Видео от 4-ти цилиндър - надран ли е?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
kdobrev
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 31 яну 2011, 15:09
Модел на автомобила: Focus 1.6 2007
Местоположение: Хайлброн, Германия
Status: Извън линия

Видео от 4-ти цилиндър - надран ли е?

Мнение от kdobrev » 26 окт 2023, 17:58

Здравейте, колата е Focus MK2 1.6 100к.с. и гаснеше при спиране на светофар и нямаше мощност. Смених ламбда сонда, MAP сензор, свещи и накрая прочетох грешките, че има Misfire in cyl 4. Има си и искри от свеща. Накрая стана супер зле работата на двигателя след едно по-дълго пътуване.
Взех камера и това се вижда вътре. На едно руско видео видях, че човека стигна до подобна гледка и изобщо не затвори двигателя обратно :)

Моля за мнение дали е надран наистина и колко лошо ви се струва?

Може ли да налея нещо в маслото, така че да мине 1500км до БГ за ремонт?

Следват линкове за видеата:

https://youtu.be/iCCTjGrYfVM?si=3IGhfqn6tar82FGB

https://youtu.be/IKnYXMrh3DA?si=N2TCKoHBZESz6rz9

https://youtu.be/IKnYXMrh3DA?si=alnDwOolacqKKj7J

https://youtu.be/yODbNWHDdTA?si=M_NNvS-RvWh4wqof

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Видео от 4-ти цилиндър - надран ли е?

Мнение от ЯЛТА » 26 окт 2023, 19:28

Според мен е тотал щета.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
ivchotr
потребител
потребител
Мнения: 840
Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Видео от 4-ти цилиндър - надран ли е?

Мнение от ivchotr » 26 окт 2023, 20:07

С каква резолюция е камерата?

А иначе, според мен кръстосаните диагонални линии са хонинг, който изглежда добре. Притеснителни са вертикалните линии, които изглеждат като оставени от сегмент.
Аз бих сглобил колектора и след това бих измерил компресията на всички цилиндри. Ако има загуба, не е задължително да е само заради сегменти. Ако клапаните не са регулирани никога или поне твърде отдавна, може и заради тях да са споменатите симптоми с гасненето и липсата на мощност. Съответно бих проверил първо тях преди дългото пътуване до БГ. Защото, ако са с изчезнали хлабини, съществува реалният риск да издуха някой клапан и тогава ремонтът ще стане по-сложен и съответно по-скъп.
Наличието на толкова маслен нагар говори за попадане на доста масло в цилиндъра. Този модел двигател е известен със значителен харч на масло след определен пробег, за който обикновено са виновни спекли сегменти. Та идеята ми от по-горе за проверка на компресията гонеше получаване на информация и в тази връзка.
Аз бих обработил сегментите с газ за горене по стар монтьорски обичай. Докато се занимавате с проверка на хлабините на клапаните, наливате известно количество газ за горене в цилиндрите и ги оставяте така за една нощ. Ако на сутринта газта е изчезнала, значи изтича покрай спечените сегменти. Обикновено след няколко такива заливания сегментите се разлепват от буталата и започват да си работят както трябва или поне по-добре от преди интервенцията. Ако има счупен сегмент няма да има много голям ефект, ама в това състояние, в което е сега двигателят, не виждам причина да не се пробва.
Мисля, че няма нужда да уточнявам, че след магиите с газта за горене, маслото на двигателя трябва да се смени с ново. А самата газ за горене е онази, която бабите ни сипваха в газените ламБи. Да не се бърка със спирт за горене. Ако не ме лъже паметта, в газта за горене има и керосин. Даже по Живково време на етикетите на шишетата пишеше "гаС".
Знам всички вицове за Форд :D

kdobrev
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 31 яну 2011, 15:09
Модел на автомобила: Focus 1.6 2007
Местоположение: Хайлброн, Германия
Status: Извън линия

Re: Видео от 4-ти цилиндър - надран ли е?

Мнение от kdobrev » 27 окт 2023, 13:42

Изтекла беше газта сега като проверих...

Сега ще налея още няколко пъти.

Чудя се дали да търся инфо как се проверяват тези хлабини на клапаните изобщо, при положение, че си има одиране на цилиндъра и изтичане покрай стената му.
Мисълта ми е, че според разни видеа трябва да сменям уплътнението след като сваля капака. Та се чудя колко смисъл би имало изобщо това.

