Придърпва при скорост над 80 км/ч

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
WarKiller
потребител
потребител
Мнения: 104
Регистриран: 29 юни 2006, 22:17
Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX 1.1 Mi
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Придърпва при скорост над 80 км/ч

Мнение от WarKiller » 26 фев 2007, 19:23

Колеги ... имам много неприятен проблем.
Онзиден сменях свещи и масло. Сложих свещи Моторкрафт и масло Форд Формула взети от Мото Пфое.
Докато въртя из града няма проблем, обаче вчера и днес извънградско на пета скорост над 80-90 км/ч започна от време на време да придърпва. Видях, че леглата на свещите са омаслени и се оказа, че може да се навият още ...
При работещ двигател се виждаше, че от там изпуска капки масло.
Натегнах ги и уж не се виждаше вече омасляване, но като я поразкарах малко и отново на два-три пъти придърпа. Пак единствено на пета предавка и скорост над 90 км/ч.
Самото придърпване е циклично. 2-3 пъти, после се успокоява и след десетина минути отново ...

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 26 фев 2007, 21:20

...Да не са ти объркали свещите? Че има и по-дълги....
Има вероятност придърпването да няма връзка със свещите, а да е свързано по-скоро с горивоподаването...

Потребителски аватар
WarKiller
потребител
потребител
Мнения: 104
Регистриран: 29 юни 2006, 22:17
Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX 1.1 Mi
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от WarKiller » 27 фев 2007, 00:21

Свещите са си точно каквито трябва да са. Съмнявам се в тях, просто защото проблемът се появи откакто ги смених, а и това омасляване в леглата им го нямаше със старите.
Когато ги слагах бяха затегнати много. После като покарах и реших да видя дали за стегнати се завиваха още цял оборот ...
Страх ме е да ги затягам повече за да не се строши някоя ...

Потребителски аватар
tata1971
потребител
потребител
Мнения: 243
Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

свещи

Мнение от tata1971 » 27 фев 2007, 09:34

Казваш че си сменил свещите и после се е появил проблема.При положение че старите свещи са били много стегнати как ги изкара.Според мен е хубаво да погледнеш резбата на която се навиват свещите.Успех
Наесен с песен в К1.

Потребителски аватар
WarKiller
потребител
потребител
Мнения: 104
Регистриран: 29 юни 2006, 22:17
Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX 1.1 Mi
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от WarKiller » 27 фев 2007, 10:47

Не си ме разбрал правилно. Старите свещи не бяха стегнати много.
Имах предвид, че когато сложих новите ги бях притегнал до край. Когато покарах малко и ги проверих как са - можеше да се завъртят още по цял оборот ... Явно когато са позагрели са разхлабили леко.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 27 фев 2007, 10:48

Да не си ги слагал на загрял двигател?

Потребителски аватар
WarKiller
потребител
потребител
Мнения: 104
Регистриран: 29 юни 2006, 22:17
Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX 1.1 Mi
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от WarKiller » 27 фев 2007, 10:53

Не ... На студен естествено.
При притягането също бях изчакал да изстине.

Предполагам, че е от изпускането на масло и въздух - поради което губи компресия и прекъсва на моменти при поддържани по-високи обороти, но какво да правя? :?

Качих един познат, който работи в Мото Пфое да си каже и той думата.
Оглежда я преди това доста и вика "всичко изглежда добре и звука й е идеален".
Като се случи отново това придърпване той беше твърдо на мнение, че е от бензина. Вероятно вода.
Какво мислите? Възможно ли е да е от това или и аз тотално да заклеймя работещите в Мото Пфое като крайно некомпетентни.
Даже ме посъвтева да сложа малко спирт за горене в резервоара за да изпари съдържанието на вода. :shock:

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 27 фев 2007, 17:10

Не казваш нищо за кабелите на свещите...
:idea:

Потребителски аватар
WarKiller
потребител
потребител
Мнения: 104
Регистриран: 29 юни 2006, 22:17
Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX 1.1 Mi
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от WarKiller » 27 фев 2007, 17:41

Не казвам нищо, защото също съм ги сменял скоро и със старите свещи нямаше проблем ...

