Страница 1 от 1

FORD TRANZIT

Публикувано: 21 фев 2007, 12:43
от marine
Здравейте Фордовци :)
Много готино ми стана като видях че има сайт, че и форум в който се ообсъждат и решават проблеми...Много благодря на всички.
Един въпрос имам (новобрански е малко ама..)Не мога да разбера буса какъв му е точно двигателя и запалителната ситема.
2.0 литра е бензин 90 година пътнически къса база 8+1 места
Има проблем с ниските обороти на празен ход (който го нямаше по рано) но се появи .Гасне и прекъсва на празен ход....Като падам газ държи обороти и върви нормално двигателя.Някои път пък на празен ход държи високи обороти около 2000 а пък колата е загряла...
Маистора смени всичко -от въздушен филтър до някакви мембрани в карбуратора, но така и не се оправи проблема..
Някои да знае всъщност какво може да бутне?
Благодарности.И леки и безавариини.

Публикувано: 21 фев 2007, 13:04
от Атанас
Предполагам няма да ти помогне много, но според Autodata има 3 двигателя:
N6T 78hp, нямах време да гледам но предполагам е с карбуратор Weber
N6TS 82hp - няма данни
NAT/W/V 77hp карбуратор FORD VV :?: .

Публикувано: 21 фев 2007, 20:08
от dimbatami
колега ималисме почти от всички серии на транзит до последните две и от сега ти казвам че имаш проблем с автоматичния смукач тои е на карборатора и вземи да го смениш само само :idea: с нов или да ти го пирспособи някои на ръчен друго спасение не ма

Публикувано: 21 фев 2007, 20:59
от marine
dimbatami написа:колега ималисме почти от всички серии на транзит до последните две и от сега ти казвам че имаш проблем с автоматичния смукач тои е на карборатора и вземи да го смениш само само :idea: с нов или да ти го пирспособи някои на ръчен друго спасение не ма
Добре автоматичния смукач, но знаете ли какви сигнали ползва:
-от температурния датчик?
И какво точно се сменя на автоматичния смукач?
Какво му се чупи или износва обикновено?

Публикувано: 21 фев 2007, 21:27
от dimbatami
начи тоя смукач работи като една би метална пластина свързана с едно клапанче на въздоха тя се нагрява от охладителната течност и движи това клапанче ~отваряго и го затваря~ но в сладствие на многократното движение на тази пластина тя губи своиствата си и от там проблема идва

Публикувано: 22 май 2007, 21:45
от bokooll
случино някои да знае каде да наметя схемитена форд транзит модел 1994г. 2.8ТДИ