Иначе камерата е 1080p, взех 2м 8мм от този линк https://www.ebay.de/itm/3-In-1-Dual-Len ... 634-2357-0
Кабела е твърд и може да остава огънат под ъгъл. Бях ѝ направил леко ъгълче за да стои малко по-далече от одраната страна на цилиндъра, след като я вкарам през дупката, за да фокусира по-добре. И беше ОК, но трябва да се внимава, защото я бях оставил в цилиндъра и въртях коляновия вал, за да го повдигна и я счупих вътре.

Потребителски аватар
ivchotr
потребител
потребител
Мнения: 840
Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Видео от 4-ти цилиндър - надран ли е?

Мнение от ivchotr » 27 окт 2023, 21:51

Благодаря за линка с камерата!

Относно хлабините на клапаните... По-горе спомена, че имаш намерение да докарваш колата за ремонт в БГ. Ако магията с газта се случи и сегментите се отпуснат, това ще върне някаква компресия и колата ще тръгне по-добре. Обаче, ако клапаните са останали без хлабини, рискуваш да строшиш някой от тях и тогава тотално ще загубиш компресия в пострадалия цилиндър. Да не говорим, че ако парчето от клапана остане в цилиндъра, ще правиш основен ремонт. Гарнитурата на капака на клапаните не струва милиони, даже е може би най-евтиният консуматив. Но можеш и да не я сменяш, ако така или иначе ще правиш ремонт. Ще изкара до БГ без сериозни течове на масло от нея.

Иначе тези черни вертикални следи в цилиндъра може и да не са задължително надирания. Ако все пак е надран, така или иначе ще трябва да се шлайфа, стига да решиш да го правиш. Та за всеки случай сипвай газ докато спре да тече. Но сипвай във всички цилиндри, щото най-вероятно навсякъде имаш спечени сегменти.

И не каза дали измери компресията преди да започнеш вливанията.
Знам всички вицове за Форд :D

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Видео от 4-ти цилиндър - надран ли е?

Мнение от HACKO » 27 окт 2023, 22:15

Няма вариант да газта да спре да изтича, дори в чисто нов мотор да налееш ще изтече в картера. Газта преминава през ключовете на сегментите и рано или късно се озовава в картера. От видеото не виждам някакво драматично задиране, от което чак да падне мощността. Misfire най-често се дължи на електрически проблем, свещи, кабели, бобини а не от ниска компресия. От клапани двигателя се тресе при работа на тихи обороти.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ivchotr
потребител
потребител
Мнения: 840
Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Видео от 4-ти цилиндър - надран ли е?

Мнение от ivchotr » 27 окт 2023, 22:40

kdobrev написа:
26 окт 2023, 17:58
Здравейте, колата е Focus MK2 1.6 100к.с. и гаснеше при спиране на светофар и нямаше мощност. Смених ламбда сонда, MAP сензор, свещи и накрая прочетох грешките, че има Misfire in cyl 4. Има си и искри от свеща...
От тези обяснения става ясно, че едва ли има електрически проблем по създаването на искра в цилиндъра. Доколкото можем да се доверим на възприятията на човека. А липсата на мощност и гасненето при спиране на светофар се наблюдават и при нерегулирани клапани. Затова по-горе му предложих да ги провери, ако не е сигурен кога за последно са проверявани и регулирани хлабините им. Така или иначе се препоръчва това упражнение да се прави през определен пробег. А газта... да, все някога ще изтече. Идеята е да я докара до там да остане в цилиндрите до сутринта, ако я е налял предната вечер. Не един и два двигателя са се разминали с отваряне ползвайки тази процедура. И тук не става въпрос да го караме насила да прави това или онова, а да му дадем варианти. Той си решава какво да избере. У немско съм чувал, че вземат повече пари за работа.
Знам всички вицове за Форд :D

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1612
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Видео от 4-ти цилиндър - надран ли е?

Мнение от fordmaniac » 28 окт 2023, 12:12

kdobrev написа:
26 окт 2023, 17:58
Focus MK2 1.6 100к.с. и гаснеше при спиране на светофар и нямаше мощност. Смених ламбда сонда, MAP сензор, свещи и накрая прочетох грешките, че има Misfire in cyl 4.
Типичен случай на тормоз на колата от типа направи си сам! Сменят се неща без нужда и на посоки.
Първо се прави истинска диагностика, което не е само четене на грешки, в случая Р0304. Меренето на компресия е част от това при съмнения за механичен проблем.
kdobrev написа:
26 окт 2023, 17:58
Накрая стана супер зле работата на двигателя след едно по-дълго пътуване.
Когато двигателя е зле, всяко каране е самоунищожение за него. Варианта да дойде до България без да капитулира е тото с предизвестен край. Най-малкото което ще се случи е да стопи катализатора. Най-лошото е да задере яко и да блокира.
Дори и да стигне до тук, тази кола е за смяна на двигател.

