Придърпва при скорост над 80 км/ч
- WarKiller
- потребител
- Мнения: 104
- Регистриран: 29 юни 2006, 22:17
- Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX 1.1 Mi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Придърпва при скорост над 80 км/ч
Колеги ... имам много неприятен проблем.
Онзиден сменях свещи и масло. Сложих свещи Моторкрафт и масло Форд Формула взети от Мото Пфое.
Докато въртя из града няма проблем, обаче вчера и днес извънградско на пета скорост над 80-90 км/ч започна от време на време да придърпва. Видях, че леглата на свещите са омаслени и се оказа, че може да се навият още ...
При работещ двигател се виждаше, че от там изпуска капки масло.
Натегнах ги и уж не се виждаше вече омасляване, но като я поразкарах малко и отново на два-три пъти придърпа. Пак единствено на пета предавка и скорост над 90 км/ч.
Самото придърпване е циклично. 2-3 пъти, после се успокоява и след десетина минути отново ...
Онзиден сменях свещи и масло. Сложих свещи Моторкрафт и масло Форд Формула взети от Мото Пфое.
Докато въртя из града няма проблем, обаче вчера и днес извънградско на пета скорост над 80-90 км/ч започна от време на време да придърпва. Видях, че леглата на свещите са омаслени и се оказа, че може да се навият още ...
При работещ двигател се виждаше, че от там изпуска капки масло.
Натегнах ги и уж не се виждаше вече омасляване, но като я поразкарах малко и отново на два-три пъти придърпа. Пак единствено на пета предавка и скорост над 90 км/ч.
Самото придърпване е циклично. 2-3 пъти, после се успокоява и след десетина минути отново ...
- WarKiller
- потребител
- Мнения: 104
- Регистриран: 29 юни 2006, 22:17
- Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX 1.1 Mi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Свещите са си точно каквито трябва да са. Съмнявам се в тях, просто защото проблемът се появи откакто ги смених, а и това омасляване в леглата им го нямаше със старите.
Когато ги слагах бяха затегнати много. После като покарах и реших да видя дали за стегнати се завиваха още цял оборот ...
Страх ме е да ги затягам повече за да не се строши някоя ...
Когато ги слагах бяха затегнати много. После като покарах и реших да видя дали за стегнати се завиваха още цял оборот ...
Страх ме е да ги затягам повече за да не се строши някоя ...
- tata1971
- потребител
- Мнения: 243
- Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
свещи
Казваш че си сменил свещите и после се е появил проблема.При положение че старите свещи са били много стегнати как ги изкара.Според мен е хубаво да погледнеш резбата на която се навиват свещите.Успех
Наесен с песен в К1.
- WarKiller
- потребител
- Мнения: 104
- Регистриран: 29 юни 2006, 22:17
- Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX 1.1 Mi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не ... На студен естествено.
При притягането също бях изчакал да изстине.
Предполагам, че е от изпускането на масло и въздух - поради което губи компресия и прекъсва на моменти при поддържани по-високи обороти, но какво да правя?
Качих един познат, който работи в Мото Пфое да си каже и той думата.
Оглежда я преди това доста и вика "всичко изглежда добре и звука й е идеален".
Като се случи отново това придърпване той беше твърдо на мнение, че е от бензина. Вероятно вода.
Какво мислите? Възможно ли е да е от това или и аз тотално да заклеймя работещите в Мото Пфое като крайно некомпетентни.
Даже ме посъвтева да сложа малко спирт за горене в резервоара за да изпари съдържанието на вода.
При притягането също бях изчакал да изстине.
Предполагам, че е от изпускането на масло и въздух - поради което губи компресия и прекъсва на моменти при поддържани по-високи обороти, но какво да правя?
Качих един познат, който работи в Мото Пфое да си каже и той думата.
Оглежда я преди това доста и вика "всичко изглежда добре и звука й е идеален".
Като се случи отново това придърпване той беше твърдо на мнение, че е от бензина. Вероятно вода.
Какво мислите? Възможно ли е да е от това или и аз тотално да заклеймя работещите в Мото Пфое като крайно некомпетентни.
Даже ме посъвтева да сложа малко спирт за горене в резервоара за да изпари съдържанието на вода.
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Не е трябвало да затягаш.....на загрял!!!!WarKiller написа:Не си ме разбрал правилно. Старите свещи не бяха стегнати много.
Имах предвид, че когато сложих новите ги бях притегнал до край. Когато покарах малко и ги проверих как са - можеше да се завъртят още по цял оборот ... Явно когато са позагрели са разхлабили леко.
КОлкото си стегнал на студен толкова....
-
- потребител
- Мнения: 190
- Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ами това принципно е много добър съвет! Не се чуди , ако са ти сипали некъде по-малко бензин във водата, особено зимата чистия спирт ПОМАГА! разбира се и разни горивни добавки сигурно вършат работаWarKiller написа:Не ... На студен естествено.
...
Даже ме посъвтева да сложа малко спирт за горене в резервоара за да изпари съдържанието на вода.
За спирта - спокойно можеш да шибнеш 100-200 гр/10 л водно-бензинова смес . Става дума за чист спирт.
Но това омасляване на леглата на свещите...притеснително...
- WarKiller
- потребител
- Мнения: 104
- Регистриран: 29 юни 2006, 22:17
- Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX 1.1 Mi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
TIN ... аз не ги затягах на загрял двигател. Когато изчаках да изстине тогава видях че могат да се завъртят още.
Междувременно омасляването в леглата на свещите спря, но проблемът с придръпването при по-висока скорост остана.
Добре де, ако е от бензина не трябва ли и в града при по-ниска скорост също да се получава?
Междувременно омасляването в леглата на свещите спря, но проблемът с придръпването при по-висока скорост остана.
Добре де, ако е от бензина не трябва ли и в града при по-ниска скорост също да се получава?
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не съм запознат с моноинжекциите, но предполагам, че имаш проблем с втората клапа (образно казано, незнам дали има като при карбураторите) или инжектора в смисъл не може да подсигури необходимия дебит гориво във високите обороти. Може и причината да е в замърсен горивен филтър или резервоар...WarKiller написа:TIN ... аз не ги затягах на загрял двигател. Когато изчаках да изстине тогава видях че могат да се завъртят още.
Междувременно омасляването в леглата на свещите спря, но проблемът с придръпването при по-висока скорост остана.
Добре де, ако е от бензина не трябва ли и в града при по-ниска скорост също да се получава?
- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Със сигурност се получава и при по-ниска скорост, но не можеш да го усетиш - не съм по обясненията, но колкото е по-ниска скоростта, толкова по-малко мощност се изисква от двигателя за да се движиш. Като отстраниш проблема ще усетиш, че и при ниска скорост двигателя се държи по-добре.WarKiller написа: ... но проблемът с придръпването при по-висока скорост остана.
Добре де, ако е от бензина не трябва ли и в града при по-ниска скорост също да се получава?
Имах подобен проблем на предишната кола и се оказа от кабели, но ти казваш си ги сменил...
Сипи малко спирт, може наистина да има вода, както и да заредиш бензин от "истинска бензиностанция".
Ако пазиш старите свещи защо не си направиш експеримент да ги сложиш може да си си купил дефектна свещ
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта