Проблем в кормилно управление - Мондео МК 3, 2.0 тдци 130 кс
Публикувано: 13 мар 2024, 00:07
Здравейте,
Не открих подобен казус с търсачката, затова се налага да попитам. Нуждая се от помощ, как правилно да диагностицирам/отремонтирам, проблема с даденият автомобил, или ме насочете към читав майстор/сервиз, които да извърши процедурата. Проблема се състои в това, че от известно време при въртене на волана, се чува виене, и волана стана една идея по-тежък. А, от 2-3 дни започнах и да доливам хидравлична течност, около 20-30 мл на ден. Сутрин, след като автомобила е нощувал без да се кара, на земята( под мястото където се намира резервоарчето за масло) се вижда голямо петно, и цялото казанче е омазано в масло. Хидравличната(или серво?) помпа, е леко омазнена, но под нея няма видимо да е капало масло. Рейката, е съвсем суха и няма никакви видими следи от омазняване. Прави ми впечатление, че хидравличната течност е доста мътна, въпреки неколкократното доливане на нова такава... Благодаря предварително!
Не открих подобен казус с търсачката, затова се налага да попитам. Нуждая се от помощ, как правилно да диагностицирам/отремонтирам, проблема с даденият автомобил, или ме насочете към читав майстор/сервиз, които да извърши процедурата. Проблема се състои в това, че от известно време при въртене на волана, се чува виене, и волана стана една идея по-тежък. А, от 2-3 дни започнах и да доливам хидравлична течност, около 20-30 мл на ден. Сутрин, след като автомобила е нощувал без да се кара, на земята( под мястото където се намира резервоарчето за масло) се вижда голямо петно, и цялото казанче е омазано в масло. Хидравличната(или серво?) помпа, е леко омазнена, но под нея няма видимо да е капало масло. Рейката, е съвсем суха и няма никакви видими следи от омазняване. Прави ми впечатление, че хидравличната течност е доста мътна, въпреки неколкократното доливане на нова такава... Благодаря предварително!