Страница 1 от 1
Помощ - страшно упорит теч
Публикувано: 05 мар 2007, 23:19
от веден
Става дума за Ескорт 1,6 16кл. '93г. Отдясно на главата 2-3 см под ръба на капака на клапаните има една технологична тапа с резба М10х0,75 с вътрешен шестостен. Подхода към нея е през отвор в конзолата която носи високоволтовата бобина. Та точно тази тапа като каза да пропуска масло...тече и тече и с нищо не мога да я спра. С какво ли не мазах резбата преди завиване...и няма резултат. Принудих се да направя констуктивна промяна - вместо оригиналната тапа сложих винт с глава (след разпробиване отвора в конзолата разбира се ) а под главата гумена шайба .... и пак същото - тече ли тече. Много моля за мнение по въпроса.
Публикувано: 06 мар 2007, 18:59
от cocoff
Може би е повишено налягането в картера за да не можеш да спреш теча. Ако възстановиш нормалната вентилация, вероятно ще спре да тече.
Публикувано: 06 мар 2007, 19:35
от evg2
Шйбата трябва да е алуминиева или медна/мека/гумата при стягане се къса а ако не е и масло-устойчива се разлага.
Публикувано: 09 мар 2007, 18:22
от веден
Това за повишеното налягане в картера е сериозен въпрос. Аз май не знам друг отдушник освен тозе дето отива във въздушния филтър. Моля за повече информация по въпроса. Предварително благодаря
Публикувано: 09 мар 2007, 18:49
от orlinm
Колко тече? Явно не става дума за загуба на масло, но въпреки как тече - цапащо или направо мокрещо?
Сигурно ли е, че е от тази тапа точно. Може ли да има пукнатина (от самосебеси да се е пукнала резбата?)....
Вярно е, че маслото е под налягане но щом си опитал вече и мазане със силикони, че и нова тапа даже.... Вероятно е да има пукнатина.
Публикувано: 11 мар 2007, 20:35
от cocoff
Не знам дали ще ти помогна с моите разсъждения. Мисля си да измериш по някакъв начин налягането...през отвора за наливане на масло ли, през щеката ли и аз не знам...
Ако има заминали сегменти и/или клапани, налягането може да се вдигне доста...компресия ли да мернеш...а и този отвор къде ли се отваря...около леглата на клапаните ли?
Ако е повишено налягането, би трябвало да ти омаслява и при щеката...
Ако покараш без капачка и течът спре - работата е ясна.
Публикувано: 17 мар 2007, 23:11
от веден
Какво е ясна работата ако покарам без капачка....Около щеката нямам омасляване...
Публикувано: 17 мар 2007, 23:20
от paci
Начи ти е запушена вентилацията на картерните газове.
Разбрах, че знаеш кое е начи действай

Публикувано: 18 мар 2007, 19:16
от веден
Надувал съм в обратна посока маркуча който отвежда картерните газове във въздушния филтър. Абсолютно проходим е , не оказва никакво съпротивление , а и дунапренчето се омаслява, значи духа добре. Така ли е .
Публикувано: 18 мар 2007, 22:50
от evg2
Така е,тази тапа е конструктивен отвор,ако е на маслената магистрала на главата има 2-4атм. налягане на маслото и ако не е плътна ще тече.
Имам подобен теч на Мондеото но е минимален/засега/не му се вживявам.