Страница 1 от 2

Пуши и прекъсва докато загрее - Ескорт tdi 94

Публикувано: 20 фев 2007, 16:03
от zagor13
Значи сутрин като я запаля и на студено няма проблеми / винаги грея два пъти зимата и като запали държи постоянно малко над 1000 оборота/.Малко като позагрее - нещо като че ли превключва и почва да се 'задавя' - отзад почва да излизат бели кадели на пресекулки и мирише като от стар Чавдар.Загрее ли добре и няма проблеми никакви. На няколко пъти тръгвам към майстора , но докато стигна - и ядец - оправя се!Казват ми кво ли не - дюзи , разпръсквачи - помпа че била - някаква част се износвала вътре - нищо не разбирам. А и имам сериозни съмнения , че някой в нашия град разбира...Ако някой е имал подобен проблем или има някаква идея от какво естество е проблема - ще съм му много благодарен да помогне...!!!

/Аз имам някакви съмнения че е от автоматичния смукач , защото той явно не работи.В мотопф. - монтана ми казаха да съм го гледал сутрин дали работи - ама аз как да разбера.../

Публикувано: 21 фев 2007, 11:30
от zagor13
Днес успях да стигна до майстора и да прави този проблем пред него. Напомпа малко на инжектора гориво - ама оправяне няма!!! като подаде малко газ отпред и се оправя , но за сметка на високите обороти.Иначе колата си върви без проблем... Кво ли става с тоя ФОРД...!!!?!!! Майстора иначе ме прати при друг - да видел помпа ли и дюзи ли - и той не знаел... Абе чудо...

Публикувано: 26 фев 2007, 22:36
от zagor13
И никой няма идея за проблема - така ли... А в този форум ми беше надеждата !!!

Публикувано: 27 фев 2007, 00:07
от HACKO
Не че съм спец на дизела, ама все пак първо трябва да провериш дюзи и помпа. Най-вече дюзи.

да се провери:

Публикувано: 27 фев 2007, 10:18
от escorttd
1. Провери да не ти смуче въздух от някъде- сложи си прозрачен маркуч на обратната нафта.
2. Проверка на компресията- ако е под 25 вече може да се планира ремонт, но не е задължително да е от това.
3. Дюзи- проверка и дори да са добре почистване на разпръсквачите.
Старата беше със система Бош и не знаех какво е това чистене на дюзи, но на тдизелите слагат само Лукас и за 1 година вече 2 пъти чистя дюзи :(
4. Помпа- там става страшно... Дано не е от нея.

Публикувано: 27 фев 2007, 10:47
от kEFi
...струва ми се, че първото нещо, което трябва да се направи е да се сложи добавка или каквото там трябва за изчистване/разтваряне на мизериите, с които е бъкано дизеловото гориво! Еле пък, ако си зареждал на черно или от съмнителни бензиностанции....

Публикувано: 27 фев 2007, 11:37
от zagor13
еееее - разгеле - някой обърна внимание и на моя проблем. Сложил съм някаква хубава добавка - от Лукойл - за почистванв на дюзи.половината от нея за 50 литра гориво.Не съм слагал съмнителна нафта - тук в Лом имаме само Лукойл - и се доверявам единствено на тях за горивото.Помпата ми я проверява един доста хвален майстор. Казва , че няма проблеми с нея. Не съм проверявал дюзи и разпръсквачи откакто съм купил Форда - преди около две години.Искрено се надявам някой от споменатите от ВАС проблеми да се окаже МОЯ!!!

... а и още нещо - в друга тема видях , че човек със същия двигател , но 96-та година му държи 800 оборота колата. А при мен са си малко над 1000 при палене и в много студено време , а после като загрее слизат до точно 1000 и никога нито повече , нито по-малко.Нормално ли е и това!!!???!!! :?: :!:

Публикувано: 27 фев 2007, 11:58
от 1.8d
900 ги дават по книга,но и 1000 не са болка за умиране,можеш да си ги намалиш сам от помпата, но по-добре не пипай...Прочети за този датчик тук - http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=8048" onclick="window.open(this.href);return false;

и за този клапан - http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%ED#50028" onclick="window.open(this.href);return false;

Публикувано: 27 фев 2007, 12:57
от zagor13
Мерси за ценната информация относно тди-то. В този форум наистина има отзивчиви хора. Но да видим до къде ще я докарам с МОЯ проблем...

