МАСЛО 5w30 ЗА ДВИГАТЕЛ CVH???

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

МАСЛО 5w30 ЗА ДВИГАТЕЛ CVH???

Мнение от fiestaracing » 09 ное 2005, 11:02

НЯКЯКВИ ОТЗИВИ ЗА 5W30-FUCHS???Скоро ще сменям маслото и си мисля за това масло!!!Има ли някой впечатления изобщо за тази марка!!!От дълго време търся подходящото за любимата ми!!!До сега съм карал с какво ли не-само от 1 останах доволен и то изчезна от пазара!!!Карам само с пълни синтетики,но повечето масла от този визкозитетен клас са полусинтетики и дават повечко отложения по вътрешните кухини на мотора!!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
S>G>Bankov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
Местоположение: kubrat
Status: Извън линия

.

Мнение от S>G>Bankov » 09 ное 2005, 11:14

що не пробваш с приста супер бензин маиками кара с едно такова 40000км е вярно после излиза на парчета :oops: ама е евтинко а и после като го сменяш доста нафта отива за промивка иначе аз карам с МОЛ минерално е за 10000км за 20лв мисля че си струва маи :roll:
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 09 ное 2005, 11:20

за CVH моторите се препоръчва САМО полусинтетика 10W40. Иначе заминават хдр. повдигачи...Препоръчвам ти МОТУЛ от личен опит

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 09 ное 2005, 11:21

Само веднъж направих грешката да сложа ПРИСТА-карах точно 15-20км и го изхвърлих!!!ОТ тогава насам(след като почистих и възстанових мотора) карам само с пълни синтетики!!!В случая не говорим за евтини неща!!!За всяка смяна отпускам по около 60-70лв за масло!!!Но въпреки всичко ти БЛАГОДАРЯ за мнението!!!Всяко едно такова е от значение за мен!!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
S>G>Bankov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
Местоположение: kubrat
Status: Извън линия

.

Мнение от S>G>Bankov » 09 ное 2005, 12:02

това ти го разказах в кръга на маитапа :wink: но е истина а иначе за карбораторите маи може и с минерално нали :roll: :?:
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 09 ное 2005, 12:13

10W40 полу - ще ти свърши чудесна работа. Моята каляска я карах само с такова на Мобил1 и останах напълно доволен. Сега пробвам фордовското 5W30 пълна (за Zetec мотори)...

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 09 ное 2005, 12:22

kEFi написа:10W40 полу - ще ти свърши чудесна работа. Моята каляска я карах само с такова на Мобил1 и останах напълно доволен. Сега пробвам фордовското 5W30 пълна (за Zetec мотори)...
резултати от пробата?

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 09 ное 2005, 12:24

Доволен! Само малко ми се усили съпзенето от една втвърдена гарнитурка....нали е по-тънко...

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 09 ное 2005, 12:32

kEFi написа:Доволен! Само малко ми се усили съпзенето от една втвърдена гарнитурка....нали е по-тънко...
дай по-подробно деее. по-тих ли си,особено във високите,как се държи маслото кът загрее...

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NIKJAMa » 09 ное 2005, 18:11

И аз сложих 5-30 от МП и май е по-тих двигателя като е студен от преди когато бях с 10-40 пак от МП. Някяви съществени разлики не мога да кажа, че има а то няма и как да се установят. Всичко се опира на субективни усещания. В МП малко се запънаха и не искаха да ми дават 5-30 и твърдяха, че по-добре е да си карам с 10-40 понеже сме вече на 11 години.
А още по предната смяна карах с 10-40 Фукс и не усетих разлика при смяната му с фордовското. Гледам че има 10-40 с мобилден може и то да се пробва.

