Не пали...

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
boristraikov
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 19 апр 2012, 21:01
Модел на автомобила: Транзит + Субару
Местоположение: Ивайловград
Status: Извън линия

Не пали...

Мнение от boristraikov » 18 авг 2022, 17:18

Върнах се отново на Форд, този път бус. Обаче имам малък проблем с него - като преседи 3-4 дни и не иска да запали. Изобщо не захапва... За сега цаката му е на скорост - пали и после цял ден няма проблем със запалването. Още не съм предприел нищо, но си мисля дали пък един възвратен клапан за нафта няма да свърши работа. Или ръчна помпа (от онези, гумените) няма да помогне.
Само да добавя, че буса беше при Павката и Христо на Брод 19.
Там, където виждам моя баща,
там, където виждам моята майка,
моите сестри и братя.

От самото начало на времето
те ме зоват да заема
своето място сред тях!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10845
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Не пали...

Мнение от ЯЛТА » 18 авг 2022, 21:12

Да не засмуква въздух отнякъде, и пада горивото. Пробвай първо с помпичка, щом няма фабрично. А ако е Комън рейл система не е на добре.
А може и да се посъветваш по телефона със Специалиста- Жоро. Той е в Ямбол.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
boristraikov
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 19 апр 2012, 21:01
Модел на автомобила: Транзит + Субару
Местоположение: Ивайловград
Status: Извън линия

Re: Не пали...

Мнение от boristraikov » 18 авг 2022, 22:16

0888-858-710

Актуален ли е още?
Там, където виждам моя баща,
там, където виждам моята майка,
моите сестри и братя.

От самото начало на времето
те ме зоват да заема
своето място сред тях!

Потребителски аватар
Ozzie
потребител
потребител
Мнения: 1154
Регистриран: 06 май 2016, 21:28
Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Не пали...

Мнение от Ozzie » 18 авг 2022, 23:21

@boristraikov
Номера на Георги е актуален е на 100%!
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10845
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Не пали...

Мнение от ЯЛТА » 18 авг 2022, 23:43

Дааа, същият телефонен номер е.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
MamaMy
потребител
потребител
Мнения: 88
Регистриран: 18 мар 2021, 22:05
Модел на автомобила: Galaxy 1,9 TDI 2003г
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Не пали...

Мнение от MamaMy » 20 авг 2022, 00:36

И клапана и помпата са нещо добро и никога не са излишни. Въпроса е може ли проблема да е в стартер или акумулатор. Много проблеми при дизелите се прикриват много успешно зад други такива. Сложи временно прозрачни маркучи на правата и обратната нафта. Виж от какво идват проблемите като почнеш от най-евтиното. При съвременните дизели се случва дори и с нов акумулатор да не пали. Особено като се поизноси стартера. Върти уж добре, но не припуква дори. На теглене или бутане пали още на първия метър.
По-добре млад, здрав, красив и богат отколкото стар, беден, болен и грозен :wink:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 59 госта