От години правя изключително Форд бензинови мотори и пак ще кажа, че запекли сегменти не съм виждал.

На Фокус 1 1.6 проблема идва от лошата охладителна уредба. От там загуба на еластичност и разход на масло.
Другите мотори са 1.8 , 2.0 , 2.3 на Фокус, Мондео, Маверик и при тях маслените сегменти загубват еластичност. Това е основния проблем.
1.6 моторите на Фокус 2 са безпроблемни от към разход на масло.
Поздрави.

Потребителски аватар
ivchotr
потребител
потребител
Мнения: 840
Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Видео от 4-ти цилиндър - надран ли е?

Мнение от ivchotr » 28 окт 2023, 17:11

Това, ако са ги карали с читави масла, сменяни навреме. Че аз познавам няколко човека с "нови" Фокуси Мк2, дето доливат по литър масло на 1500 - 2000 км пробег :wink:
Знам всички вицове за Форд :D

kdobrev
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 31 яну 2011, 15:09
Модел на автомобила: Focus 1.6 2007
Местоположение: Хайлброн, Германия
Status: Извън линия

Re: Видео от 4-ти цилиндър - надран ли е?

Мнение от kdobrev » 14 ное 2023, 23:23

Наливах газ, имаше някакви позиции на цилиндрите в които се задържаше значително време. Да кажем около час. Цяла нощ, обаче, не е стояла една и съща течност, но сумарно с доста наливания времето на изкисване е голямо. Още дори не съм източил маслото... Седи си...
Тук държа да отбележа, че от 4-ти цилиндър изтичаше най-бързо. И ако fordmaniac е прав, цялата тази процедура не би имала значение. Тази еластичност на метални сегменти няма да се възвърне от газ. От друга страна аз съм нямал харчене на масло... Нямал, нямал - не до там да ми прави впечатление. Доливал съм май веднъж 300мл - макс 500мл да кажем. Дори не съм сигурен дали това не беше след като го сменях сам и да не съм налял колкото трябва.

Но нищо де. Не съжалявам, че пробвах с газта, лики моли engine flush, ацетона и още нещо ва лики моли. Поне добавихме точка за тезата, че това не е магично лекаство :)

ivchotr - прав си вероятно - до ~220000км и е било сменяно маслото на 20000км според книжката. Ама на мен ми хареса, че има книжка. За следващата ще гледам и какво пише :)

През това време ми дойде барометъра за мерене на компресия. Ето и компресията на цилиндрите за пълнота на картината.

Много ми е интересно, защо майстор в София ми каза,че ремонт при него би струвал от порядъка на 6000лв, в Германия има обява в ebay de за ремонт за 1500 евро,а някакъв човек от украйна казва, че там ремонта е 350 долара ... Ето това е линка за ремонта, който прави https://youtu.be/M8wkzxybVYU?si=W8eXqvevr5m8zjEt

А за тези хлабини - да ми кажете от сегашните данни - да ги проверявам ли? Ако кажете, че има смисъл щи си купя комплект с по-фини ( шлици ли се казват),че моя съм го взимал за по-груби неща и ще измеря.
Прикачени файлове
20231104_231254.jpg
20231104_231200.jpg
20231104_230940.jpg
20231104_230747.jpg

Потребителски аватар
ivchotr
потребител
потребител
Мнения: 840
Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Видео от 4-ти цилиндър - надран ли е?

Мнение от ivchotr » 15 ное 2023, 00:16

Първи, втори и трети цилиндър са с почти идентични стойности на налягането, при това съвсем не лоши. Четвърти цилиндър обаче е зле, поне според показанията на компресомера.
Показанията при измерването се влияят от някои фактори, ако не са спазени условията за извършването му. Като да са махнати всички свещи, двигателят да не е прекалено студен, а акумулаторът съответно да е добре зареден. Освен това, ако мериш компресията след като си сипвал газта за горене, за да отлепиш някой спечен сегмент, рискуваш да получиш по-ниски стойности, защото газта ще е отмила ефективно масления филм от стените на цилиндрите. Мисълта ми е, че показаните на снимките резултати ще са по-добри, ако в двигателя вече няма газ за горене, а само нормално масло, което е работило известно време, за да омаже добре двигателя отвътре. Затова е и добре да се измери компресията преди всякакви други въздействия и след като вече са извършени, за да се установи има ли разлика преди и след тях. Също като при хората - вземат ти кръв преди започване и след приключване на лечението.

