Страница 1 от 1

Колко трябва да е компресията на 1.8 16V 105hp zetec

Публикувано: 24 апр 2007, 20:07
от БОРКО-ЧИПА
:roll:
помагай те колеги :)

Публикувано: 24 апр 2007, 20:58
от isoiso
Да не излъжа ама мисля, че 11.5 са като нови. Абе вземе ли да отива към 8 е за ремонт.

Публикувано: 24 апр 2007, 21:04
от paci
Според Autodata е 10

Публикувано: 24 апр 2007, 21:20
от isoiso
Аз нямам заводски данни само знам, че като си купих навремето Мондьо на трите цилиндъра беше 11,5 на четвъртия 11. Е тогава си беше почти ново сега в най-добрия случай сигурно са по 10,5

Публикувано: 25 апр 2007, 05:22
от paci
Даже 9,1 дават на 1,8 115 коня при Ескорт.
На твоето мондео 10 ... нещо тази Autodata почва ме съмнява.
На мен ми дават 35Ah акумулатор. А като ходих да купувам моя щяха ме бият като отидох на проверка след 10 дена да допълнят гаранцията. 44Ah бил малък за моя мотор, че изкочи некъф друг дет разбира :evil:
Ае че се отклоних от темата ... ненам вече от де да си дирим инфо на което може да се вярва. :cry:

Публикувано: 25 апр 2007, 09:36
от venom4o
9.1 е мноо ниска компресия според мен..АЗ си търса инфото в google за най-сигурно ,че от разбирачи и майстора съм назад 1000 лева от тая кола... в микрокат би трябвало да има информацията..

Публикувано: 25 апр 2007, 10:30
от HACKO
Паци явно бърка степен на сгъстяване с компресия.
Степента на сгъстяване е съотношението м-у пълния обем на цилиндъра към обема на горивната камера. Цифрата е константа за съответния д-л.
Така наречената компресия е налягането, което съответния цилиндър създава при въртене на стартер на загрят д-л със свалени свещи. Тук показанията са променливи и дават представа за сътоянието на д-ля. За бензинов д-л 10-12атм- д-ля е много добре, под 8атм д-ла е за ремонт. Компресията на всички цилиндри не трябва да се различава с повече от 1атм.


П.П. Това съм го учил преди повече от 18г. затова ме извинете за лаконичноста или ако има неточности, ама въстановявам по памет.

Публикувано: 25 апр 2007, 11:25
от pantata
Така се мери да, преди да взема мондеото му мериха компресията и на първите 2 цилиндъра беше 12 и малко, а на трети и четвърти 13 атм, само че е 115 коня, не знам при 105 пак ли е така.

Публикувано: 25 апр 2007, 12:17
от venom4o
разликата и в буталата при двата двигателя е както на сиерата 115 коня и 100 коня на 115 компресията му е повече мисля, че буталата бяха изпъкнали а на 100 са равни челата.. Така ,че при него трябва да е по ниска компресията.. поне така мисля разбирасе..

Публикувано: 25 апр 2007, 14:52
от paci
HACKO написа:Паци явно бърка степен на сгъстяване с компресия.
Явно! :oops:
Хубаво, че има някой учил да внесе яснота по въпроса.