за проблема

Публикувано: 04 мар 2007, 01:15
от F1
точно с такъв проблем се бирих на 1-на сиера 1.8td! симптомите бяха както ги описваш и се оказа скъсама мембрана на помтата. мембраната от където помпата взема сигнал за наляганета в колектора /до 4-ти силиндър и съоветно нафтата по тръбичката се излива в колектора/ направих платно от газово.

Re: за проблема

Публикувано: 05 мар 2007, 17:31
от zagor13
F1 написа:точно с такъв проблем се бирих на 1-на сиера 1.8td! симптомите бяха както ги описваш и се оказа скъсама мембрана на помтата. мембраната от където помпата взема сигнал за наляганета в колектора /до 4-ти силиндър и съоветно нафтата по тръбичката се излива в колектора/ направих платно от газово.

Ейййй - ако това верно е проблема - много ще имам да черпя.Далече сме , но кой знае - най-важното е дали от тук е проблема.Ще взема да разпечатам всички съвети и мнения - давам ги на майстора - и да твори...

Публикувано: 05 мар 2007, 17:38
от Vaklin
С каква помпа си? Що не дойдеш някой път до Козлодуй?

Публикувано: 05 мар 2007, 23:09
от zagor13
Помпата мисля , че е ЛУКАС , а ми е нужен само твоя телефон и ще станат нещата - ей го дее Козлодуй !!!

Публикувано: 06 мар 2007, 07:22
от Vaklin
0887000332

Публикувано: 06 мар 2007, 13:48
от zagor13
Знaчи - мерси за телефона и се ангажирам до края на седмицата да намеря време - допълнително ще ти звънна да се доуточним.Малко лична стана кореспонденцията , ама този дефект много ме дразни и искам да го отстраня.Единствения проблем е , че докато стигна до Козлодуй колата ще загрее и евентуално ще трябва време за да изстине , за да разбереш за какво става дума... и няма да се занимавам с наши ( Ломски ) 'майстори' в такъв случай...!!!

Публикувано: 06 мар 2007, 15:56
от paci
И като отстраните проблема пишете тука .... щото *00142*

Публикувано: 06 мар 2007, 17:25
от zagor13
офффффффф - де да го отстраним , де - А ДАНО !!!

Публикувано: 17 мар 2007, 20:51
от zagor13
Готово - всичко е наред вече с колата. Едно нещо , дето не го знам как се казва - стои на помпата отгоре и се зацепва с вилката на жилото на газта.Та - то е с три жички влизащи в него и отиващи незнайно /за мен/ къде. Една от тези жички се беше скъсала.Намерих си ново ТАКОВА нещо - цялото с кабелчето и куплунга / то и иначе няма как да е /. Взех го от морга за 20 лв. Сложих го - и ВСИЧКО е НАРЕД СЕГА. Даже като дойде момента , в който преди ми прекъсваше пробвам да въртя ТОВА НЕЩО и в едното крайно положение като е - ПРЕКЪСВА ПАК. Обаче в другото крайно или някъде по средата НЯМА ПРОБЛЕМИ.

Интересува ме дали нещо трябва да се регулира или да си намеря аз сам оптималното положение ??!!??

п.с. : Ходих до Козлодуй при Ваклин и човека каза най-напред да си оправя ТОВА НЕЩО и тогава , ако не стане да търся другаде проблема.Мерси и на него!!! :) :) :)

Публикувано: 17 мар 2007, 21:46
от mistyrain
здрасти , zagor13 как е ломски :)
и аз съм от лом но сега по се подвизавам в софия, като изключим някой съботи и недели. при мен подобен проблем който съм пуснал в отделна тема беше в помпата и дюзите (не си прав че няма от къде другаде да се зареди нафта но ето до къде ме доведе това :) )
при мен остана проблем че не мое да дърви оборти, ако е на место ок но ако дадеш газ и пуснеш оборотите падат до 500 и се опитва да гасне но после самичка си ги оправя, но при това половение притриса и не е хубаво това.
дано Valkin ме приеме и мен на преглед :)

Публикувано: 18 мар 2007, 22:03
от zagor13
Посети го човека /Ваклин/ - Помага !!!

п.с. : А пък и аз се пробвах с РАЗЛИЧНА нафта и си изпатих /друг проблем/ , но пък човека от който я вземах скоро смени помпата на дизеловия си бус - така , че и той си е изпатил от ТАЯ нафта...