Обаче стойностите на 4-ти цилиндър едва ли ще се повишат трайно след измерване без наличие на газ в двигателя и ако приемем, че сегментите във всички цилиндри са се поотпуснали след третирането с нея, то тогава остават вариантите в 4-ти цилиндър да има счупен сегмент, забит така в буталото, че изобщо да не уплътнява или пък клапаните да не затварят както трябва. Ако имаше счупен клапан, показанията щяха да са около нулата. Ако ще мериш пак компресията на 4-ти цилиндър, след като си източил маслото с газта и си сипал чисто такова (не е задължително да е най-квалитетното) и компресията не се е вдигнала много, можеш да сипеш в този цилиндър 50 - 60 милиграма масло и да повториш измерването. Ако компресията се вдигне за известно време, значи е много вероятно да имаш проблем със сегментите.

Не е изключен и вариантът главата да е кривната около 4-ти цилиндър и да губи компресия от там, но ако има такъв проблем, той би трябвало да може да се засече с наличие на изгорели газове в охладителната течност. Не е задължително да има изтичане на такава в цилиндъра. При наличие на газове в охладителната течност може да се е предала само гарнитурата на главата около проблемния цилиндър, без самата глава да е пострадала. А може и проблемът да е комбиниран...

Та ще има какво още да провериш, преди да разкостиш двигателя, за да се ориентираш горе - долу какво ще се налага да се сменя. Макар, че винаги излиза нещо допълнително.
Знам всички вицове за Форд :D

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Видео от 4-ти цилиндър - надран ли е?

Мнение от HACKO » 15 ное 2023, 07:12

Залагам на клапан, все пак не съм ясновидец сложи малко масло в 4 ти цилиндър и пак му премери компресията без да сменяш масло и да караш. Ако се вдигне лошо, но при всеки случай ще се стигне до отваряне на двигателя и ремонт(или бракуване на колата).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

kdobrev
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 31 яну 2011, 15:09
Модел на автомобила: Focus 1.6 2007
Местоположение: Хайлброн, Германия
Status: Извън линия

Re: Видео от 4-ти цилиндър - надран ли е?

Мнение от kdobrev » 20 дек 2023, 17:28

Ами, най-накрая пробвах. Налях масло и ... акумулатора беше паднал. След като го заредих за 3 дни и пробвах да превърти без да наливам ново масло - с това от преди вдидна 7-8атм, но реших все пак да сложа ново, да не е изтекло и О,чудо - вдигна почти 10 бара.

Ще пиша сега на тези да видим колко пари ще ми кажат за ремонт.
https://www.ebay.de/itm/Instandsetzung- ... 634-2357-0

20231204_200039.jpg

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1612
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Видео от 4-ти цилиндър - надран ли е?

Мнение от fordmaniac » 20 дек 2023, 20:09

Колата е на газ, това не го пише никъде. Без реглаж на клапаните няма как да оживее дълго и резултата е ясен.
Кофтито е, че като се тормози двигател с изгорял клапан, може да се стигне до голям ремонт.
Поздрави.

Потребителски аватар
ivchotr
потребител
потребител
Мнения: 840
Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Видео от 4-ти цилиндър - надран ли е?

Мнение от ivchotr » 20 дек 2023, 21:51

Е ми щом с масло в цилиндъра вдига 2 - 3 атмосфери, най-вероятно имаш неуплътняващи сегменти или друг проблем с буталото и цилиндъра. Клапаните и на другите цилиндри не ги изключвай и ако ще отваряш двигателя, изрично накарай механика да им провери хлабините най-напред и каквото трябва да се прави, да се свърши при ремонта.
Знам всички вицове за Форд :D

kdobrev
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 31 яну 2011, 15:09
Модел на автомобила: Focus 1.6 2007
Местоположение: Хайлброн, Германия
Status: Извън линия

Re: Видео от 4-ти цилиндър - надран ли е?

Мнение от kdobrev » 21 дек 2023, 12:30

С масло вдига 4.5 бара
Пропуснал съм газта наистина, но сега казвам, че има и някакво масло за омасляване точно на клапаните май.

Потребителски аватар
ivchotr
потребител
потребител
Мнения: 840
Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Видео от 4-ти цилиндър - надран ли е?