Потребителски аватар
vlad
потребител
потребител
Мнения: 646
Регистриран: 22 мар 2005, 17:51
Модел на автомобила: Mondeo MK III '07, 2.2 TDCi Ghia, sedan
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от vlad » 09 ное 2005, 18:16

racer11 написа:Дай по-подробно деее. по-тих ли си,особено във високите,как се държи маслото кът загрее...
И аз см с 5W-30 синтетика.Не мога да ти направя сравнение с друго, но съм много доволен.И при постоянна работа във високи обороти двигателя си работи идеално.
Последна промяна от vlad на 17 дек 2005, 02:37, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 09 ное 2005, 20:32

racer11 написа:
kEFi написа:Доволен! Само малко ми се усили съпзенето от една втвърдена гарнитурка....нали е по-тънко...
дай по-подробно деее. по-тих ли си,особено във високите,как се държи маслото кът загрее...
Не мога да направя разлика. Мисля си, че е малко по-тиха, но май е само заради самото мислене :wink:

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 09 ное 2005, 23:53

Аз пък усетих, карах с някфо фордовско пак 10в-40 като за първи път смених консумативите. После сложих елф еволюшън и останах поразен... До сега само с него карам, много съм доволен. Всъщност май само аз и асj се чудехме дали да слагаме такова, сега гледам всички почнаха ;) По английските сайтове също го препоръчват за зетек :roll: А и зимата пали по-лесно :wink:
А за CVH, по-добре слушай racer11, няма да сгрешиш. Мобил са малко скъпички ама си заслужават ;)
Изображение

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 10 ное 2005, 00:11

я кажи тогаз тоз йеволюшън от де го взе?и за колко пари?

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 10 ное 2005, 08:25

cossy написа: Мобил са малко скъпички ама си заслужават ;)
Аз съм ползвала Мобил 15/40 и Форд 10/40, според МП Мобил въобще не е най-доброто и в повечето случай е турско и пак според тях колата не вървеше добре с Мобил.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 10 ное 2005, 09:49

Е аз при последната смяна сложих 5-40 и не съм доволен.
Откакто застудя, сутрин като паля се чува един повдигач как тропа - вярно първата една минута и после утихва, но такъв проблем не съм имал с 10-40. Маслото, което съм сложил е за новите тойоти, марка тойота.

Яд ме е, че реших да пробвам - следващата смяна си се връщам на 10-40 с молибден на ЛикиМоли

:twisted:

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 10 ное 2005, 09:58

Polly написа:
cossy написа: Мобил са малко скъпички ама си заслужават ;)
Аз съм ползвала Мобил 15/40 и Форд 10/40, според МП Мобил въобще не е най-доброто и в повечето случай е турско и пак според тях колата не вървеше добре с Мобил.
Ако ги слушаш тия от МП за всичко - кьорав лев няма да задържиш в джоба си. А пък и "фордовското" им масло тази година го доставя...Мобил :D , освен Кастрол де!
Последна промяна от kEFi на 10 ное 2005, 10:34, променено общо 1 път.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 10 ное 2005, 10:09

Аз съм с 5W40 от 1 година (20 000км) и съм доволен от него няма проблеми с палене или шум. Маслото е това дето го слагат на новите опели, а иначе доколкото знам там слагат АРАЛ бутилирано в туби с етикет но опел.

П.П. Сега като го написах това и гредам колко съм минал май и аз трябва да сменям мясло до 1-2 месеца...

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 10 ное 2005, 10:15

kEFi написа: Ако ги слушаш тия от МП за всичко - кьорав лев няма да задържиш в джоа си. А пък и "фордовското" им масло тази година го доставя...Мобил :D , освен Кастрол де!
Аз се допитвам до тях:-) Ползвам ги, когато ме мързи да гледам на карти :-?:

Но, ако трябва да се говори сериозно има неща,за които само те могат да дадат правилния съвет.;-)

Потребителски аватар
S>G>Bankov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
Местоположение: kubrat
Status: Извън линия

.

Мнение от S>G>Bankov » 10 ное 2005, 10:30

ВЪПРОСЧЕ за 1.4 карборатор на вебер какво масло да използвам а щото аз карам е минерално МОЛ ама като ви слушам всички карате на синтетика че по този повод нещо ме жегна :roll: та този МОЛ го вземам от една много готина продавачка че и с отстъпка ама да не окотя звяраа :roll:
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 42 госта