карборатора ми е прецакан

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
sa6oboy
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 17 фев 2007, 17:21
Модел на автомобила: ford escort 1.8 diesel & 1.3 karborator
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

карборатора ми е прецакан

Мнение от sa6oboy » 06 мар 2007, 22:44

накои може ли да ми каже дали трябва да си сменя карборатора или мога да го поправя? Проблема мисля че е в смукача защото много играе тая джаджа дето се даржи жилото на нея от самата си основа.Разглобявах правих и пак не варви и много гори.От Наско вземах едни схеми за регулирване/за което сам му мнго благодарен/,регулирах и пак същята работа.Поставях му на фордчето карбуратори от заз,опел,лада мноого пове4е трагва да варви но и много повече гори./със запорожеца 6 километра 2 литра бензин.Междудругото имам и газово но на гас ми харчи 15 грацко но ваобще не наема.

момо23
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 19 фев 2007, 19:29
Модел на автомобила: eskort 1.6
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от момо23 » 07 мар 2007, 21:56

Колега с какъв карбуратор си?
Защото ако си с фордовския(оня дето има една игла от горе)смука4а много трудно 6те го оправиш патил съм с такъв и въртях и пипах и нищо.Резултата е като опъна смукача колата се дави.
В този карбуратор има много мембрани,най-особенната(според мен) е една малка ако не се лъжа пуска горивото когато ДВГ-то е на празен ход,и тя като се скъса двигателя гори страшно много защото горивото просто изтича и навън и в колектора.
А колкото до смяната му най-добре според мен с веберския който го слагат на 1.4 междиннките ама май и колектор трябва да сменяш.
А този карбуратор ако всичко му е наред е икономичен :shock:
Може ли да ми ги пратиш и на мен тези настройки защото при мен работата е на усед и проба-грешка :D ще съм ти много благодарен
...само нинджа може да убие нинджа...

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 07 мар 2007, 22:34

Ако решиш да търсиш друг карбуратор, брат ми продава вебер, а и разни други чаркове тук: http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=8690
Изображение

Потребителски аватар
sa6oboy
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 17 фев 2007, 17:21
Модел на автомобила: ford escort 1.8 diesel & 1.3 karborator
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от sa6oboy » 09 мар 2007, 00:16

момо23 написа:Колега с какъв карбуратор си?
Защото ако си с фордовския(оня дето има една игла от горе)смука4а много трудно 6те го оправиш патил съм с такъв и въртях и пипах и нищо.Резултата е като опъна смукача колата се дави.
В този карбуратор има много мембрани,най-особенната(според мен) е една малка ако не се лъжа пуска горивото когато ДВГ-то е на празен ход,и тя като се скъса двигателя гори страшно много защото горивото просто изтича и навън и в колектора.
А колкото до смяната му най-добре според мен с веберския който го слагат на 1.4 междиннките ама май и колектор трябва да сменяш.
А този карбуратор ако всичко му е наред е икономичен :shock:
Може ли да ми ги пратиш и на мен тези настройки защото при мен работата е на усед и проба-грешка :D ще съм ти много благодарен

точно за същия карборатор който ми говориш става въпрос много е кофти няма скъсана менбрана но си гори много.ако сложа вебер или трябва колектори да сменям или да си правя плочка м/у карборатора и колекторите защото вебера е двукамерен.а за програмите ти обещавам че ще ти ги кача но в момента сам на неогранечен нет и ще ми го дръпне целия ако започна да ги качвам.дай ми някакъв e-mail аз ще ти пратя там от някой зала
Dundee написа:Ако решиш да търсиш друг карбуратор, брат ми продава вебер, а и разни други чаркове тук: http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=8690
този форд с тоя карборатор колко е горял на 100?
Dundee написа:Ако решиш да търсиш друг карбуратор, брат ми продава вебер, а и разни други чаркове тук: http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=8690
много бих искал да го взема обаче аз съм от варна а той май е в ЛОвеч.и тук гледах в моргите са по 40-50 лв но не знам дали са здрави.

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 09 мар 2007, 14:26

Тоя е здрав и си работеше до последно. Нищо не му е пипано. Не се е налагало. Брат ми си присади двигател и други работи от друга кола и разни части хартисаха. Та за това се продават.
Разхода - на газ: градско (В Ловеч 10-11 л. на 100 км.), извънградско към 8 на 100. Ако искаш, пиши в темата на брат ми и се разбирайте за цена и също как ще ти ги прати. С Еконт не би трябвало да има никакви проблеми.
Изображение

Потребителски аватар
sa6oboy
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 17 фев 2007, 17:21
Модел на автомобила: ford escort 1.8 diesel & 1.3 karborator
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от sa6oboy » 09 мар 2007, 18:49

Dundee написа:Тоя е здрав и си работеше до последно. Нищо не му е пипано. Не се е налагало. Брат ми си присади двигател и други работи от друга кола и разни части хартисаха. Та за това се продават.
Разхода - на газ: градско (В Ловеч 10-11 л. на 100 км.), извънградско към 8 на 100. Ако искаш, пиши в темата на брат ми и се разбирайте за цена и също как ще ти ги прати. С Еконт не би трябвало да има никакви проблеми.
ok

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 09 мар 2007, 23:45

Който иска схемите да дава И-мейл ще му ги пратя, нямам проблем с трафика.

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 12 мар 2007, 22:26

Сашо,провери си вакумния регулатор на делкото (нали знаеш как)за това дето карба ти уж здрав а пък не бяга форда.При ускоряване той мести центровката за да лети форда ,обаче ако му е скъсана мембраната нищо не прави че и карба смуче въздух от там и ептен не върви че и харчи за световно.Казвам ти от многото опит с моя форд провери го :!: Да добавя че тъз простотия като работи форда лети като самолет и мотора не се чува и стрелката на fuela къде къде по-бавно се мести на ляво :wink:
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
sa6oboy
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 17 фев 2007, 17:21
Модел на автомобила: ford escort 1.8 diesel & 1.3 karborator
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от sa6oboy » 13 мар 2007, 16:57

borko 30 написа:Сашо,провери си вакумния регулатор на делкото (нали знаеш как)за това дето карба ти уж здрав а пък не бяга форда.При ускоряване той мести центровката за да лети форда ,обаче ако му е скъсана мембраната нищо не прави че и карба смуче въздух от там и ептен не върви че и харчи за световно.Казвам ти от многото опит с моя форд провери го :!: Да добавя че тъз простотия като работи форда лети като самолет и мотора не се чува и стрелката на fuela къде къде по-бавно се мести на ляво :wink:
Аз му пряавих основен ремонт и тоя вакум го смених защото моя се беше издухал. Дадох 42лв. по моргите продаваха само цели делка и този вакум едва сам го намерил защото във мото-пфое ми казаха че е спрян от производство и го нямат.Така че проблема мисля че идва само от смукача на карборатора.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Adsense [Bot] и 60 госта