Мнение от ivchotr » 21 дек 2023, 14:51

Проблемът не е толкова в омазняването на клапаните, щото в пропан-бутановата смес, дето я сипваме, има и някакви мазни фракции. Затова изпарителите имат пробка в най-ниската си част, от която да се източва мазнотията, която не е отишла в двигателя. Проблемът с клапаните е заради нерядко настроената по-бедна смес при газта, която води до по-голямо загряване на горивната камера и оттам на клапаните.
Знам всички вицове за Форд :D

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Видео от 4-ти цилиндър - надран ли е?

Мнение от OgiDogi » 23 дек 2023, 10:19

ivchotr написа:
21 дек 2023, 14:51
Проблемът не е толкова в омазняването на клапаните, щото в пропан-бутановата смес, дето я сипваме, има и някакви мазни фракции. Затова изпарителите имат пробка в най-ниската си част, от която да се източва мазнотията, която не е отишла в двигателя. Проблемът с клапаните е заради нерядко настроената по-бедна смес при газта, която води до по-голямо загряване на горивната камера и оттам на клапаните.
И на изпарителите за инжекциони ли има пробка? *happy0004*
Отделно, че като се изпари пропан-бутановата смес, би трябвало да оставя мазно петно (онази мазнотия, която смазва клапаните или остава в изпарителя и се източва през пробката).

Само да поясня механизма, поради който в старите изпарители на обикновената газова уредба се отлагаше "мазнотия" в изпарителя:
При движението си напред, мембраната отваря притока на газ от изпарителя към плочката. Обаче, когато пуснеш педала на газта, дроселът затвори и няма засмукване от плочката, същата мембрана, под въздействието на пружината се връща назад и засмуква обратно въздух през плочката. Този въздух идва обикновено от входа на карбуратора/моноинжекциона, след маркуча на картерната вентилация и О, ЧУДО! - в него има маслени пари, които за всеобща изненада кондензират и се стичат в долният край на изпарителя. До пробката.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1612
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Видео от 4-ти цилиндър - надран ли е?

Мнение от fordmaniac » 23 дек 2023, 10:34

Системите за мазане на клапаните са най-голямата лъжа дет съм виждал. До скоро имах 4 такива резервоарчета с финтифлюшките им, свалени от коли с ИЗГОРЕЛИ КЛАПАНИ !!! Изхвърлих ги с удоволствие, една подарих.
Изпарители с пробка за точена отдавна няма, при газовите инжекциони има филтърче преди дюзите. Мазните фракции при газообразно гориво са от недобри уплътнения на горивоподкачващите помпи на бензиностанциите.
Преди два дни дойде клиент, който живее в Германия за реглаж на клапани и смяна на филтри на газовия инжекцион. Филтрите бяха доста по-чисти от тези, свалени от коли експлоатирани у нашенско.
Бедна смес и автомобил след 2002 г с OBD2 няма как да стане, ще свети като нощта ламббаа. Не това е проблема.

Всичко идва от газта като гориво. Тя е с различна енергийност, различно октаново число и различна скорост на горене.
За да работи идеално един двигател на газ, трябва да се променят горивните и авансовите карти. Но това може да се направи в заводски условия. Само че " ЗАВОДСКАТА ГАЗОВА " при Форд-овете не е така адаптирана, компютъра не е със сменени стойности на аванса и т.н.
Когато хлабините паднат много под номиналните, при работа клапана почва да не ляга плътно в клапанното легло и покрай него протичат нагорещени газове . Това довежда до нагаряне, ерозийно износване и в последствие до изгаряне на клапана.
За това пиша за клапаните от доста години:
viewtopic.php?f=23&t=48236&p=362391&hil ... B8#p362391

Поздрави.

Ради-1
потребител
потребител
Мнения: 823
Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: RE: Re: Видео от 4-ти цилиндър - надран ли е?

Мнение от Ради-1 » 26 дек 2023, 17:38


ivchotr написа: Аз бих обработил сегментите с газ за горене по стар монтьорски обичай. Докато се занимавате с проверка на хлабините на клапаните, наливате известно количество газ за горене в цилиндрите и ги оставяте така за една нощ. Ако на сутринта газта е изчезнала, значи изтича покрай спечените сегменти. Обикновено след няколко такива заливания сегментите се разлепват от буталата и започват да си работят както трябва или поне по-добре от преди интервенцията. .
Колко газ се сипва и колко километра може да се минат с това масло? Да не стане много рядко

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 148 госта