Страница 1 от 1
Колко трябва да е компресията на 1.8 16V 105hp zetec
Публикувано: 24 апр 2007, 20:07
от БОРКО-ЧИПА
помагай те колеги

Публикувано: 24 апр 2007, 20:58
от isoiso
Да не излъжа ама мисля, че 11.5 са като нови. Абе вземе ли да отива към 8 е за ремонт.
Публикувано: 24 апр 2007, 21:04
от paci
Според Autodata е 10
Публикувано: 24 апр 2007, 21:20
от isoiso
Аз нямам заводски данни само знам, че като си купих навремето Мондьо на трите цилиндъра беше 11,5 на четвъртия 11. Е тогава си беше почти ново сега в най-добрия случай сигурно са по 10,5
Публикувано: 25 апр 2007, 05:22
от paci
Даже 9,1 дават на 1,8 115 коня при Ескорт.
На твоето мондео 10 ... нещо тази Autodata почва ме съмнява.
На мен ми дават 35Ah акумулатор. А като ходих да купувам моя щяха ме бият като отидох на проверка след 10 дена да допълнят гаранцията. 44Ah бил малък за моя мотор, че изкочи некъф друг дет разбира
Ае че се отклоних от темата ... ненам вече от де да си дирим инфо на което може да се вярва.

Публикувано: 25 апр 2007, 09:36
от venom4o
9.1 е мноо ниска компресия според мен..АЗ си търса инфото в google за най-сигурно ,че от разбирачи и майстора съм назад 1000 лева от тая кола... в микрокат би трябвало да има информацията..
Публикувано: 25 апр 2007, 10:30
от HACKO
Паци явно бърка степен на сгъстяване с компресия.
Степента на сгъстяване е съотношението м-у пълния обем на цилиндъра към обема на горивната камера. Цифрата е константа за съответния д-л.
Така наречената компресия е налягането, което съответния цилиндър създава при въртене на стартер на загрят д-л със свалени свещи. Тук показанията са променливи и дават представа за сътоянието на д-ля. За бензинов д-л 10-12атм- д-ля е много добре, под 8атм д-ла е за ремонт. Компресията на всички цилиндри не трябва да се различава с повече от 1атм.
П.П. Това съм го учил преди повече от 18г. затова ме извинете за лаконичноста или ако има неточности, ама въстановявам по памет.
Публикувано: 25 апр 2007, 11:25
от pantata
Така се мери да, преди да взема мондеото му мериха компресията и на първите 2 цилиндъра беше 12 и малко, а на трети и четвърти 13 атм, само че е 115 коня, не знам при 105 пак ли е така.
Публикувано: 25 апр 2007, 12:17
от venom4o
разликата и в буталата при двата двигателя е както на сиерата 115 коня и 100 коня на 115 компресията му е повече мисля, че буталата бяха изпъкнали а на 100 са равни челата.. Така ,че при него трябва да е по ниска компресията.. поне така мисля разбирасе..
Публикувано: 25 апр 2007, 14:52
от paci
HACKO написа:Паци явно бърка степен на сгъстяване с компресия.
Явно!
Хубаво, че има някой учил да внесе яснота по въпроса.