Страница 1 от 1
Маркуч във кутията на филтъра
Публикувано: 04 апр 2007, 12:59
от stanimir_gizdev
Здравейте отново колеги

Имам следния въпрос: ако реша да слагам спортен филтър какво да правя с маркуча, който излиза от джигателя и влиза в кутията на въздушния филтър? Има ли значение каде ще го поставя след това? Благодаря ви!!!
Публикувано: 04 апр 2007, 13:12
от mrdds
Предполагам питаш за маркуча за картерните газове?
Мислиш ли да отстраняваш кутията,или просто ще скъсиш въздуховода и ще монтираш спортния филтър?
Според мен това е най добрата идея.Хем да си оставиш кутията с филър за да се филтрират картените газове.Принципно можеш и да отстраниш маркуча от кутията,но често от там прокапва масло,което ще ти цапа и маже ако е просто висящ.
Публикувано: 04 апр 2007, 13:20
от stanimir_gizdev
Да, за него става дума, но не му знаех точно името!!!
Ами мисля да махна кутията! Но още не сам сигурен дали ще има някаква файда от цялата работа:)))) Мерси!!!!
Публикувано: 04 апр 2007, 13:31
от mrdds
Ами решението е твое....но не очаквай колата ти да стане самолет само с добавянето на спортен филтър..Ако мислиш,че не и стига въздух смени си нормалния филтър с нов.Има разни филтри,които са по рехави и пропускат повече въздух.Такива са на марката Clean,дори ги препоръчват за автомобили на газ.
А и спортния филтър,който ще купуш примерно от Илиянци,или от магазинче пазаруващо от там ще бъде сигурно по зле и от нормалния.
Публикувано: 04 апр 2007, 14:40
от CEC0087
За какъв двигател става дума? Да ти кажа със спортен филтър дори от пазара кадето са по 20 лв звука на колата и вървенето ще се промени но да ти кажа този филтър ще спира само "врабчетата" да не влизат в двигатела ако сложеш скъп вилтър тогава този проблем с "врабчетата" няма да го имаш а според мен онзи маркуч може да го запушеш

Публикувано: 04 апр 2007, 16:11
от stanimir_gizdev
Двигателя е 1.8, 16V, 105 коня. За колко пари може да се купи приличен филтър?

Публикувано: 04 апр 2007, 16:17
от paci
От това което съм чел няма сми от цялата история и не затапвай маркуча за картерните газове и го остави така както си е щото ще береш ядове.
Публикувано: 05 апр 2007, 17:01
от chains
Да и моя съвет е щом си решил да слагаш спортен филтър не затапвай въпросното маркуче /все пак от някъде трябва да излизат тези газове, освен това то играе и важна роля при отстраняването на конденза от двг/, а го вържи някъде с отвора на долу за да не се пълни с боклуци!
ПП: колеги запомнете - в автомобилите няма излишни части и детйли - всяко нещо играе определена роля иначе счетоводителите биха го премахнали още преди да стигнат чертежите в завода!
Публикувано: 05 апр 2007, 18:58
от cocoff
Спортният филтър е като ония разширители, дето си ги слагат някои спортисти по носовете
От друга страна самото му име - "спортен" предполага конкретна употреба. Пука им на ония врабче ли ще им влезе или щраус в ДВГ
Те могат си го сменят преди всеки старт...аз лично не мога по-често от 5 години и не ми е все едно какви боклуци минават през филтъра...
Публикувано: 06 апр 2007, 20:43
от веден
В никакъв случай не запушвай маркуча на картерните газове. Ще вдигнеш налягането в двигателя и ще започне да ти тече масло от различни места.
Публикувано: 06 апр 2007, 23:16
от Georgiev
Има малки филтърчета подобни на вид на спортните филтри.Които съм виждал да ги слагат на маркуча за картерните газове.Не го затапвай.