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 28 фев 2007, 08:23

WarKiller написа:Не си ме разбрал правилно. Старите свещи не бяха стегнати много.
Имах предвид, че когато сложих новите ги бях притегнал до край. Когато покарах малко и ги проверих как са - можеше да се завъртят още по цял оборот ... Явно когато са позагрели са разхлабили леко.
Не е трябвало да затягаш.....на загрял!!!!
КОлкото си стегнал на студен толкова....

carrot
потребител
потребител
Мнения: 190
Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от carrot » 28 фев 2007, 11:18

WarKiller написа:Не ... На студен естествено.
...
Даже ме посъвтева да сложа малко спирт за горене в резервоара за да изпари съдържанието на вода. :shock:
Ами това принципно е много добър съвет! Не се чуди ;), ако са ти сипали некъде по-малко бензин във водата, особено зимата чистия спирт ПОМАГА! разбира се и разни горивни добавки сигурно вършат работа :D
За спирта - спокойно можеш да шибнеш 100-200 гр/10 л водно-бензинова смес :wink: . Става дума за чист спирт.

Но това омасляване на леглата на свещите...притеснително...

Потребителски аватар
WarKiller
потребител
потребител
Мнения: 104
Регистриран: 29 юни 2006, 22:17
Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX 1.1 Mi
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от WarKiller » 28 фев 2007, 12:28

TIN ... аз не ги затягах на загрял двигател. Когато изчаках да изстине тогава видях че могат да се завъртят още.

Междувременно омасляването в леглата на свещите спря, но проблемът с придръпването при по-висока скорост остана.
Добре де, ако е от бензина не трябва ли и в града при по-ниска скорост също да се получава?

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 28 фев 2007, 12:36

WarKiller написа:TIN ... аз не ги затягах на загрял двигател. Когато изчаках да изстине тогава видях че могат да се завъртят още.

Междувременно омасляването в леглата на свещите спря, но проблемът с придръпването при по-висока скорост остана.
Добре де, ако е от бензина не трябва ли и в града при по-ниска скорост също да се получава?
Не съм запознат с моноинжекциите, но предполагам, че имаш проблем с втората клапа (образно казано, незнам дали има като при карбураторите) или инжектора в смисъл не може да подсигури необходимия дебит гориво във високите обороти. Може и причината да е в замърсен горивен филтър или резервоар...

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 28 фев 2007, 13:38

WarKiller написа: ... но проблемът с придръпването при по-висока скорост остана.
Добре де, ако е от бензина не трябва ли и в града при по-ниска скорост също да се получава?
Със сигурност се получава и при по-ниска скорост, но не можеш да го усетиш - не съм по обясненията, но колкото е по-ниска скоростта, толкова по-малко мощност се изисква от двигателя за да се движиш. Като отстраниш проблема ще усетиш, че и при ниска скорост двигателя се държи по-добре.
Имах подобен проблем на предишната кола и се оказа от кабели, но ти казваш си ги сменил...
Сипи малко спирт, може наистина да има вода, както и да заредиш бензин от "истинска бензиностанция".
Ако пазиш старите свещи защо не си направиш експеримент да ги сложиш :?: може да си си купил дефектна свещ

Потребителски аватар
WarKiller
потребител
потребител
Мнения: 104
Регистриран: 29 юни 2006, 22:17
Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX 1.1 Mi
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от WarKiller » 28 фев 2007, 14:56

Бензин от ОМВ, кабели и свещи от Мото Пфое. Незнам къде "по-истинско" ... :?

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 28 фев 2007, 15:02

WarKiller написа:Бензин от ОМВ, кабели и свещи от Мото Пфое. Незнам къде "по-истинско" ... :?
Случва се и в бензина на ОМВ да има вода :D , и свещите на Моторкрафт да са дефектни.
Имаш ли възможност да пробваш със старите свещи?

Потребителски аватар
WarKiller
потребител
потребител
Мнения: 104
Регистриран: 29 юни 2006, 22:17
Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX 1.1 Mi
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от WarKiller » 28 фев 2007, 18:22

Да ... пазя ги старите свещи.
Преди малко ми излезе малко работа извън града и съм карал около стотина километра. Да чукна на дърво всичко беше наред.
Преди това сипах около 8 литра от друга ОМВ.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 39 госта