляш дросела. Единствено ако се е вдървила(което поне досега не съм виждал) може да я смениш. А относно въздушния филтър, не съм сигурен при теб на колко километра е предвидено да се сменя, но на рестайла от 2008 (цилиндричния)и всички след това, Форд препоръчва да се сменят на 40000км. Дори и да имаш повече моточасове, само на 5000 ми се струва прекалено рано, но това си е твое решение и никой не може да ти казва какво да правиш с автомобила си.
Изображение

Потребителски аватар
ivchotr
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: След сваляне на дроселова клапа смяна и на гарнитурата и, предполагам?

Мнение от ivchotr » 02 апр 2022, 19:10

Рашките какво казват по въпроса?
Знам всички вицове за Форд :D

Потребителски аватар
Ozzie
потребител
потребител
Мнения: 1154
Регистриран: 06 май 2016, 21:28
Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: След сваляне на дроселова клапа смяна и на гарнитурата и, предполагам?

Мнение от Ozzie » 02 апр 2022, 19:14

F Focus написа:
02 апр 2022, 18:34
....ама колко да е скъпа тази гарнитура, че да бия път до МП?
По VIN номер, на ford.7zap.com/en/ намираш OEN номера на въпросната гарнитура. След като го имаш, на https://service.motopfohe.bg/parts.php проверяваш колко струва и има ли наличности.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

F Focus
потребител
потребител
Мнения: 1189
Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: След сваляне на дроселова клапа смяна и на гарнитурата и, предполагам?

Мнение от F Focus » 02 апр 2022, 19:28

synthez 3D написа:
02 апр 2022, 19:01
Тази гарнитура е гумена и не е подложена на някакви тежки въздействия от околната среда, така че според мен не се налага да се сменя, колкото и пъти да сваляш дросела. Единствено ако се е вдървила(което поне досега не съм виждал) може да я смениш. А относно въздушния филтър, не съм сигурен при теб на колко километра е предвидено да се сменя, но на рестайла от 2008 (цилиндричния)и всички след това, Форд препоръчва да се сменят на 40000км. Дори и да имаш повече моточасове, само на 5000 ми се струва прекалено рано, но това си е твое решение и никой не може да ти казва какво да правиш с автомобила си.
Синтез-бил си ми полезен(никога не забравям доброто!), и аз бих искал да ти върна жеста, доколкото мога, разбира се, затова ще те помоля да ме послушаш-забрави "напътствията" на производителя-моля те! Това са търговски тарикатлъци-смяна на масло и филтри на 40х. км.-нямам думи!
Безкрайно съм писал по темата, но ще се повторя само в едно-защо в Япония хората си сменят масло и филтри на 5-6000км., или на 300 моточаса макс., където изобщо няма ментета, а...??? А в Европа, видиш ли същите автомобили(ама с ляв волан) им се препоръчва в ПЪТИ по-голям пробег до процедурата-как си го обясняваш....?
Видях след 5000км. пробег(и основно много моточасове) в Софийско грАдско какъв е възд. ф-р, и колко спадна разхода ми на газ след смяната му-с около 30 %. Поне възд. ф-р не е скъп-аз от години се доверявам само на "Филтрон"-нямат ментета и са добре изработени.
Последна промяна от F Focus на 02 апр 2022, 19:49, променено общо 4 пъти.
Много автомати-слаби резултати!

F Focus
потребител
потребител
Мнения: 1189
Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: След сваляне на дроселова клапа смяна и на гарнитурата и, предполагам?

Мнение от F Focus » 02 апр 2022, 19:30

ivchotr написа:
02 апр 2022, 19:10
Рашките какво казват по въпроса?
Ами точно по този въпрос реших да попитам първо тук, та не ги знам какво казват, ама явно ще се наложи да ги питам и после ще споделя, разбира се! :wink:
Май стана време да кажа наздраве! :D
Много автомати-слаби резултати!

F Focus
потребител
потребител
Мнения: 1189
Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: След сваляне на дроселова клапа смяна и на гарнитурата и, предполагам?

Мнение от F Focus » 02 апр 2022, 19:36

Ozzie написа:
02 апр 2022, 19:14
F Focus написа:
02 апр 2022, 18:34
....ама колко да е скъпа тази гарнитура, че да бия път до МП?
По VIN номер, на ford.7zap.com/en/ намираш OEN номера на въпросната гарнитура. След като го имаш, на https://service.motopfohe.bg/parts.php проверяваш колко струва и има ли наличности.
Много ти благодаря, Ози-винаги си насреща, и винаги си полезен-да си жив, и здрав, и дано има повече, като теб във форумите!
Много автомати-слаби резултати!

Ради-1
потребител
потребител
Мнения: 823
Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: След сваляне на дроселова клапа смяна и на гарнитурата и, предполагам?

Мнение от Ради-1 » 02 апр 2022, 20:59

Даже добре го сменяш на 5 хил км като знаем какви прахоляци има у нас и какво е качеството на въздуха

F Focus
потребител
потребител
Мнения: 1189
Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: След сваляне на дроселова клапа смяна и на гарнитурата и, предполагам?

Мнение от F Focus » 02 апр 2022, 21:26

Така е-нали виждам какво представлява филтърът след този пробег, и основно мото-часове, които никой няма за нищо-всеки си зяпа пробег-а без да му протича мисъл колко, аджеба часове е работил двигателят в основно градски режим! :evil: Много съм писал по темата, ама явно никой не ше да вдене-както и да е!
А, е толкова е просто за рабиране!
Много автомати-слаби резултати!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10845
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: След сваляне на дроселова клапа смяна и на гарнитурата и, предполагам?

Мнение от ЯЛТА » 02 апр 2022, 22:46

F Focus написа:
02 апр 2022, 21:26
основно мото-часове
Имам някъде един уред за мото часове на VDO, мога да го потърся, да си го монтираш на трактора, защото той е от и за такива машини.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
ivchotr
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: След сваляне на дроселова клапа смяна и на гарнитурата и, предполагам?

Мнение от ivchotr » 02 апр 2022, 22:55

*00130*
Знам всички вицове за Форд :D

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта